Waarom niet, is toch hipquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet op all stars lopen
Oh nou ik heb niet het idee dat ik daar echt last van heb.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hardloopschoenen dempen schokken, bij squatten heb je daardoor minder balans
Ben geen 16 meerquote:
Volgende keer even op letten dan heb je er voortaan wel last vanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh nou ik heb niet het idee dat ik daar echt last van heb.
Wat boeien de looks als je aan het sporten bentquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben geen 16 meer
[..]
Volgende keer even op letten dan heb je er voortaan wel last van
Denk het niet. Gooi geen honderd kilo op mijn schouders ofzoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben geen 16 meer
[..]
Volgende keer even op letten dan heb je er voortaan wel last van
Buiten dat geen bijwerkingen gehad?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je verwacht het niet![]()
Sterkte
Eerste nacht kon ik er niet echt op slapen, op die kant
Koppijntje van 5 sec maar dat kan ook door de sociale overprikkeling gekomen zijn.quote:
Klopt wel ja, we gaan het zien, kan goed zijn dat ik nu nog nergens last van heb en morgen met koorts in bed lig. Al lijkt me dat sterk want ik heb echt nooit koortsquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Koppijntje van 5 sec maar dat kan ook door de sociale overprikkeling gekomen zijn.
Nee dus.
En het vraagt wat van je lichaam dus je zakt denk ik over de hele linie wat door je normale grens.
Doe je wel voorzichtig? Bij meer dan 100 push-ups ga je dood aan overdreven veel mannelijkheid.quote:
Ach morgen hebben we allemaal koorts maatquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt wel ja, we gaan het zien, kan goed zijn dat ik nu nog nergens last van heb en morgen met koorts in bed lig. Al lijkt me dat sterk want ik heb echt nooit koorts
oranjekoorts jaaaaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach morgen hebben we allemaal koorts maat
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mezelf flink in mijn klauw gesneden vandaag bij het koken
Ik zal goed oppassenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig? Bij meer dan 100 push-ups ga je dood aan overdreven veel mannelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |