quote:Op zondag 27 juni 2021 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst ff voetbal kijken, daarna ben je de eerste
Het dreigde hier daarstraks even... maar waaide weer overquote:Op zondag 27 juni 2021 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
En daar komt de storm, t is ineens stil buiten
Hij denkt dat ie God is .. maar zo werkt het nietquote:Op zondag 27 juni 2021 18:24 schreef mario390 het volgende:
de hebben teveel druk van medien, fans
julie land verwacht teveel
Oh is dat het.quote:
< Kijkt met ogen in spleetjes naar die AVA... dat lijken wel de Tjechische kleurenquote:
Wat weer een heldendaad he..quote:Op zondag 27 juni 2021 18:28 schreef cafca het volgende:
Sorry, ik moest nog even mathje terugkijken... Schakel nu ook in voor het voebal!
RIP Rotterdamquote:
Ohh ik vergeet. Hoe ging het roeien?quote:
En Mollema ook nog top 10quote:Op zondag 27 juni 2021 18:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, super! Kelderman er ook weer goed bij, trouwens
quote:Op zondag 27 juni 2021 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt met ogen in spleetjes naar die AVA... dat lijken wel de Tjechische kleuren
Goedquote:
Een bijzonder gezelschapquote:
Ik zei toch het is Oranje dagquote:Op zondag 27 juni 2021 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed3 mannenploegen en een licht meisje in de 4 zijn Nederlands kampioen geworden en ook mijn meisjesploeg hield gewoon de Nederlandse vier bij en verloren maar net.
Was erg tof
Gaaf! Fijn dat het weer zo kanquote:Op zondag 27 juni 2021 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed3 mannenploegen en een licht meisje in de 4 zijn Nederlands kampioen geworden en ook mijn meisjesploeg hield gewoon de Nederlandse vier bij en verloren maar net.
Was erg tof
de boer? hij will het te perfekt makenquote:Op zondag 27 juni 2021 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij denkt dat ie God is .. maar zo werkt het niet
quote:Op zondag 27 juni 2021 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Was erg tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |