SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze zijn eigenlijk pas schattig als die oren te groot wordenquote:
Flaporen zijn altijd leuk en grappigquote:Op zondag 27 juni 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zijn eigenlijk pas schattig als die oren te groot worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juni 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flaporen zijn altijd leuk en grappigVan die grote flappers vind ik niet per de mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eigenlijk wel altijd.quote:Op zondag 27 juni 2021 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die grote flappers vind ik niet per de mooi.
Het is geen zaterdagavondquote:
oke ja die is wel leukquote:
nee die muis is leukerquote:
nee werken,. moet er 5 achter elkaarquote:Op zondag 27 juni 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet je werken, ballie? Of mag je smurfen?
En daarna 3 dagen smurfen?quote:Op zondag 27 juni 2021 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee werken,. moet er 5 achter elkaar
Ja maar ben nu gisteren begonnen, tot en met woensdag. dan donderdag vrij. vrijdag werken en dan zat en zon vrijquote:Op zondag 27 juni 2021 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, je werkt toch maar 4 dagen?
quote:Op zondag 27 juni 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn huis is groter dan alleen een badkamer
quote:Op zondag 27 juni 2021 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.sunweb.nl/vak(...)Flight&Allocation=2#
Mja, okquote:Op zondag 27 juni 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ben nu gisteren begonnen, tot en met woensdag. dan donderdag vrij. vrijdag werken en dan zat en zon vrij
O, je wil een stadjequote:Op zondag 27 juni 2021 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is alleen resort. Geen stadje in de buurt
Ja dacht misschien beter geen eiland omdat die eerder op rood gaan?quote:Op zondag 27 juni 2021 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, je wil een stadje
Rethymon op Kreta eens proberen
Is dat zo?quote:Op zondag 27 juni 2021 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dacht misschien beter geen eiland omdat die eerder op rood gaan?
5 dagen achter elkaar werkenquote:Op zondag 27 juni 2021 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee werken,. moet er 5 achter elkaar
Beetje overdreven 2 hotels voor 1 vakantiequote:
Amaquote:
Najaaaquote:Op zondag 27 juni 2021 12:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tevens voor het laatst dit EK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |