Is dat wel ok gegaan dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mn bejaarde ouders moeten hun 2e prik nog krijgen, hoor.
Als blijkt dat, net zoals in het VK nu, vooral niet gevaccineerden in de ziekenhuizen terechtkomen. Ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:17 schreef 5thencounter het volgende:
De grote vraag nu, krijg ik als gezonde niet-gevaccineerde straks de schuld van de 4e Golf Deltavariant in Oktober?
Allebei AstraZeneca via de huisarts. Met 3 maanden tussen de prikken ben je wel ff zoetquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Is dat wel ok gegaan dan?
Mijn ouders zijn alweer toe aan een nieuwe golf voor the thrill.
We weten waar je huis woont.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:17 schreef 5thencounter het volgende:
De grote vraag nu, krijg ik als gezonde niet-gevaccineerde straks de schuld van de 4e Golf Deltavariant in Oktober?
Ja. Absoluut. Iemand moet toch de schuld krijgen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:17 schreef 5thencounter het volgende:
Wiens schuld dit allemaal is, is nooit een interessante vraag geweest.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:17 schreef 5thencounter het volgende:
Dat is afwachten dan, spannend, wel prettig dat mocht dat het geval zijn, er weer een groep aan de schandpaal kanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als blijkt dat, net zoals in het VK nu, vooral niet gevaccineerden in de ziekenhuizen terechtkomen. Ja.
Dat zal nog komen, straks.. als alles achter de rug is.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wiens schuld dit allemaal is, is nooit een interessante vraag geweest.
Welnee joh... ben je gek, we hebben gewoon weer bedjes vrij gemaakt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is afwachten dan, spannend, wel prettig dat mocht dat het geval zijn, er weer een groep aan de schandpaal kan
Bijzonder. Ik dacht eerst dat die zingende Ferdinand een creatie van Lucky TV was, maar het is dus echt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:08 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
Heerlijk deze verontwaardiging. Laten we nou eens blij zijn dat we een incompetente democratie zijn in plaats van een competente dictatuur.
Ook dan is het aanwijzen van een zondebok niet echt interessant, vind ik. Gewoon vooruit kijken, er is genoeg te doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zal nog komen, straks.. als alles achter de rug is.
Mja, als je je altijd al vrij kut voelt, valt het misschien niet zo op dat dat vaccin iets doetquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:33 schreef MissionPhailed het volgende:
Een familielid van me (38, rookt, drinkt, wat overgewicht) ervoer bij beiden vaccinaties van een mRNA-vaccin géén bijwerkingen op een wat beurse arm na. Leveren dit gunstige kaarten voor mij (36, niet-roker, geheelonthouder, BMI 22) op als het gaat om bijwerkingen? Speelt er een genetische factor qua bijwerkingen?
Je kunt institutioneel of zelfs cultureel falen onderzoeken, maar dat schuldigen aanwijzen heeft niet zoveel zin inderdaad. Volgens mij proberen de meeste mensen gewoon hun leven zo goed mogelijk vorm te geven met respect voor zichzelf en anderen, en hun gezondheidskeuzes te maken met de informatie die zij tot hun beschikking hebben, binnen de mogelijkheden van een democratische rechtsstaat.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook dan is het aanwijzen van een zondebok niet echt interessant, vind ik. Gewoon vooruit kijken, er is genoeg te doen.
M'n pa heeft ook AZ gekregen via de huisarts, maar hij heeft zijn tweede inenting alweer enkele weken geleden gehad.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Allebei AstraZeneca via de huisarts. Met 3 maanden tussen de prikken ben je wel ff zoet
M'n ouders mogen komende week, terwijl ze de eerste prik in april al gehad hebben.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
M'n pa heeft ook AZ gekregen via de huisarts, maar hij heeft zijn tweede inenting alweer enkele weken geleden gehad.
Jij weet ook dat er onderzoek gaande is / gaat komen naar de daadwerkelijke veroorzaker(s) van deze pandemie. Dat het uiteindelijk mosterd na de maaltijd is ben ik met je eens, maar voor de toekomst zou het wel goed zijn als er structureel zaken veranderen om te voorkomen dat het nog een keer gebeurt (en dan te hopen niet vele malen erger).quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook dan is het aanwijzen van een zondebok niet echt interessant, vind ik. Gewoon vooruit kijken, er is genoeg te doen.
Deze persoon spreekt weleens over een gebrek aan energie en slikt pillen tegen een hoge bloeddruk. Heeft wél te maken met een zeer druk (gezins)leven en is sociaal zeer betrokken bij vele personen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, als je je altijd al vrij kut voelt, valt het misschien niet zo op dat dat vaccin iets doet
Het is ook relaxed als man als je geen zin hebt om te scherenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:41 schreef Noek het volgende:
Vond de mondkapjes wel ideaal als je geen goede kopdag had. Beetje ijdele meid vond dit wel prettig.
Niemand herkende je zomaar. Geen gezeik over kinderen bij de tomaten.
Volgens mij heb je gewoon geluk of niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:41 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Deze persoon spreekt weleens over een gebrek aan energie en slikt pillen tegen een hoge bloeddruk. Heeft wél te maken met een zeer druk (gezins)leven en is sociaal zeer betrokken bij vele personen.![]()
Maar je zou weleens een punt kunnen hebben in die zin dat bijwerkingen weleens minder zouden kunnen opvallen voor iemand die zich normaliter wat minder voelt ...
Onze tijd komt wel weer in oktober. Hoop tegen die tijd op een cruiseschip te zitten nadat ik dit gisteren zag:quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook relaxed als man als je geen zin hebt om te scheren
Ja, ik vond het ook allemaal niet zoveel voorstellen. Ik had wat minder energie, maar dat was het dan ook wel. Duurde misschien een dag 3, wat voor mij ook nog eens in het weekend viel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:43 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan nog, die bijwerkingen, je bent niet ziek, je hebt een reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |