Misschien heeft hij wel dreadlocks tot op zijn reetquote:
Ik heb tegenwoordig een app waarin je de biertjes kan noteren die je gedronken hebt.quote:
En doe je dat ook braaf?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een app waarin je de biertjes kan noteren die je gedronken hebt.
Naam?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een app waarin je de biertjes kan noteren die je gedronken hebt.
Nee er staan er pas 4 in, ik moet er nog voor gaan zittenquote:
Nou, eh...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Blijven die bij jou nog plakken?
Is dat niet te laat... kun je dat wel onthouden dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee er staan er pas 4 in, ik moet er nog voor gaan zitten
Da's precies het punt dat ik er geen heb, het komt er niet vanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klachten tegen die domme *** van vanmiddag komen er echt. Mag hopen dat ze hier zwaar voor gaat betalen, zijn nogal wat gewondenquote:
In de OP van het bierproeverij topic staan een lijst van alle biertjes die we sinds november gedronken hebben, die kan ik er allemaal inzetten, maar ik weet ze niet meer allemaal te ranken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat niet te laat... kun je dat wel onthouden dan?
De meeste staan gewoon in dat biertopicquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat niet te laat... kun je dat wel onthouden dan?
Even teruglezenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de OP van het bierproeverij topic staan een lijst van alle biertjes die we sinds november gedronken hebben, die kan ik er allemaal inzetten, maar ik weet ze niet meer allemaal te ranken.
Ik heb er vanmiddag nog 1 ingezet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Da's precies het punt dat ik er geen heb, het komt er niet van
Ja die ranking is ook hier wat wazig....quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de OP van het bierproeverij topic staan een lijst van alle biertjes die we sinds november gedronken hebben, die kan ik er allemaal inzetten, maar ik weet ze niet meer allemaal te ranken.
En, was het wat?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er vanmiddag nog 1 ingezet.
Een Rotterdams biertje https://noordt.shop/collections/bieren/products/splitsession
[ afbeelding ]
Ik most bijna huilenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
En, was het wat?
Ik heb nu deze:
https://www.misterhop.com(...)pa?search_id=1344161
Zielig verhaaltje wel
Untappd, de eerste heb ik.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer... er zijn er vele.. dat is dan weer niet handig.
[ afbeelding ]
Siske en Wuskequote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
En, was het wat?
Ik heb nu deze:
https://www.misterhop.com(...)pa?search_id=1344161
Zielig verhaaltje wel
Mijne is ook een lekkere IPAquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik most bijna huilen![]()
Het was zeker een lekker biertje, kregen we in het restaurant waar mijn zoon werkt als cadeautje omdat ze weer open waren. Ik vind vind IPA lekker en deze was lekker licht en fris.
quote:
Jij heb meerdere herinneringen nodig meestalquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik heb hem er ook op laten zetten.. al weet ik eigenlijk al dat ik het ga vergeten
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Jij heb meerdere herinneringen nodig meestal
Ja, die heeft ook wat aansporingen nodig vaakquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Zeg! Dit topic gaat over pullup ja !
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Mijne is ook een lekkere IPA
Overwoog het verhaaltje achterwege te laten, maar zie het als eerbetoon
Aan Jackquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Mijne is ook een lekkere IPA
Overwoog het verhaaltje achterwege te laten, maar zie het als eerbetoon
Dat was echt erg...Zo erg, dat zelfs mijn eigen jopen verdwijnenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja die ranking is ook hier wat wazig....
Weet alleen nog dat die Jopen niet deugen
Het is ook nogal wat huiswerk om alle biertjes die je op hebt erin te zetten, maar vanaf nu kan natuurlijk wel, je kan namelijk ook badges verdienen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik heb hem er ook op laten zetten.. al weet ik eigenlijk al dat ik het ga vergeten
quote:
Ach, het was dapper van je om te proberen.quote:
Ik ga richting de 3000 check insquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij die knal gehoord vanmiddag?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat was echt erg...Zo erg, dat zelfs mijn eigen jopen verdwijnen
Als je het niet probeert weet je het nietquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ach, het was dapper van je om te proberen.
Euh, nee. Alleen onweer rond half 4.quote:
quote:
quote:
Nee "Golden goal" heeft maar 1 of 2 jaren bestaanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
verlenging is wanneer goal is over of niet?
quote:
dat is goedquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee "Golden goal" heeft maar 1 of 2 jaren bestaan
het schijnt rond 16:00 geweest te zijn, enorm heftigquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Euh, nee. Alleen onweer rond half 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |