Nee, niet met creditcard.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:38 schreef Newby6781 het volgende:
Heel simpel.
Ze moeten je macbook leveren. Met Creditcard betaald, en is er handtekening gezet van levering?
Die doen helemaal niks voor me. Wordt zelfs verbinding verbroken met klantenservice, heb al 5 keer gebeldquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:40 schreef trein2000 het volgende:
Probleem van de webwinkel. Daar moet je wezen, niet bij de vervoerder.
Ja, heb alle medebewoners al gevraagd, niks geleverd. Denk dat het bij de politie ook op de grote hoop gaatquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:42 schreef daniela_007 het volgende:
Heb je je buren al gevraagd?
Indien ze niets hebben gezien, dan zou ik zsm naar de politie gaan.
Misschien dat de politie het serienummer van je laptop kan opvragen en opsporen.
Ik hoop dat je je laptop gauw krijgt!
Hoe heb je dan wel betaald?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:39 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Nee, niet met creditcard.
Ja, is handtekening gezet maar kan ik niet inzien via de track en trace.
Je stuurt een brief waarin je schrijft dat je niks ontvangen hebt. Dat je ze nog 14 dagen de kans geeft om alsnog te leveren en anders de zaak overdraagt aan de deurwaarder (met bijkomende kosten uiteraard)quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:43 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Die doen helemaal niks voor me. Wordt zelfs verbinding verbroken met klantenservice, heb al 5 keer gebeld
Wat kan ik verder ondernemen. Pff, radeloos.
Heb geen creditcard. Wel paypal maar accepteerd webwinkel nietquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:44 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hoe heb je dan wel betaald?
Les voor de volgende keer: gebruik wel je creditcard.
Tot nu toe nooit problemem gehad met vervoerder, nu big time welquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:46 schreef Holyme het volgende:
DHLVragen om die handtekening te zien, want dat gaat niet de jouwe zijn, en dan de webshop weer contacteren. Zij moeten geloof ik een klacht indienen bij vervoerder, niet jij.
OK, tweede poging: hoe heb je dan WEL betaald?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:47 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Heb geen creditcard. Wel paypal maar accepteerd webwinkel niet
Had ik dus al gevraagd aan de telefoniste van dhl maar die kon niet zien dat ze dat gevraagd hadden, maar was niet verplicht. Anders zou de bezorgroute 2 keer zo lang duren volgens de telefoniste. Tsja. Ze houden zich dus niet aan hun eigen protocolquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Laat maar zien dat ze de juiste 4 cijfers hebben opgeschreven van de levering, 4 cijfers die als het goed is jij hebt gekregen in de mail.
Want zo hoort het te werken, postnl doet het met de laatste 3 cijfers van je BSN (die natuurlijk alleen jij weet) en DHL stuurt mails met 4 cijfers die je behoort op te geven als ze komen afleveren.
Is dat niet aanwezig? Is er dus niet (bij de juiste) geleverd, punt.
Edit * overigens houden beide partijen hier zich niet aan, als ze bij aan de deur komen geven ze het pakket en lopen weg, tekenen zelf zomaar wat.
Als ik een lul was kon ik iedere keer claimen niets ontvangen te hebben.
Idealquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:49 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
OK, tweede poging: hoe heb je dan WEL betaald?
Zelf ervaring mee, en moet ik dit dan voorschieten en wat zijn de kosten van zo een case?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je stuurt een brief waarin je schrijft dat je niks ontvangen hebt. Dat je ze nog 14 dagen de kans geeft om alsnog te leveren en anders de zaak overdraagt aan de deurwaarder.
Gelul van niet verplicht, dat is inderdaad het protocol en dat ze onderling dat niet als verplicht aannemen, heb jij niets mee te maken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:49 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Had ik dus al gevraagd aan de telefoniste van dhl maar die kon niet zien dat ze dat gevraagd hadden, maar was niet verplicht. Anders zou de bezorgroute 2 keer zo lang duren volgens de telefoniste. Tsja. Ze houden zich dus niet aan hun eigen protocol
Neequote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:51 schreef Newby6781 het volgende:
Rechtsbijstandsverzekering consumentenaankoop ts?
Neuh. Maar dit is tamelijk recht toe recht aan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:50 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Zelf ervaring mee, en moet ik dit dan voorschieten en wat zijn de kosten van zo een case?
ik zou voortaan een creditcard aanschaffen, heb je echt veel meer mogelijkheden voor het opstarten van een geschil. Amex/ics bieden dat allebei wel.quote:
Geen rechtsbijstand neequote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:55 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik zou voortaan een creditcard aanschaffen, heb je echt veel meer mogelijkheden voor het opstarten van een geschil. Amex/ics bieden dat allebei wel.
Is er niet iets van een rechtsbijstand die je kan inschakelen? Aangetekende klacht? Eventueel een overkoepelende organisatie die klachten behandeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |