SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze zijn eigenlijk pas schattig als die oren te groot wordenquote:
Flaporen zijn altijd leuk en grappigquote:Op zondag 27 juni 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zijn eigenlijk pas schattig als die oren te groot worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juni 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flaporen zijn altijd leuk en grappigVan die grote flappers vind ik niet per de mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eigenlijk wel altijd.quote:Op zondag 27 juni 2021 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die grote flappers vind ik niet per de mooi.
Het is geen zaterdagavondquote:
oke ja die is wel leukquote:
nee die muis is leukerquote:
nee werken,. moet er 5 achter elkaarquote:Op zondag 27 juni 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet je werken, ballie? Of mag je smurfen?
En daarna 3 dagen smurfen?quote:Op zondag 27 juni 2021 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee werken,. moet er 5 achter elkaar
Ja maar ben nu gisteren begonnen, tot en met woensdag. dan donderdag vrij. vrijdag werken en dan zat en zon vrijquote:Op zondag 27 juni 2021 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, je werkt toch maar 4 dagen?
quote:Op zondag 27 juni 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn huis is groter dan alleen een badkamer
quote:Op zondag 27 juni 2021 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.sunweb.nl/vak(...)Flight&Allocation=2#
Mja, okquote:Op zondag 27 juni 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ben nu gisteren begonnen, tot en met woensdag. dan donderdag vrij. vrijdag werken en dan zat en zon vrij
O, je wil een stadjequote:Op zondag 27 juni 2021 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is alleen resort. Geen stadje in de buurt
Ja dacht misschien beter geen eiland omdat die eerder op rood gaan?quote:Op zondag 27 juni 2021 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, je wil een stadje
Rethymon op Kreta eens proberen
Is dat zo?quote:Op zondag 27 juni 2021 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dacht misschien beter geen eiland omdat die eerder op rood gaan?
5 dagen achter elkaar werkenquote:Op zondag 27 juni 2021 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee werken,. moet er 5 achter elkaar
Beetje overdreven 2 hotels voor 1 vakantiequote:
Amaquote:
Najaaaquote:Op zondag 27 juni 2021 12:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tevens voor het laatst dit EK
Ik hoop het natuurlijk niet, Maar ik heb gewoon het gevoel dat het team Tsjechi totaal onderschatquote:
NL gaat gewoon winnen vanavond, puh.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop het natuurlijk niet, Maar ik heb gewoon het gevoel dat het team Tsjechi totaal onderschat
mja maar wil naar het strandquote:Op zondag 27 juni 2021 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen ik single was ben ik vooral naar steden geweest, dat is toch wat makkelijker in je eentje qua aanbod.
quote:Op zondag 27 juni 2021 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Kwistig met Dasty gesprayd. Ruikt lekker
ja ga t och niet zomaar met iemand op vakantiequote:Op zondag 27 juni 2021 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand van FOK! meenemen dan. Scheelt in de kosten.
Sommige mensen hier ken je nu toch wel onderhandquote:Op zondag 27 juni 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga t och niet zomaar met iemand op vakantie
Iemand zonder piemel kan toch wel mee?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga t och niet zomaar met iemand op vakantie
ja duur, had al gekeken en dan moet ik weer uitzoeken hoeveel een transfer is naar het het huisjequote:Op zondag 27 juni 2021 12:24 schreef TaMieke het volgende:
@:bitterbal ik wil mee!!!
Is een airbnb geen optie trouwens? Makkelijker te boeken dan zo’n pakketreis.
toch niet zoquote:Op zondag 27 juni 2021 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen hier ken je nu toch wel onderhand
Ow echt? Vaak is airbnb wel goedkoper.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja duur, had al gekeken en dan moet ik weer uitzoeken hoeveel een transfer is naar het het huisje
Gewoon met grmbl gaanquote:
ja prima voor hun tochquote:Op zondag 27 juni 2021 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken wel wat mensen die samen op vakantie geweest zijn anders.
Fles, Liesje, Tamieke.
quote:Op zondag 27 juni 2021 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even goed industrieterrein uitzoeken erbij.
Idem.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou ook niet zomaar met iemand van hier op vakantie gaan. Ook niet met personen die ik al een paar keer gemeet heb..
Strak blauwquote:
Ik ging normaal gesproken ieder jaar. Straks al 2 jaar overgeslagenquote:Op zondag 27 juni 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga normaliter eens in de paar jaar met een paar vrienden naar Londen. Hartstikke leuk hoor, maar na 4 dagen ben ik blij dat ik weer mijn eigen plan kan trekken
Moest dat niet dan?quote:
Ik vind het ook fijn om zo veel mogelijk alleen te doen. Dus die Toscane trip wordt best wel een beproefing. Hoewel ik in 2012 ook met een groep weg was, Maar ze lieten me ook wel alleen gaan tijdens de uitjes. (Dierentuin, Pretpark en Zutphen,,)quote:Op zondag 27 juni 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga normaliter eens in de paar jaar met een paar vrienden naar Londen. Hartstikke leuk hoor, maar na 4 dagen ben ik blij dat ik weer mijn eigen plan kan trekken
Buiten de zomermaanden ballie. Buiten. Dus niet als jij wilquote:Op zondag 27 juni 2021 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Het nabijgelegen Alikis-reservaat is een drassig gebied rond een lagune met brak water. Buiten de zomermaanden strijken hier flamingo's en pelikanen neer tijdens de vogeltrek
op kos
alsnog wel een leuk weetjequote:Op zondag 27 juni 2021 12:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Buiten de zomermaanden ballie. Buiten. Dus niet als jij wil
Ha daar ben ik denk ik geweest. Maar kan niet op de naam komen. A zie het in je links staan, yep daar ben ik geweest, Mooi daar.quote:
Ik was er vorig jaar, in januari. Toen gelukkig nog een paar leuke dagen aan vastgeplakt in Durham en Newcastlequote:Op zondag 27 juni 2021 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging normaal gesproken ieder jaar. Straks al 2 jaar overgeslagen
Ik ben helemaal gewend geraakt aan alleen reizenquote:Op zondag 27 juni 2021 12:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het ook fijn om zo veel mogelijk alleen te doen. Dus die Toscane trip wordt best wel een beproefing. Hoewel ik in 2012 ook met een groep weg was, Maar ze lieten me ook wel alleen gaan tijdens de uitjes. (Dierentuin, Pretpark en Zutphen,,)
Ik vind beiden leuk en niet te vergelijken. Maar er moet wel een balans zijn, Veel meer alleen dan samen.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gewend geraakt aan alleen reizen
Ik sla wat meer door richting bij voorkeur alleen.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind beiden leuk en niet te vergelijken. Maar er moet wel een balans zijn, Veel meer alleen dan samen.
Hangt er ook wel van af met wie je gaat. Met Fles kan ik goed reizen, natuurlijk wel eens ergernissen maar we zijn beiden ook heel makkelijk, misschien juist wel omdat we ook gewend zijn alleen te reizen dus we hoeven dan niet krampachtig alles samen te doen.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik sla wat meer door richting bij voorkeur alleen.
Ga naar Valencia! Hele mooie stad n t heeft verschillende stranden.quote:
en iets met voetbalquote:
Eerst Max, dan Matje, dan foebelle..quote:
oooooooh wie dan?quote:Op zondag 27 juni 2021 13:22 schreef Ama het volgende:
Ik wil best met n specifiek iemand van FOK! wel op vakantie hoor.
Er zijn er wel een paar waarmee ik een vakantie zou durven ondernemen.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:22 schreef Ama het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2021 13:22 schreef Ama het volgende:
quote:
Ik heb er zo uit het hoofd 2 irl ontmoet. Fles en Koenquote:
Annex “de Toppers”quote:Op zondag 27 juni 2021 13:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb er zo uit het hoofd 2 irl ontmoet. Fles en Koen
Ik CE, Tamieke en Koen.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb er zo uit het hoofd 2 irl ontmoet. Fles en Koen
en heb je die ook op je nagels gedaan?quote:
Als speler?quote:Op zondag 27 juni 2021 13:39 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben ingeloot om volgende week naar een wedstrijd van het nederlands handbalteam te gaan
Ik wil het best proberen, maar ik denk dat het opvalt als ik tussen die meiden de kleedkamer probeer in te gaanquote:
Ik zwaaide naar Haags vanuit de trein. Dat is het dichtste wat ik in de buurt van iemand uit deze sc ben geweestquote:
Even tucken en gaanquote:Op zondag 27 juni 2021 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil het best proberen, maar ik denk dat het opvalt als ik tussen die meiden de kleedkamer probeer in te gaan
Zowaarquote:Op zondag 27 juni 2021 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en heb je die ook op je nagels gedaan?
Je zocht pompoen, maar kocht fluo hesje?quote:Op zondag 27 juni 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Nog redelijk binnen de lijntjes ook.
Eigenlijk debiel, want ik zocht donkeroranje nagellak een paar jaar terug, lekker stemmig voor de herfst![]()
maar de nagellak is hysterisch oranje
het potje liegt.
Ja bijna welquote:Op zondag 27 juni 2021 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je zocht pompoen, maar kocht fluo hesje?
Gewoon wat extra laagjes er op doen. Of werkt dat niet zoquote:Op zondag 27 juni 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Eigenlijk debiel, want ik zocht donkeroranje nagellak een paar jaar terug, lekker stemmig voor de herfst![]()
het potje liegt.
Kos moet ik sowieso eigenlijk nog een keertje naartoe, was het favoriete eiland van mijn opa en omaquote:Op zondag 27 juni 2021 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Het nabijgelegen Alikis-reservaat is een drassig gebied rond een lagune met brak water. Buiten de zomermaanden strijken hier flamingo's en pelikanen neer tijdens de vogeltrek
op kos
Zijn er jammer genoeg denk ik zatquote:Op zondag 27 juni 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
Welke randdebiel trekt dit nu aan?
https://www.lidl.nl/andre-hazes-fanwear
Kan wel in mijn collectie kijken welke oranje beter voldoet aan je oorspronkelijke wens.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
het potje liegt.
hier kan je alleen naar toequote:Op zondag 27 juni 2021 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kos moet ik sowieso eigenlijk nog een keertje naartoe, was het favoriete eiland van mijn opa en oma
Heel purmerend, almere en amsterdam noordquote:Op zondag 27 juni 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij was ik daar gisterenavond hier al op aan het kankerenquote:Op zondag 27 juni 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
Las ik dat nou hier dat de Kruidvat 10% van hun clientle heeft verloren door hun samenwerking met Dreetje? 🤔quote:Op zondag 27 juni 2021 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was ik daar gisterenavond hier al op aan het kankeren
Kos is ook een vrij klein eiland dus je zit daar altijd snel ergens aan het strandquote:Op zondag 27 juni 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier kan je alleen naar toe
https://www.sunweb.nl/vak(...)Flight&Allocation=2#
Uitgesproken als raggelquote:
Ha kijk, geregeld bij deze, we lezen de Kosavonturen hier welquote:Op zondag 27 juni 2021 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kos moet ik sowieso eigenlijk nog een keertje naartoe, was het favoriete eiland van mijn opa en oma
valentino rossi?quote:Op zondag 27 juni 2021 13:57 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Bijna tijd voor de "andere Doctor"!
[ afbeelding ]
Wie weet zijn laatste race in Assen.
Ajb niet zeg, maar vind het wel grappig want heb een Lidl aan de overkant maar ik woon nou niet echt in blanke wijk laat staan een volksbuurt, dus kan me niet voorstellen dat het ook maar een beetje verkoopt hierquote:Op zondag 27 juni 2021 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker rondhobbelen in zo'n shirt van een pedofiel.
Mensen kunnen ook uit andere wijken komen om het te kopen he.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ajb niet zeg, maar vind het wel grappig want heb een Lidl aan de overkant maar ik woon nou niet echt in blanke wijk laat staan een volksbuurt, dus kan me niet voorstellen dat het ook maar een beetje verkoopt hier
Geen idee, zou ik ieder geval wel terecht zijn in ieder geval.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Las ik dat nou hier dat de Kruidvat 10% van hun clientle heeft verloren door hun samenwerking met Dreetje? 🤔
Serieus? Al kom ik al nauwelijks bij Kruidvat.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Las ik dat nou hier dat de Kruidvat 10% van hun clientle heeft verloren door hun samenwerking met Dreetje? 🤔
Terecht, wat een grafreclame is dat.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Andere wijken hebben ook de Lidl daar.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook uit andere wijken komen om het te kopen he.
En dan moet je je voorstellen dat die van de Lidl nog een 1.000.000x kutter isquote:
Ja maar soms zijn dingen snel uitverkocht, vooral met dit soort dingen.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Andere wijken hebben ook de Lidl daar.
Ja ik heb het echt ergens gelezenquote:Op zondag 27 juni 2021 14:00 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Serieus? Al kom ik al nauwelijks bij Kruidvat.
Enige leuke EK reclame vind ik van Toto. Hakkende Wesley.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan moet je je voorstellen dat die van de Lidl nog een 1.000.000x kutter is
Duik erbij.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
Buren zitten weer met het zwembad op de stoep.
Onkruid bestaat niet in mijn boekje, hoogstens een ongewenste plant.quote:
Ik vind de Lidl echt de bomquote:Op zondag 27 juni 2021 14:07 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik kom alleen bij de Lidl voor een groente en fruit box van too good to go.
Verder heb ik me eigenlijk nooit zo verdiept in hun assortiment. Het is ook 20 minuten lopen terwijl de Plus op 5 minuten lopen zit en 2 AH's op zo'n 10 minuten lopen. Dus het is ook gewoon gemakzucht.
Precies dit en heel toevallig zei ik dat een half uur geleden nog tegen een collega.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onkruid bestaat niet in mijn boekje, hoogstens een ongewenste plant.
Ik trek alles de grond uit.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onkruid bestaat niet in mijn boekje, hoogstens een ongewenste plant.
quote:Op zondag 27 juni 2021 14:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ey @:Cherrylips ben jij een vd 2 musketiers?
https://www.ad.nl/binnenl(...)geluisterd~a6796b50/
Ik heb er wel twee die mogen ophoepelen, haagwinde en van die nepaardbeien.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies dit en heel toevallig zei ik dat een half uur geleden nog tegen een collega.
Helaas niet. Toen mijn moeder nog leefde was zij wel zo gek.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet een hulp in huis hebben die boodschappen haalt
Ik ben toch veel ouder joh.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ey @:Cherrylips ben jij een vd 2 musketiers?
https://www.ad.nl/binnenl(...)geluisterd~a6796b50/
Horrortegeltuin.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er wel twee die mogen ophoepelen, haagwinde en van die nepaardbeien.
Niet gespot hier nog, maar die mag ook ophoepelen ja.quote:
k ga het gevecht al 7 jaar aanquote:Op zondag 27 juni 2021 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je ook maar vanaf zien te komen.
Ik had een schoonmaakster maar die deed geen boodschappen. Ik kreeg wel regelmatig lekker Surinaams etenquote:Op zondag 27 juni 2021 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet een hulp in huis hebben die boodschappen haalt
Er zit hier niet eens een Lidl in heel de gemeente, dus niet echt de moeite om er heen te gaan.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:07 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik kom alleen bij de Lidl voor een groente en fruit box van too good to go.
Verder heb ik me eigenlijk nooit zo verdiept in hun assortiment. Het is ook 20 minuten lopen terwijl de Plus op 5 minuten lopen zit en 2 AH's op zo'n 10 minuten lopen. Dus het is ook gewoon gemakzucht.
M'n druif zat helemaal omwonden vorig jaar, vond 'ie niet heel tof.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik houd van windes maar alleen op plekken waar ik ze wil hebben. Als ze eenmaal los gaan dan is dat wel een dingetje ja.
Boerenbond?quote:Op zondag 27 juni 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit hier niet eens een Lidl in heel de gemeente, dus niet echt de moeite om er heen te gaan.
In dat hele gebied niet?quote:Op zondag 27 juni 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit hier niet eens een Lidl in heel de gemeente, dus niet echt de moeite om er heen te gaan.
Jeetje hoe klein is die gemeente dan wel niet?quote:Op zondag 27 juni 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2021 14:17 schreef LTVDK het volgende:
Wat een fantastische kassakoopjes bij de AH online![]()
[ afbeelding ]
Qua oppervlakte is het juist een grote dacht ik.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje hoe klein is die gemeente dan wel niet?
quote:Op zondag 27 juni 2021 14:17 schreef LTVDK het volgende:
Wat een fantastische kassakoopjes bij de AH online![]()
[ afbeelding ]
Dichtstbijzijnde is een km of 20 verderop ofzoquote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde is een km of 20 verderop ofzo
Dat loop jij toch gewoonquote:Op zondag 27 juni 2021 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde is een km of 20 verderop ofzo
Een van de grootste gemeenten van Nederland (qua oppervlakte danquote:Op zondag 27 juni 2021 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje hoe klein is die gemeente dan wel niet?
Wtf hier gaat iets mis dan haha.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een van de grootste gemeenten van Nederland (qua oppervlakte dan)
Hier zitten er twee. Eentje zit in klein-Marokko en bij de ander hebben ze drie parkeerplaatsen ofzo dus altijd genieten.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:20 schreef Ama het volgende:
Ik dacht dat je tegenwoordig om de zoveel km wel ergens een Lidl hebt.
Gemeente Emmen heeft er zelfs 3.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier zitten er twee. Eentje zit in klein-Marokko en bij de ander hebben ze drie parkeerplaatsen ofzo dus altijd genieten.
Moet ook nog terug hequote:
Ik kocht er eerst nog weleens van die zakken diepvriesfruit, maar de AH heeft die nu ook. Wel een euro duurder, maar ik ga niet voor een euro verschil speciaal naar de Lidl.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ook nog terug hePlus zoveel boeiends hebben ze geloof ik niet dat ik er speciaal naartoe ga rijden.
Hahaha lijkt wel of je in Utrecht woontquote:Op zondag 27 juni 2021 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier zitten er twee. Eentje zit in klein-Marokko en bij de ander hebben ze drie parkeerplaatsen ofzo dus altijd genieten.
Ze hebben vaak ook wel fijne nonfood aanbiedingen. Dekbedovertrekken van de Lidl.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ook nog terug hePlus zoveel boeiends hebben ze geloof ik niet dat ik er speciaal naartoe ga rijden.
Kom sowieso eigenlijk alleen maar bij de AH, heel soms de Aldi maar die hebben tegenwoordig ook niet echt meer iets speciaals dat je ook bij de AH gewoon kunt krijgen. Ja gevriesdroogde uitjes, die heb ik nog nooit bij een andere supermarkt kunnen vinden.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kocht er eerst nog weleens van die zakken diepvriesfruit, maar de AH heeft die nu ook. Wel een euro duurder, maar ik ga niet voor een euro verschil speciaal naar de Lidl.
Ja ik vind de Lidl ook echt geweldigquote:Op zondag 27 juni 2021 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hebben vaak ook wel fijne nonfood aanbiedingen. Dekbedovertrekken van de Lidl.
Die kun je ook vaak online bestellenquote:Op zondag 27 juni 2021 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hebben vaak ook wel fijne nonfood aanbiedingen. Dekbedovertrekken van de Lidl.
Wil je die van mij daar ook even doorheen halen?quote:
Ja tuurlijkquote:Op zondag 27 juni 2021 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je die van mij daar ook even doorheen halen?
Moet je hem wel eerst ophalen op mijn werk en bij voorkeur daarna bij mij thuis afleverenquote:
O ja dit moet ik ook nog eens doen, maar denk dat het ondertussen met de hand moet gebeuren, zo aangekoekt zit allesquote:
Woon je in een hele grote stad of gemeente denk ik?quote:Op zondag 27 juni 2021 14:37 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Hier zitten 14 Lidl's volgens Google.
Rotterdamquote:Op zondag 27 juni 2021 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Woon je in een hele grote stad of gemeente denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
De slippers vallen helemaal niet zo op eigenlijk. Maar draag ze alleen als ik buiten snel iets moet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 27 juni 2021 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
De slippers vallen helemaal niet zo op eigenlijk. Maar draag ze alleen als ik buiten snel iets moet.
Zijn dit de slippers waar het buurmeisje mee aan de haal ging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juni 2021 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
De slippers vallen helemaal niet zo op eigenlijk. Maar draag ze alleen als ik buiten snel iets moet.
Oh zijn idd niet zo opvallend nee, ik heb slippers met UTCA en 030 erop, hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Nee haha dat waren mijn achtertuinslippers. Deze gebruik ik juist aan de andere kant van het huis buiten.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn dit de slippers waar het buurmeisje mee aan de haal ging?
Ik heb slippers van 120. Niet omdat ik dat wou maar dat waren de enige slippers in de Duitse sportzaak in het afgelegen dorpje op vakantie.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh zijn idd niet zo opvallend nee, ik heb slippers met UTCA en 030 erop, hahaha![]()
Zo ! Aardig prijzig voor slippers!!quote:Op zondag 27 juni 2021 15:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb slippers van 120. Niet omdat ik dat wou maar dat waren de enige slippers in de Duitse sportzaak in het afgelegen dorpje op vakantie.
Loop je op hippe teva’s rond?quote:Op zondag 27 juni 2021 15:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel de fijnste slippers OOIT.
Kun je zo 20km op lopen zonder enig probleem.
Oh da's dan wel weer chillquote:Op zondag 27 juni 2021 15:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel de fijnste slippers OOIT.
Kun je zo 20km op lopen zonder enig probleem.
OP DE MOOISTE DAG VAN HET JAAR??quote:Op zondag 27 juni 2021 15:23 schreef bitterbal het volgende:
heb zin om mijn bed in te gaan en tot morgen te slapen
quote:Op zondag 27 juni 2021 15:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
OP DE MOOISTE DAG VAN HET JAAR??
F1, TdF, NL EK, alles open, zon, warm, BIER BIER!!
Is een winterslaap niets voor jou?quote:Op zondag 27 juni 2021 15:23 schreef bitterbal het volgende:
heb zin om mijn bed in te gaan en tot morgen te slapen
jawel maar het is nu geen winterquote:Op zondag 27 juni 2021 15:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is een winterslaap niets voor jou?
gewoon als een lul zeggen: als je de lift niet gaat gebruiken, kan je je gesprek buiten de lift voorzetten, ik kan moeilijk traplopen en heb dus de lift nodig..?quote:Op zondag 27 juni 2021 15:56 schreef CherryLips het volgende:
Staan er twee buren te ouwehoeren bij de lift. Eentje in de lift, de ander erbuiten. Op de tweede verdieping. En ze hielden die deur maar open.
Dus met andere woorden, ik en m'n brakke rug hebben voor het eerst in ruim een maand weer de trap genomen
Nou zo lomp was ik niet, meer van "oh hier is de lift, stond al een tijd te wachten."quote:Op zondag 27 juni 2021 16:11 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon als een lul zeggen: als je de lift niet gaat gebruiken, kan je je gesprek buiten de lift voorzetten, ik kan moeilijk traplopen en heb dus de lift nodig..?
Nee joh, kom vrij weinig mensen tegen tijdens mijn werkzaamheden.quote:
Bij "mijn" supermarkt gisteravond wel, waaronder ik. Denk zo'n 50/50.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:02 schreef Ama het volgende:
Ik zag net echt niemand meer met een mondkapje op in de supermarkt.
Leuk feitje: ik heb die naam verzonnenquote:Op zondag 27 juni 2021 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wat vaker in SOP gaan posten.
Hier ook geen Lidl in de buurt, Wel een Appie en een Plus. Meestal naar de Plus gezien je daar kunt zelf scannen.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:12 schreef Karzai het volgende:
Ga nooit naar de lidl, zit een vomar, dirk en ah dichterbij en ik bestel eenmaal per week boodschappen bij de picnic
Laatst heb ik hier ook 2 van die vliegjes gevonden maar ze zijn atm nergens te bekennen. Enig idee hoe je dat bestrijdt eigenlijk?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef Ama het volgende:
Uch die irritante kleine vliegjes hebben hun weg ook weer gevonden naar mijn huis.
Fruitvliegjesval maken helpt wel.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:43 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Laatst heb ik hier ook 2 van die vliegjes gevonden maar ze zijn atm nergens te bekennen. Enig idee hoe je dat bestrijdt eigenlijk?
Hij heb gewonnenquote:
Ze komen wel op de prullenbakken, containers, etc af. Het is maar de vraag hoe goed die dingen werken. Gelukkig hebben we geen plaag o.i.dquote:
Ik heb een vliegenstrip boven de prullenbak hangen en daar komen ze idd ook wel op af maar kamer waar ik nu zit kan ik niet echt zo'n ding ophangen.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:45 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Ze komen wel op de prullenbakken, containers, etc af. Het is maar de vraag hoe goed die dingen werken. Gelukkig hebben we geen plaag o.i.d
dan heeft hij zn werk goed gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |