Mooi nummer.quote:
Het ene sluit het andere niet uitquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Onzin? Dat meen ik allemaal hoor
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pullup helpt ook helemaal niet mee....
Beetje kapen en wegrennenroeien
Dat hij maar lang moge blijven bestaanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Die zit met een biertje achterover te genieten van 'zijn' topic
Je hebt het overleefd 👍🏻quote:
Anders open je straks gewoon deel 2quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hij maar lang moge blijven bestaan![]()
Waar was je?quote:
1 is wel genoegquote:
Succes morgenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:02 schreef pullup het volgende:
Morgen 2e dag van het NK![]()
Ik ga zo slapen want heerlijk druk, aar de vaccinatie app met QR code deed het prima dus hoefde geen stok in de neus vanochtend en het was een fijne dag.
Bijna als vanouds
Nee, dat wil (bijna) niemandquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
1 is wel genoeg![]()
Anders gaat het zo'n Romano gebeuren worden en dat wil ik niet
Nee, die vlechtjes staan jou nietquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
1 is wel genoeg![]()
Anders gaat het zo'n Romano gebeuren worden en dat wil ik niet
Misschien heeft hij wel dreadlocks tot op zijn reetquote:
Ik heb tegenwoordig een app waarin je de biertjes kan noteren die je gedronken hebt.quote:
En doe je dat ook braaf?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een app waarin je de biertjes kan noteren die je gedronken hebt.
Naam?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een app waarin je de biertjes kan noteren die je gedronken hebt.
Nee er staan er pas 4 in, ik moet er nog voor gaan zittenquote:
Nou, eh...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Blijven die bij jou nog plakken?
Is dat niet te laat... kun je dat wel onthouden dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee er staan er pas 4 in, ik moet er nog voor gaan zitten
Da's precies het punt dat ik er geen heb, het komt er niet vanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee er staan er pas 4 in, ik moet er nog voor gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |