Even gekeken wat SHO is. Deze sprak me al meteen aan:quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:45 schreef Athenais het volgende:
LIF, OUD (nu nog even Toos Kinderloos maar mooi dat ik al aan het bedenken ben welke wasbare luiers handig zijn), K&W om mee te gluren, R&P, SEX en uiteraard SHO. Want eens een reldel, altijd een reldel.
In CUL ontdekte ik net deze:quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:39 schreef Whiskers82 het volgende:
Culinair is echt leuk en op onzin voor je leven het dodetopicspel, dat is ook echt heel leuk.
En Muziek. Mist tegenwoordig wat diepere discussies over muziek (was vroeger wel meer), heeft momenteel veel 'opsomtopics', dus ruimte genoeg om eens wat te starten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:05 schreef Danny het volgende:
FOK!kers helpen FOK!kers
Televisie
Literatuur, Taal en Kunst
Films & Series
stuk voor stuk leuke forums (pijlers) om in rond te hangen en er zijn er nog wel meer.
Maar doe gewoon eens een rondje zou ik zeggen
https://forum.fok.nl/index/forumindex
Ja draai bijvoorbeeld je platenkast: MUZ / Draai hier alle platen in je platenkast #24 (Meadow Rag) Nu is Bazbo zo alleen, alle anderen hebben hun platenkast al uitquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En Muziek. Mist tegenwoordig wat diepere discussies over muziek (was vroeger wel meer), heeft momenteel veel 'opsomtopics', dus ruimte genoeg om eens wat te starten.
(Ja, topics openen kan ik zelf ook en heb ik ook best weleens gedaan, net als tussendoor reageren, maar niet persé succesvol. Wie weet wat verse namen, met een kijk op muziek die als prettig wordt ervaren, nog teweeg kunnen brengen.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |