Sinds wanneer zijn er maatregelen nodig, om te kunnen doen wat je wilt?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:55 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Huis ingeknuppeld nog wel. Heftig. De meeste mqatregelen in NL zijn weg behalve wat maatregelen die er voor kunnen zorgen dat we nagenoeg alles kunnen doen.
Dat blijf ik wel bijzonder vinden. Na 2 weken ben je pas beschermd, dus blijf opletten! Ook overheid: Je hebt je prik? Veel plezier, ga los met je QR code!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:58 schreef galantis het volgende:
[..]
Als ik het goed heb geldt je vaccinatie al meteen als toegangsbewijs. Ik kon bijvoorbeeld gisteravond al een code aanmaken met m'n prik van gistermiddag.
Ik weet niet of dit meteen al echt werkt of dat het pas vanaf 1 juli in werking treedt. Misschien dat die datum slechts betrekking heeft op reizen naar het buitenland.
Als dat gebrekkige systeem van de overheid ook nog eens die 2 weken moet tracken raakt ie natuurlijk overbelastquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat blijf ik wel bijzonder vinden. Na 2 weken ben je pas beschermd, dus blijf opletten! Ook overheid: Je hebt je prik? Veel plezier, ga los met je QR code!
Waarom?quote:
Noem eens een griepgolf in mei.quote:Als de zorg onder druk staat vanwege een griepgolf hebben ze meer patienten te verduren dan nu van covid.
Je weet niet waar je het over hebt maar bent het er mee oneens dus.quote:
Ik verwacht dat in de praktijk de schade behoorlijk meevalt omdat niet iedereen meteen na z'n vaccinatie al losgaat en veel evenementen ook buiten zijn, maar vind het ook wel bijzonder hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat blijf ik wel bijzonder vinden. Na 2 weken ben je pas beschermd, dus blijf opletten! Ook overheid: Je hebt je prik? Veel plezier, ga los met je QR code!
Nee? Waarom is dat van toepassing op "druk op de zorg" in welke maand dat plaatsvindt?quote:
Ik ben geen 25, maar bedankt voor het complimentquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit begrijp ik ook echt voor geen enkele promiel.
Want dan moeten ze twee keer, en kunnen ze lekker niet op vakantie. Puhquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Stuur ze maar gelijk door aan ontwikkelingslanden zou ik zeggen. De mensen van middelbare leeftijd (30-50) hebben in ieder geval één prik gehad (Pfizer/Moderna/Johnson&Johnson), en ik vind het toch riskant om de jeugd tussen 18 en 30 het vaccin van Johnson&Johnson te geven, aangezien het vaccin van Johnson&Johnson lang niet zo effectief is tegen de deltavariant en voornamelijk tegen de verspreiding van de deltavariant ten opzichte van de vaccins van Pfizer en Moderna en je wilt de jeugd tussen 18 en 30 vooral vaccineren om de verspreiding van het coronavirus te stoppen. Dan moet je voor deze groepen vooral de vaccins van Pfizer en Moderna gebruiken en niet het vaccin van Johnson&Johnson.
Je moet gewoon je eigen huiswerk maken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt maar bent het er mee oneens dus.
Jezusmina wat een niveau weer.
We hebben een heleboel beperkingen nodig zodat we in vrijheid kunnen levenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er maatregelen nodig, om te kunnen doen wat je wilt?
Ook die doelpalen worden verzetquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:06 schreef Tijger_m het volgende:
Goh, je zou denken dat mensen blij zijn vandaag maar iedereen lijkt nog erg boos hier.
Omdat je de situatie van covid-19 nu vergelijkt met een griepgolf.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee? Waarom is dat van toepassing op "druk op de zorg" in welke maand dat plaatsvindt?
Ik ben overwegend blijquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:06 schreef Tijger_m het volgende:
Goh, je zou denken dat mensen blij zijn vandaag maar iedereen lijkt nog erg boos hier.
Omdat er bepaalde mensen zijn die onder hun steen vandaan kruipen nu het aantal besmettingen laag zijn en er minder maatregelen zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:06 schreef Tijger_m het volgende:
Hoe is de maand van het jaar van toepassing op wat de capaciteit van de zorg is?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat je de situatie van covid-19 nu vergelijkt met een griepgolf.
We hebben geen griepgolf in mei.
Nu ja, maar dat was tot eind April niet het geval..quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:09 schreef ludovico het volgende:
Covid nu voor de druk op de zorg is minder dan de grote drukte bij een griepgolf. Dat lijkt me toch feitelijk.
Je kunt toch wel een jaartje zonder vakantie?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Want dan moeten ze twee keer, en kunnen ze lekker niet op vakantie. Puh
Tjah, ligt er weer aan hoe je het definieert maar dit komt in ieder geval wel wat meer bij de waarheid. Kunnen we toch nog de discussie aan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nu ja, maar dat was tot eind April niet het geval..
Iedereen naar de gevangenis!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We hebben een heleboel beperkingen nodig zodat we in vrijheid kunnen leven
Nee hoor, bevrijdingsdag vandaag!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:06 schreef Tijger_m het volgende:
Dat noemen wij wel eens de wet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We hebben een heleboel beperkingen nodig zodat we in vrijheid kunnen leven
Duurde alleen 80 jaar.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
We hebben natuurlijk niet voor niets die oorlog van ze gewonnen.
Voorzichtig gesponsord door McDonalds.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
32 en ook 2x Pfizer gehadquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben 35 en ben al 2 keer gevaccineerd
Walgelijke vorm van onderdanigheid en gebrek aan kritisch kunnen nadenken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als die er niet zijn loopt alles weer uit de hand en kan je niet meer doen wat je zou willen doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er maatregelen nodig, om te kunnen doen wat je wilt?
Je vergelijkt appels met peren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe is de maand van het jaar van toepassing op wat de capaciteit van de zorg is?
Vrijwel alle maatregelen zijn vanaf vandaag niet meer van kracht.quote:Het ging er toch om dat de zorg niet overbelast raakt? Dat risico is geweken, klaar dus met die maatregelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |