Geen idee wat al die Zwitserse clubs met onze middenvelders moeten, maar net als bij Wehrmann sta ik neutraal tegenover deze transferquote:
Sowquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan mij wel voorstellen dat @:atypisch zich aan Berghuis relateert, iedereen heeft ook een grafhekel aan hem.
toevallig weer aan het overwegen een seizoenkaart te nemen, moet alleen nog wat slachtoffers vindenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:49 schreef Elan het volgende:
Je kan merken dat zo'n @:atypisch al 40-45 maanden niet in De Kuip is geweest en inmiddels het laatste beetje affiniteit met de club en supporters verloren heeft.
maar dit was de nieuwe pilaar op het middenveld? ondanks zijn seizoen voornamelijk op de bank bij spartaquote:
noem je mij nou de beste speler van dit topic?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan mij wel voorstellen dat @:atypisch zich aan Berghuis relateert, iedereen heeft ook een grafhekel aan hem.
Genoeg middenvelders al baal ik wel van Wehrmann.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar dit was de nieuwe pilaar op het middenveld? ondanks zijn seizoen voornamelijk op de bank bij sparta
het is juist geen type speler die in dit contreien een goede pot gaat spelen normaal gesprokenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Toch zonde. Berghuis had je straks in Kosovo goed kunnen gebruiken.
In Kosovo schieten ze met scherp, ik zie het Fer nog niet doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is juist geen type speler die in dit contreien een goede pot gaat spelen normaal gesproken
Je blijft van hem af.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lord Nelom terughalen en gelijk tot aanvoerder bombarderen.
@:Lenny_Leonard
Zou persoonlijk niet willen dat je een klote seizoen zonder de Lord mee gaat maken wanneer je eindelijk weer in het stadion mag zitten, Len.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 06:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je blijft van hem af.
Ik hoop dat hij na de zomer weer fit genoeg is om te spelen.
Gurney heeft gewoon te vaak een beroerte.quote:
Hij heeft ook niet al te veel laten zien bij Sparta toch. Als je dan nog wat geld en een doorverkoop percentage kunt krijgen lijkt me dat prima. Ik baal meer van Wehrmann eigenlijk, daar zie ik meer in.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:56 schreef aTypisch het volgende:
als ze hem voor 1 miljoen euro laten gaan moet er toch wel erg weinig vertrouwen in zijn
Dat laatste wel. En dat is natuurlijk ook gewoon 100% waarquote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:40 schreef Tarado het volgende:
is er al voorbij gekomen dat hij er eigenlijk niks van kan en gewoon een vervelend ventje is?
quote:Op maandag 28 juni 2021 09:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker laten gaan joh
zit in het hoofd bij iedereen hierquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:02 schreef Gutanoth het volgende:
Het is net alsof iedereen hier boos is, is er iets gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |