Oh oh wat is ze toch bekend.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:16 schreef Bumbabaloo het volgende:
[..]
Ja Rolf Sanchez dus, en die Quincy. Die beide ook Monique volgen en van wie ze beide liedjes/filmpjes op hun verhaal hadden. Beide bij het Amsterdamse zomer festival 😂
En een voetballer met wie ze waarschijnlijk ook iets gehad heeft want die hebben een tijdje foto’s van elkaar zitten liken ofzo las ik laatst.
Omar Rekik van Arsenal ?
De zoontjes kluivert volgt ze ook maar die hebben ook niet echt de behoefte haar terug te volgen zo te zien.
Mulder verwacht dat de koeltas als eerste is uitverkocht. ,,Dat heeft natuurlijk ook met het seizoen te maken, het is een echt zomeritem. En alles is maar beperkt verkrijgbaar, op is echt op.”quote:Op maandag 28 juni 2021 20:38 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)t-dit-idee~afdde4cc/
Ik vind Sarah echt gestoord.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:26 schreef Bumbabaloo het volgende:
Ze volgt trouwens ook de andere ex van Lars Veldhuis. Met wie hij een kind had voor hij Monica Geuze beflikkerde met Sarah. En ze volgt de vriendin en zoontje van Lil Kleine 🤨
Ik heb echt geen leven deze avond 😂
Wel nee zoek gerust verder.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:26 schreef Bumbabaloo het volgende:
Ze volgt trouwens ook de andere ex van Lars Veldhuis. Met wie hij een kind had voor hij Monica Geuze beflikkerde met Sarah. En ze volgt de vriendin en zoontje van Lil Kleine 🤨
Van wie? Op Viva weten ze ook veel.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vind Sarah echt gestoord.
Hoop dat we dat verhaal over dat inrijden op die vrouw nog gaan horen.
Via een van die bijzondere bronnen rond die roddelaccounts.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Van wie? Op Viva weten ze ook veel.
Samengevat volgt ze dus, op een paar uitzonderingen na, alles wat iets tussen zn benen heeft bungelen en ook alleen daar mee kan denken, in de hoop dat daar een nieuwe vangst tussen zit.. en alleen Antwee is zo stom geweest om toe te happen nu.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:26 schreef Bumbabaloo het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2021 22:58 schreef totebel het volgende:
[..]
Samengevat volgt ze dus, op een paar uitzonderingen na, alles wat iets tussen zn benen heeft bungelen en ook alleen daar mee kan denken, in de hoop dat daar een nieuwe vangst tussen zit.. en alleen Antwee is zo stom geweest om toe te happen nu.
Gelijk hebben ze!quote:Op maandag 28 juni 2021 20:40 schreef ootjekatootje het volgende:
“ De bewoners zitten niet te wachten op een buurman, die om twee uur ’s nachts na een optreden een biertje met zijn vrienden opentrekt op het balkon."
![]()
https://www.rtlboulevard.(...)-andre-hazes-buurman
Ook geen foto's met hartjes op zijn ogen?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 07:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zat net eens te kijken bij de foto's van André maar je ziet amper nog foto's van hem met kleine Dre en hoe trots hij op zijn zoon is . Ik vind hem er daar ook beter uitzien als nu.
Dat heb ik gemist? Vertel?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kinderbescherming heeft hem vast de omgang verboden na het waterboardincident
De schokkende beelden uit 1 of ander kinderspeelparadijs zijn hier uitgebreid voorbij gekomenquote:
Dat heb ik gemist ...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De schokkende beelden uit 1 of ander kinderspeelparadijs zijn hier uitgebreid voorbij gekomen
Behalve MoederMariaMoniek Powervrouwdalenaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:21 schreef Deisyy het volgende:
Dat incident waardoor kleine Dre al het vertrouwen in zijn vader en de mensheid heeft verloren
Als ik de reclame hoor hoor ik alleen 'Nog steeds pedofiel'.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:26 schreef maily het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist ...![]()
Ik hoor net een nieuwe songtekst op Kink: "nog steeds lucratief"
Andre Hazes loopt met een kleine jongen het bos in.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik de reclame hoor hoor ik alleen 'Nog steeds pedofiel'.
Met dank aan DancingPhoebe.
Nou zeg,quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Andre Hazes loopt met een kleine jongen het bos in.
Zegt de kleine jongen ik ben bang.
Zegt Andre Hazes, jij bang? Ik moet straks alleen teruglopen!Ook echt alleen in NL hijsen we een pedofiel op het schild in tijden dat rekenschap voor daden een steeds grotere en snellere vlucht neemt dan we ooit eerder hebben gezien in onze tijd
Niet dat ik zie laatste wat ik heb gezien toen hij een Djarrrrr kleine Dre voor de gek hielden met een waterstraal in zijn gezicht.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 07:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ook geen foto's met hartjes op zijn ogen?
Of selfies bij Kruidvat of Lidl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |