Tja, en tóch hoop ik vurig dat die bijwerkingen gaan uitblijven. Ik maak morgen nog een ronde in de plaatselijke sportschool, want daarna kom ik er minimaal een week niet meer uit vrees voor het in de hand werken van Myocarditis!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon geluk of niet.
En dan nog, die bijwerkingen, je bent niet ziek, je hebt een reactie. Dat maakt al gelijk dat je niet zo moet janken als je er wel last van hebt. Dat vind ik.
Ik had wel echt koorts en trainen ging echt wat dagen ruk maar het is maar een reactie. Dat relativeert.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook allemaal niet zoveel voorstellen. Ik had wat minder energie, maar dat was het dan ook wel. Duurde misschien een dag 3, wat voor mij ook nog eens in het weekend viel.
Ik zou er verder niet zo zwaar aan tillen, iedereen heeft wel eens een off-day.
Dat doe ik al jaren niet meerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook relaxed als man als je geen zin hebt om te scheren
Oh koorts is wel jammer, dat had ik niet. Gewoon een paar dagen op de bank gezeten, niks aan de handquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik had wel echt koorts en trainen ging echt wat dagen ruk maar het is maar een reactie. Dat relativeert.
Dat zou krankzinnig zijn, je bent dan nog totaal niet immuun, maar ik zal er dankbaar gebruik van maken als het zo is lolquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:58 schreef galantis het volgende:
[..]
Als ik het goed heb geldt je vaccinatie al meteen als toegangsbewijs. Ik kon bijvoorbeeld gisteravond al een code aanmaken met m'n prik van gistermiddag.
Ik weet niet of dit meteen al echt werkt of dat het pas vanaf 1 juli in werking treedt. Misschien dat die datum slechts betrekking heeft op reizen naar het buitenland.
Toch is het zoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:09 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Dat zou krankzinnig zijn, je bent dan nog totaal niet immuun, maar ik zal er dankbaar gebruik van maken als het zo is lol
In Delft viel het heel erg mee, 2 weken terug was het drukker (moesten naar de opticien en vandaag nieuwe bril halen, dat gaat slecht online) dan vandaag.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:07 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wel fijn dat je nu niet de hele tijd aan dat mondkapje hoeft te denken.
Maar wat is het druk. Was al een tijdje zo, maar vandaag is het wel raak. Merk dat ik wat geirriteerd raak doordat er links en rechts vanalles loopt en doet. En voor je voeten ook.
Ben er denk ik niet echt voor gemaakt en de "verplichtingen" moeten nog beginnen
Super cijfersquote:
2e keer als ik me niet vergis!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Eerste keer 0 geregistreerde overlijdens door Covid? Nieuwe mijlpaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |