Hier in de haven heb je van die Nelcon heftrucks die 40 ft containers oppakken. Ligt een twee liter Mazda blok in alleen al voor de hydraulische pomp.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heftruckchauffeur bij een transportbedrijf geweest. Epic shit.
Heb je namen en of rugnummers? Topic?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat een debielen posten er toch allemaal in nws. En niemand kent @:Sprokkelaar daar.
NWS / 22,5 jaar cel voor agent die George Floyd dooddequote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Heb je namen en of rugnummers? Topic?
Wel een side 9 voor je.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:38 schreef Boze_Eend het volgende:
geen nieuwe vlog vandaag? ik ga hieraan kapot habibos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wel een side 9 voor je.
Maja, 26 år og fra Næstvedbedankt habiboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje gelezen al vandaag. Ga ik me maar niet mee bemoeien.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:12 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
NWS / 22,5 jaar cel voor agent die George Floyd doodde
Ik kap er ook mee. Maar theBradge promotie vond ik wel leuk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Stukje gelezen al vandaag. Ga ik me maar niet mee bemoeien.
Waarom zou je die bolle schooier willen promoten?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik kap er ook mee. Maar theBradge promotie vond ik wel leuk.
Waar kom jij ineens vandaan? Bradge is onze KLB meme, een soort algemene vijand die ons verbind.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:55 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Waarom zou je die bolle schooier willen promoten?
Dat kan ik beter aan jou vragen, ik loop al een poos mee in de SC.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waar kom jij ineens vandaan? Bradge is onze KLB meme, een soort algemene vijand die ons verbind.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:02 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen, ik loop al een poos mee in de SC.
En verder is Braddie een hopeloos geval die de aandacht eigenlijk niet verdient.
habibo zijn filmpjes motiveren mijquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:55 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Waarom zou je die bolle schooier willen promoten?
Eend. Doe dit niet AUB. Ik smeek je.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibo zijn filmpjes motiveren mij
Om zelf een hambibo te worden of wat?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibo zijn filmpjes motiveren mij
Ik ook sinds 2005 onder een andere naam en deze sinds weet ik veel onder deze. Maar ik had je serieus nooit gezien hier.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:02 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen, ik loop al een poos mee in de SC.
En verder is Braddie een hopeloos geval die de aandacht eigenlijk niet verdient.
Tussen 2004 en 2019 was ik Remqo, een jaartje FernandoMartinez en toen vond ik The_Emotion een geschiktere naam.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ook sinds 2005 onder een andere naam en deze sinds weet ik veel onder deze. Maar ik had je serieus nooit gezien hier.
nee ik bedoel dan denk ik mijn leven is kut maar het kan altijd nog kutter, snap je habibo?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Eend. Doe dit niet AUB. Ik smeek je.
zie bovenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:04 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Om zelf een hambibo te worden of wat?
bedankt habiboquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:06 schreef Makrelis het volgende:
Ga die opleiding doen Eend, waar je het over had. Dat gejammer word je niet wijzer van.
Ik heb gezegd.
Ga je nog BBQ en binnenkort?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:08 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee ik bedoel dan denk ik mijn leven is kut maar het kan altijd nog kutter, snap je habibo?
[..]
zie boven
[..]
bedankt habibovan jou kan ik het hebben en je hebt ook gelijk hoor.
pff wat een kut dag was dat habiboquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ga je nog BBQ en binnenkort?
Phoenix kneus vind dat je je vrij onbeschoft gedraagde bij BBQ es.
Zou hij narcistisch zijn? Hij neemt iedereen de maat geen zelfkritiek?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:12 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
pff wat een kut dag was dat habibo
phoenyx vind ook dat hij een god is
die moet je niet serieus nemen
Door het volgen van vette schooiers met een kutleven, maakt jouw leven niet beter. Dat moet je echt zelf doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:08 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee ik bedoel dan denk ik mijn leven is kut maar het kan altijd nog kutter, snap je habibo?
[..]
zie boven
[..]
ik denk het wel habiboquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:14 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zou hij narcistisch zijn? Hij neemt iedereen de maat geen zelfkritiek?
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:14 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Door het volgen van vette schooiers met een kutleven, maakt jouw leven niet beter. Dat moet je echt zelf doen.
Je bent nog jong Eend, komt allemaal wel goed. En MBO is niks mis mee. Welke opleiding ga je doen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:15 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik denk het wel habibo
[..]ik probeer habibo ik probeer
juridisch administratief ga ik doenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:16 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je bent nog jong Eend, komt allemaal wel goed. En MBO is niks mis mee. Welke opleiding ga je doen?
Gewoon je best doen, goede stageplek zoeken en lekker werken. Werk geeft zin aan je leven, zorgt voor regelmaat, je geeft minder geld uit en je hebt sociale contacten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
juridisch administratief ga ik doen
bedankt habibo ik heb er ook wel zin in. soms beetje bang maar ik ga er voorquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gewoon je best doen, goede stageplek zoeken en lekker werken. Werk geeft zin aan je leven, zorgt voor regelmaat, je geeft minder geld uit en je hebt sociale contacten.
Ik heb 1,5 jaar thuis gezeten ooit en heb toen echt depressief gevoeld.
Komaan, je gaat dat goed doen Eendjequote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
bedankt habibo ik heb er ook wel zin in. soms beetje bang maar ik ga er voor
Ja dat geeft niet, keer het naar gezonde spanning. Dat geeft je moed. Angst is ook prima, is een heel normaal mechanisme wat iedereen heeft. Angst of bang zijn is niet slecht.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Kap dan eerst met dat habibo gebrabbel. Dat slaat echt helemaal nergens opquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Met proberen alleen kom je er niet, volhouden en doorzetten en doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:15 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik denk het wel habibo
[..]ik probeer habibo ik probeer
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Komaan, je gaat dat goed doen Eendje
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:22 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja dat geeft niet, keer het naar gezonde spanning. Dat geeft je moed. Angst is ook prima, is een heel normaal mechanisme wat iedereen heeft. Angst of bang zijn is niet slecht.
bedankt voor jullie steun en advies, ik denk dat het wel goed gaat komen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:23 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Met proberen alleen kom je er niet, volhouden en doorzetten en doen.
Je hebt vast genoeg materiaal gezien hoe het iig niet moet.
kan ik niks aan doen habibo is gewoon mijn dingquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kap dan eerst met dat habibo gebrabbel. Dat slaat echt helemaal nergens op
Het is slechts een eend-dingetjequote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:26 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik neem aan dat habibo slechts een fok dingetje is? Anders moet je er wel mee stoppen hoor.
En vervolgens de rest van de dag elke 3 minuten op Fok posten. Zal wel alweer vergeten zijn dat ie dat vanmiddag verzonnen had.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is echt zo, zit gewoon in mijn blote kont en moet dadelijk naar een of andere miljonairs BBQ, hahaha ga je mee?
Zo kennen wij er nog wel eenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
En vervolgens de rest van de dag elke 3 minuten op Fok posten. Zal wel alweer vergeten zijn dat ie dat vanmiddag verzonnen had.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:26 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik neem aan dat habibo slechts een fok dingetje is? Anders moet je er wel mee stoppen hoor.
praat zo wel met vrienden en zoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:26 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het is slechts een eend-dingetje
Maar niet bij een eventuele sollicitatie of op de werkvloer toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
praat zo wel met vrienden en zo
nee habibo of zou een leeftijdsgenoot van me moeten werken waar ik bevriend mee wordtquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Maar niet bij een eventuele sollicitatie of op de werkvloer toch?
Daar is niks mis mee. Ik heb onderling ook mijn dingetjes met collega's.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee habibo of zou een leeftijdsgenoot van me moeten werken waar ik bevriend mee wordt
Doen jullie aan pmc of pzc?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee habibo of zou een leeftijdsgenoot van me moeten werken waar ik bevriend mee wordt
Mooi is dat toch, maakt de dag een beetje dragelijkquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Ik heb onderling ook mijn dingetjes met collega's.
Have fun staying poorquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:24 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
[..]
bedankt voor jullie steun en advies, ik denk dat het wel goed gaat komen.
ik voel me hier ook wel gesteund
[..]
kan ik niks aan doen habibo is gewoon mijn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |