quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:02 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die lijkt op Michael Moore qua omvang.
zo een lieve dikke man die kan niet liegen of verzinnenquote:
Wel een heerlijk nummer. Maar inderdaad hij lijkt op Michael Moore / @Sprokkelaar.quote:
Alle zwarten zijn slechtquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wel een heerlijk nummer. Maar inderdaad hij lijkt op Michael Moore / @:Sprokkelaar.
Alleen compleet irrelevant.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is duidelijk in alle media gecommuncieerd toen.
Voor dit vonnis absoluut.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Net als dat Chauvin blank is en Floyd zwart.
Dat was beeldvorming. Was het niet deze zaak, was het wel een andere zaak die de lont in het vat was. Hoe dan ook vindt Duveldrinker het allemaal wel prima dat Floyd om is gebracht door deze agent, want hij was in het verleden op het criminele pad. Joost mag weten hoe die logica werkt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Voor de aandacht die deze zaak gekregen heeft dan weer absoluut niet.
Oke, vraag me wel af wat deze beeldvorming heeft betekend voor het oordeel van de jury. Het zou geen invloed mogen hebben. Maarja...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat was beeldvorming. Was het niet deze zaak, was het wel een andere zaak die de lont in het vat was.
Waar slaat dit nou weer op. Ik reageerde alleen op MichaelMoore die beweerde dat hij geen strafblad had.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat was beeldvorming. Was het niet deze zaak, was het wel een andere zaak die de lont in het vat was. Hoe dan ook vindt Duveldrinker het allemaal wel prima dat Floyd om is gebracht door deze agent, want hij was in het verleden op het criminele pad. Joost mag weten hoe die logica werkt.
Hoe weet men dat dat meisjes al op de weg lag? Feit is dat de man na de aanrijding is doorgereden. Ook is het onbekend of hij wel of niet dronken was.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:26 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die Duitser had niet gedronken en dat meisje lag al op de weg hij reed niet te snel of onvoorzichtig. Zo vergelijkbaar vind ik het niet met iemand die dronken iemand doodrijdt en doorrijdt.
Oh excuus, ik was in de war met die andere bierusername:quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op. Ik reageerde alleen op MichaelMoore die beweerde dat hij geen strafblad had.
Lekker framen jij.
My bad.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:44 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
totaal bizar gezien het criminele verleden van de verdachte. Deze agent heeft juist gehandeld tegenover een voormalige? drugsdealer
Hertog jan is goor, ik drink soieso niet meer.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Oh excuus, ik was in de war met die andere bierusername:
[..]
My bad.
Verstandig. Misschien toch dan eens een andere username nemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:58 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hertog jan is goor, ik drink soieso niet meer.
Geuzennaam.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Verstandig. Misschien toch dan eens een andere username nemen.
Wat dacht je van Tony Timpa.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Misschien is de zaak van de beschoten agent uit Daytona een betere, om het contrast te duiden.
Het heeft 't nieuws in Nederland niet gehaald.
https://edition.cnn.com/2(...)ct-caught/index.html
Dat stond in het NOS artikelquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Hoe weet men dat dat meisjes al op de weg lag? Feit is dat de man na de aanrijding is doorgereden. Ook is het onbekend of hij wel of niet dronken was.
Toch vinden mensen hier dat het niks met blank tegen zwart te maken heeft. Ik weiger dat te geloven.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat dacht je van Tony Timpa.
Werd 14 minuten op de grond gedrukt door de politie en kwam te overlijden.
Kreeg vrijwel 0 media aandacht. De familie kreeg geen miljoenen en de politie ging vrijuit.
Laat ik even in het midden of de ene zaak meer of minder aandacht had moeten krijgen of er anders gestraft had moeten worden. Maar het contrast is zo onvoorstelbaar gigantisch terwijl de situatie zeer vergelijkbaar was.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Killing_of_Tony_Timpa
Afgelopen jaren zijn er behoorlijk wat zwarte burgers overleden door geweld van de politie. Bij de overgrote meerderheid is er geen enkele ophef.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Toch vinden mensen hier dat het niks met blank tegen zwart te maken heeft. Ik weiger dat te geloven.
In Youtube en Tiktokquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is duidelijk in alle media gecommuncieerd toen.
Klopt ook burgers door zwart geweld.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Afgelopen jaren zijn er behoorlijk wat zwarte burgers overleden door geweld van de politie. Bij de overgrote meerderheid is er geen enkele ophef.
Ah. Okéquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Klopt ook burgers door zwart geweld.
Ja, en ook door blank geweld. En ook blanken door de politie, ook door zwarte politieagenten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Klopt ook burgers door zwart geweld.
Ik kan mij nog een gepensioneerde ex agent herinneren die een kogel moest koppen omdat hij winkeliers beschermde.quote:
Het is allemaal ontploft nadat de beelden van omstanders viral gingen en de media er daarna op dook.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Afgelopen jaren zijn er behoorlijk wat zwarte burgers overleden door geweld van de politie. Bij de overgrote meerderheid is er geen enkele ophef.
Eens. Zonder die beelden was de kans groot dat hij vrijuit was gegaan. Maar goed dan dus dat die beelden er waren, nietwaar?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:51 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het is allemaal ontploft nadat de beelden van omstanders viral gingen en de media er daarna op dook.
Zonder die beelden had niemand ooit gehoord van George Floyd vermoed ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |