Voetbal is natuurlijk een B sportquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:16 schreef GGMM het volgende:
Voetbal op de de OS is klote ja.
Olympische Spelen zijn juist perfect om b-sporten in het zonnetje te zetten.
Z sporten ook tegenwoordig. Zie skateboarden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:16 schreef GGMM het volgende:
Voetbal op de de OS is klote ja.
Olympische Spelen zijn juist perfect om b-sporten in het zonnetje te zetten.
Nations Leaguequote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:11 schreef Netsplitter het volgende:
Meest nutteloze voetbaltoernooi ooit. Naast de Nations League.
Ik kijk meestal echt niks doordat er veel andere sport isquote:Op maandag 19 juli 2021 19:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nations League
Best zin hierin eigenlijk, ook al is het bij de mannen een veredeld jeugdtoernooi en bij de vrouwen vaak niet om aan te zien. Donderdag al Brazilië - Duitsland
Ik kijk meestal de eerste dagen omdat er nog niks anders is en de eindfase omdat het dan om de medailles gaat, maar toch genoeg leuke potjes gezien daardoor. Die Mexico - Brazilië finale was echt heerlijk in 2012.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk meestal echt niks doordat er veel andere sport is
Misschien nog wel meer een domper voor haarzelf.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 07:12 schreef franklop het volgende:
Een domper voor de Oranje vrouwen: Spitse is geblesseerd en zal het toernooi moeten missen
Hier heeft iemand het mooi in een excelletje gezet:quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:08 schreef manny het volgende:
Woensdag eerste wedstrijd van de dames.
Ik gebruik dit schema om een beetje te checken wat er op ons afkomt. Iemand een betere versie ?
https://olympics.com/toky(...)olympic-schedule.htm
Thanks. Dat is beter inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:46 schreef Remco het volgende:
[..]
Hier heeft iemand het mooi in een excelletje gezet:
OS / [Olympische Spelen 2020] Tokyo #4 Virus kan OS 2021 ook lastig maken.
Dat is nog eens een spitse opmerking.quote:[b]Op dinsdag 20 juli 2021 07:51 schreef franklop het volgende:
Die zin vind ik dan bijzonder. Alsof WE dat niet meer zouden doen omdat Spitse niet meedoet
Zonde voor haar en het team. Ervaring en dode spelmomenten zullen gemist worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 07:12 schreef franklop het volgende:
Een domper voor de Oranje vrouwen: Spitse is geblesseerd en zal het toernooi moeten missen
Gaat nog lastig worden om die poule uit te komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 07:12 schreef franklop het volgende:
Het merendeel van de sporten interesseert je niets omdat de Belgen er niks in voorstellen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit een Olympische voetbalwedstrijd gezien.
Nederland presteert beter, dan is niet te ontkennen. Maar in de twee belangrijkste sporten (voetbal en wielrennen) overheersen wij Belgen wel op het moment van schrijvenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het merendeel van de sporten interesseert je niets omdat de Belgen er niks in voorstellen.
Wat heeft het Belgische Elftal beter gepresteerd dan Oranje de laatste 24 jaar ?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederland presteert beter, dan is niet te ontkennen. Maar in de twee belangrijkste sporten (voetbal en wielrennen) overheersen wij Belgen wel op het moment van schrijven
PS: ik vind Nederlanders leuk.
EK 2021: kwartfinale, jullie: 1/16 finalesquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft het Belgische Elftal beter gepresteerd dan Oranje de laatste 24 jaar ?
Waarom maar 12 landen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:18 schreef hhh38 het volgende:
Zambia
Zijn Duitsland en Frankrijk 2 en 3 op de wereldranglijst? Wel karig dat die niet meedoen
Donderdag meteen Mexico-Frankrijk en Brazilië-Duitsland en volgende week Spanje-Argentinië. De rest is niet veel.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:31 schreef Apekoek het volgende:
Mannen voetbal, enige sport die ik op de olympische spelen volg.
Omdat die niet bij de beste 3 Europese landen hoorden op het afgelopen WK, dat was de enige kwalificatiemogelijkheid. Nederland, Zweden en Engeland (GB op de Spelen) haalden de halve finale en daarmee was dat ook klaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:18 schreef hhh38 het volgende:
Zambia
Zijn Duitsland en Frankrijk 2 en 3 op de wereldranglijst? Wel karig dat die niet meedoen
Dit ja, van de op dit moment vijf toplanden in Europa (Denemarken mag daar wellicht ook nog bij, dan heb je er 6) kunnen er maar 3 mee.quote:Op woensdag 21 juli 2021 01:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat die niet bij de beste 3 Europese landen hoorden op het afgelopen WK, dat was de enige kwalificatiemogelijkheid. Nederland, Zweden en Engeland (GB op de Spelen) haalden de halve finale en daarmee was dat ook klaar.
Waarbij Frankrijk een enorm beroerde loting had met eerst Brazilië in de 8e finale (die ze nog wonnen) en daarna VS in de kwartfinale. Duitsland verprutste het wel echt zelf door (ook in de kwartfinale) te verliezen van Zweden.
Maar met maar 3 Europese landen van de 12 zijn er sowieso altijd toplanden die thuisblijven bij de OS.
Was dat die dame met dat flesje water die zo boos was? Of iets in die trant? Staat me vaag bij.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben allemaal ontzettend genoten van Onguene in 2019.
Ja, die was echt heel irritant. Scoorde wel tegen ONS.quote:Op woensdag 21 juli 2021 08:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Was dat die dame met dat flesje water die zo boos was? Of iets in die trant? Staat me vaag bij.
Keepertje lekker bezig ook.quote:Op woensdag 21 juli 2021 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Wereldgoal. Dit was geen gevalletje HEBBES
Deze was ook niet zo sterk verdedigd.quote:
Ja zoiets dacht ik al. Kwalificeren voor de Olympische Spelen is in teamsporten nogal lastig. Wat mij betreft trekken ze het aantal deelnemers tussen mannen en vrouwen gelijk, maar dan krijg je natuurlijk ook meer teams van buiten Europa die er niks van kunnen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 01:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat die niet bij de beste 3 Europese landen hoorden op het afgelopen WK, dat was de enige kwalificatiemogelijkheid. Nederland, Zweden en Engeland (GB op de Spelen) haalden de halve finale en daarmee was dat ook klaar.
Waarbij Frankrijk een enorm beroerde loting had met eerst Brazilië in de 8e finale (die ze nog wonnen) en daarna VS in de kwartfinale. Duitsland verprutste het wel echt zelf door (ook in de kwartfinale) te verliezen van Zweden.
Maar met maar 3 Europese landen van de 12 zijn er sowieso altijd toplanden die thuisblijven bij de OS.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:22 schreef Salina het volgende:
Wie is Elize? Die ken ik echt niet.![]()
Als ik zo naar die clip kijk, ben ik alweer heel snel Shanice-moe denk ik.
En de ex van Thiemo de Bakker en nu doet ze het met Hedwiges Maduroquote:Op woensdag 21 juli 2021 09:22 schreef Salina het volgende:
Wie is Elize? Die ken ik echt niet.![]()
Als ik zo naar die clip kijk, ben ik alweer heel snel Shanice-moe denk ik.
Zeker! Staat in spitsquote:Op woensdag 21 juli 2021 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga wel naar Brazilië - China of Zweden - VS denk ik, dat is toch wat spannender.
Staat BLACKEDstenius nog basis bij Zweden? Leuke rubriek was dat.
Dat doet me denken aan die scheidsrechter uit Senegal bij een wedstrijd van Nederland in 2014, wat een baas was datquote:Op woensdag 21 juli 2021 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een arbiter uit Rwanda, knotsgek.
Helaas niet uit het ERG MOOIE Nauru.
Lineth-Vivianne-Lieke mag ik toch hopen. Roord zal wel naast Groenen en vd Donk op het middenveld staan nu.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:14 schreef Szura het volgende:
Hoop trouwens niet dat de altijd blinde opgevoerde brommer Sjanies nu een basisplek krijgt omdat Spitse niet meedoet
Dus dan hebben dus we Blackedstenius en Aarsllani.quote:
Janssen kun je ook doorschuiven naar het middenveld, kan Jill voorin blijven.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lineth-Vivianne-Lieke mag ik toch hopen. Roord zal wel naast Groenen en vd Donk op het middenveld staan nu.
Ook al is het niet heel gunstig, heb toch liever dat Zweden wint dan USA.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zweden domineert. Niet heel gunstig.
Gelukkig wel een blauw broekje, maar iets minder had ook gekund ja.quote:
Inderdaad. Skateboarden doe je maar op de stoep of in de speeltuin. Beachvolleybal doe je maar op het strand. What’s next? Dadelijk wordt theedrinken nog een olympische sport.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Z sporten ook tegenwoordig. Zie skateboarden.
Ik vind beachvolley wel nog OK, is ook met een duidelijk scoresysteem. Jurysporten als skateboarden moeten sowieso geband worden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:57 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Inderdaad. Skateboarden doe je maar op de stoep of in de speeltuin. Beachvolleybal doe je maar op het strand. What’s next? Dadelijk wordt theedrinken nog een olympische sport.
Sowieso is er een vuistregel voor alle sporten die niet beginnen met de letter v en eindigen op oetbal:quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:57 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Inderdaad. Skateboarden doe je maar op de stoep of in de speeltuin. Beachvolleybal doe je maar op het strand. What’s next? Dadelijk wordt theedrinken nog een olympische sport.
Sowieso een van de twee beste ploegen, al acht ik GB, Japan en Brazilië ook nog wel redelijk gevaarlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Mocht Oranje de poule winnen, dan komen ze tegen nr 2 van deze poule. Kan dus zomaar USA worden als Zweden vandaag wint.
Neeeeeeeee niet de vrouwelijke Boerrigter gvdquote:
Wij krijgen ook een man.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Man als coach, dan ben je verloren.
De coaches die weten dat ze vertrekken houden altijd vast aan het gebruikelijke. Erg irritant.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Neeeeeeeee niet de vrouwelijke Boerrigter gvd
Wiegman![]()
Er is weinig doorgeselecteerd als ik deze opstelling wat bekijk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De coaches die weten dat ze vertrekken houden altijd vast aan het gebruikelijke. Erg irritant.
De Braziliaanse Neymar dit.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is géén pingel
[ afbeelding ]
Als USA zo blijft spelen valt dat wel mee.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland hep een groot probleem.
Zwaktebod.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:44 schreef RipCity het volgende:
Lekker dan. Denk je goede loting te krijgen krijg je dit straks
Smaken verschillen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:44 schreef Salina het volgende:
Wel erg felle shirtjes van de svenskas trouwens. Niet zo erg mooi.
Japan was 2 jaar geleden wel een hele lastige tegenstanderquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:48 schreef Szura het volgende:
Nederland moet maar 2e worden in de poule, dan moet je tegen nr 2 groep E
Zie Nederland niet winnen tegen Brazilië hoor.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:44 schreef RipCity het volgende:
Lekker dan. Denk je goede loting te krijgen krijg je dit straks
Die hebben ook nog eens thuisvoordeel, al kan dat zonder publiek meevallen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Japan was 2 jaar geleden wel een hele lastige tegenstander
Rapinoe.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:56 schreef chufi het volgende:
Loopt Rupino nog steeds met die paarse kop...
Of daar doen ze straks toch gewoon mee..quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou vrouwenfinale kunnen ze nu mooi later op programma zetten ipv 4.00
quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:56 schreef chufi het volgende:
Loopt Rupino nog steeds met die paarse kop...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paars haar en paarse tong. Check."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Misschien verliest VS wel alle wedstrijden in de poule!quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
China![]()
USA 3-0 achter waardoor NL straks geen poulewinnaar moet worden![]()
Sjanies in de basis![]()
Matig toernooi dus nu al.
Dat zou genot zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien verliest VS wel alle wedstrijden in de poule!
Aziatische kwalificatie inderdaad.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:10 schreef The_Undertone het volgende:
Is misschien al eens gevraagd maar waarom Australië en NIeuw-Zeeland in een poule? Of zit Australië in de Aziatische kwalificatie? Normaal vermijden ze toch landen van hetzelfde continent in dezelfde poule?
Misschien moet je gewoon stoppen om vrouwenvoetbal te vergelijken met mannenvoetbalquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:32 schreef PSVCL het volgende:
Het jongensteam van Dallas onder 15 won ook van het Amerikaanse vrouwen elftal
Kan je toch niet serieus nemen man
Dit heb ik nog nooit gelezen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:32 schreef PSVCL het volgende:
Of Bobby Riggs. Maar die heeft wle verloren.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien kan iemand ook nog even melden dat Serena en Venus eens tegen een man hebben getennist?
Even dit opgezocht en stiekem vind ik het wel leuk dat ze met 6-1 en 6-2 respectievelijk verloren. Maar goed, voor de rest is de hele vergelijking onzinnig natuurlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien kan iemand ook nog even melden dat Serena en Venus eens tegen een man hebben getennist?
Ik kijk net Oranjezomer terug, deskundige Helene weet niet of Dapino meedoet en René vraagt of Japan ook meedoet.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah het dagjesvolk is er al, 25 minuten van te voren.
Ik ga dat niet kijken al zet je een pistool tegen mijn hoofd. Het is best grappig volksvermaak, maar bij het voetbal mag je al nauwelijks een serieuze analyse verwachten. Dit is wel een typisch geval van de schoenmaker, als je het mij vraagt. Gijp en Derksen hebben totaal geen brede sportinteresse en maken het vooral belachelijk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk net Oranjezomer terug, deskundige Helene weet niet of Dapino meedoet en René vraagt of Japan ook meedoet.
Op de pleeejur (of Discovery+) hadden we net Roelfs volgens mijquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:38 schreef Szura het volgende:
Benieuwd tussen welke commentatoren van NOS en ES1 ik moet kiezen
Na al die jaren moet je toch ook moe van jezelf worden om iedere keer op tv die acts op te voeren?quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga dat niet kijken al zet je een pistool tegen mijn hoofd. Het is best grappig volksvermaak, maar bij het voetbal mag je al nauwelijks een serieuze analyse verwachten. Dit is wel een typisch geval van de schoenmaker, als je het mij vraagt. Gijp en Derksen hebben totaal geen brede sportinteresse en maken het vooral belachelijk.
Mede daarom ga ik waarschijnlijk ook weinig volgen. Het blijft maar een rare dynamiek: mensen die hun hobby verkopen aan een sponsor die daarmee reclame wil maken, omdat er miljoenen mensen naar die hobby willen kijken (in plaats van zelf die hobby beoefenen). En om er goed in te blijven of beter te worden, laten ze zich volpompen met chemicaliën om zo vreemdgevormde en opgeblazen spieren te krijgen. Had dit in NWS gestaan, dan had ik willen beweren dat topsport een vorm van prostitutie is.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:11 schreef manny het volgende:
[..]
Sowieso is er een vuistregel voor alle sporten die niet beginnen met de letter v en eindigen op oetbal:
Zelfs al ben je de beste in "vul in sport naar keuze", dan ben je hooguit de beste van de mensen die niet kunnen voetballen.
Prima. Ook goed dat die een stukje sportbeleving mogen ervaren, maar ga nou niet doen alsof het er echt toe doet als je een keertje rondslingert aan een stok, een zware frisbee gooit of een stukje gaat zwemmen.
En dan nog een graadje erger is inderdaad het toevoegen van allerhande "fun" sporten. Prima activiteit en wereldwijd meer aanhang dan pak em beet langebaan schaatsen of snelwandelen.... maar je kan het toch geen Olympische sporten noemen in mijn beleving.
Tsja Maarten zit ook nog steeds elk halfjaar bij de Slimste Mens.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Na al die jaren moet je toch ook moe van jezelf worden om iedere keer op tv die acts op te voeren?
Ik was verbaasd om te lezen dat ze doorgaan met OS. Vond het al knap dat ze weken Tour de France konden vollullen. Na OS mogen ze gelijk door met Eredivisie zowat.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Na al die jaren moet je toch ook moe van jezelf worden om iedere keer op tv die acts op te voeren?
Die gast hield nog van een biertje en een sigaret ook als ik me goed herinner.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Even dit opgezocht en stiekem vind ik het wel leuk dat ze met 6-1 en 6-2 respectievelijk verloren. Maar goed, voor de rest is de hele vergelijking onzinnig natuurlijk.
Het is al een vervelend programma meestal, beetje schijtlolligheid, maar laat ze het bij voetbal houden dan. Dat vinden ze leuk, hebben ze verstand van. Van wielrennen en andere sporten weten ze amper iets, het interesseert ze volgens mij ook niet. Nee, niet kijken dus.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik was verbaasd om te lezen dat ze doorgaan met OS. Vond het al knap dat ze weken Tour de France konden vollullen. Na OS mogen ze gelijk door met Eredivisie zowat.
Mja, dan ga je een land proberen te ontlopen dat net is weggespeeld door Zwedenquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Keurig 2e worden in de poule om de VS te ontlopen lijkt me voor Oranje wel verstandig trouwens
Of de belachelijke aanleiding voor de penaltyquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:49 schreef Szura het volgende:
Jammer dat ze bij de NOS in de samenvatting niet de vijf keer paal/lat van China laten zien
Een vrouw bij ES1, jeetje.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:38 schreef Szura het volgende:
Benieuwd tussen welke commentatoren van NOS en ES1 ik moet kiezen
Het hele idee van Derksen was vorig jaar sowieso al dat ze een dagelijkse show zouden gaan maken, maar daar hadden Genee en Gijp toen geen zin in.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik was verbaasd om te lezen dat ze doorgaan met OS. Vond het al knap dat ze weken Tour de France konden vollullen. Na OS mogen ze gelijk door met Eredivisie zowat.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:55 schreef StephanL het volgende:
Hutsi’s en de Tutsi’s wensen Zambia veel succes
Is dit Michael van Gerwen met haar?quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onze keeper ziet er wel uit?
[ twitter ]
Ook niet de knapste maar ziet er tenminste normaal uitquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onze keeper ziet er wel uit?
[ twitter ]
Normaal?quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ook niet de knapste maar ziet er tenminste normaal uit
Jaquote:
Oh je doelt op normaal voor ons. Dat is cultuur.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb je dat haar en make-up gezien van die Zambiaanse?
Nouuuuuuuuuuuuuuuuu.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ook niet de knapste maar ziet er tenminste normaal uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
AFC -16 van Ajax.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:32 schreef PSVCL het volgende:
Waarom moet het flatteuzer? En niet gewoon wat prettig is om te dragenquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds niet begrepen waarom voetbaldames niet ook gewoon een zelfde soort outfit als de hockeydames aan kunnen, inclusief slidingbroekje... is toch wat flateuzer dan die oversized broekjes
Kwestie van smaakquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom moet het flatteuzer? En niet gewoon wat prettig is om te dragen
Tja...quote:Norway beach handball team fined £1,295 for wearing shorts instead of bikinis at European Championships
The European Handball Federation (EHF) said it had imposed the fine because of a case of "improper clothing".
Van Billy Jean King. maar die vent was bijna 60quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:35 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Of Bobby Riggs. Maar die heeft wle verloren.
Terechte klacht.quote:
Lijkt me vrij koud ja.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Terechte klacht.
[ afbeelding ]
(NWS / Noorse beachhandbalsters weigeren bikinibroekje en krijgen fikse boete)
Dit kan toch niet.
Is mogelijk. Tegen China zijn er wellicht ook mogelijkheden op een grote overwinning..quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb me trouwens totaal niet verdiept in Zambiaans vrouwenvoetbal, maar ik begrijp dat dit een walkover moet worden?
Lachwekkend jaquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Terechte klacht.
[ afbeelding ]
(NWS / Noorse beachhandbalsters weigeren bikinibroekje en krijgen fikse boete)
Dit kan toch niet.
Dat zou ik normaal zeggen van niet, maar die waren wel zwak tegen Braziliëquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is mogelijk. Tegen China zijn er wellicht ook mogelijkheden op een grote overwinning..
Ze wonnen van Kameroen in de kwalificatie voor deze OS en daar had NL het in ieder geval niet makkelijk tegen op het WK.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb me trouwens totaal niet verdiept in Zambiaans vrouwenvoetbal, maar ik begrijp dat dit een walkover moet worden?
Fixedquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Vd Sanden is altijd zo matig qua voorzetten
Daar basseerde ik mijn post ook op. Ik dacht ook dat China in het verleden wel redelijk tot goed presteerde bij het vrouwenvoetbal..quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou ik normaal zeggen van niet, maar die waren wel zwak tegen Brazilië
Sportbonden die zich even willen profileren nemen we niet serieus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |