abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200060914
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Kantoor (werk) is nieuw voor me. Waar is dat onderbouwd?
Kantoorwerk wordt niet meegenomen? Waar is dat onderbouwd?

Al deze maatregelen gaan ziekelijk ver.
Dan doe ik er een mini schepje bovenop omdat ik dat vanuit het huidige klimaat heel aannemelijk vind, en dan vertel jij mij dat ik het kabinet het voordeel van de twijfel moet geven?

Deze shitshow is irrationeel as fuck, met irrationele virologen aan het roer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:06:23 #77
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_200060915
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh, dat van de horeca gebeurt al, maar okay.
Je bedoelt dan nachtclubs ofzo? Want de keren dat ik op een terras een biertje heb gedronken hoefde ik geen QR-code te laten scannen, hoor.
pi_200060916
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Kantoor (werk) is nieuw voor me. Waar is dat onderbouwd?
Nergens, gaat ook niet gebeuren
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_200060930
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naar mijn idee is er iets heel groots aan de hand als de complete westerse wereld irrationele bullshit zit te verkopen en binnen korte tijd een enorme controle maatschappij optuigt.
Tja als je er zo tegenover staat snap ik dat je daar angstig voor bent.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:08:02 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200060938
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kantoorwerk wordt niet meegenomen? Waar is dat onderbouwd?

Al deze maatregelen gaan ziekelijk ver.
Dan doe ik er een mini schepje bovenop omdat ik dat vanuit het huidige klimaat heel aannemelijk vind, en dan vertel jij mij dat ik het kabinet het voordeel van de twijfel moet geven?
Voor zover ik weet mag een werkgever nooit naar je bijzondere persoonsgegevens zoals medische gegevens vragen

Daar valt volgens mij ook testen voor toegang onder :)

En op je edit: ja, eens, zieke wereld is het zeker. Ben ik ook enorm tegen. Dient geen enkel zinnig doel ook
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200060941
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:06 schreef Tijn het volgende:

[..]

Je bedoelt dan nachtclubs ofzo? Want de keren dat ik op een terras een biertje heb gedronken hoefde ik geen QR-code te laten scannen, hoor.
Dan zit je buiten. Er wordt uitgebreid gespeculeerd door je minister van gezondheid over tests m.b.t. clubs. En ik heb niet heel kort terug gezien dat er een café was die het al uitvoerde als ik het goed heb begrepen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200060953
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:02 schreef Nober het volgende:

[..]

Testmaatschappij geen maatregel noemen. :')
Nauwelijks is niet hetzelfde als geen...
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:02 schreef Tijn het volgende:

[..]

Is het eigenlijk al duidelijk waar je straks zo'n test- of vaccinatiebewijs moet laten zien? Grote events, zoals Lowlands? Grote sportwedstrijden? Anders nog iets?
Bij elke gelegenheid waarbij je je niet aan de maatregelen hoeft te houden.
Dat kan ook een etentje in een restaurant zijn, een bioscoop bezoek, nachtclub, Lowlands, sportgala's, dansfeesten, theater, etc.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_200060956
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nergens, gaat ook niet gebeuren
Gaat niet gebeuren, lock down gaat niet gebeuren, mondkapjesplicht gaat niet gebeuren, politie achter de voordeur gaat niet gebeuren......... Testsamenleving gaat niet gebeuren.

Vertel me svp nog meer wat er niet gaat gebeuren dan weet ik waar ik me op moet gaan voorbereiden.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:09:43 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200060957
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Formeel moet je ook nog steeds 1,5 meter van anderen blijven, ook al is dat eigenlijk een wassen neus op de meeste plekken.
Ik had gisteren werkuitje

Eerste vijf hielden tien.minuteb afstand tot elkaar ofzo

Daarna was alles als vanouds _O_ O+ _O_
pi_200060967
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:06 schreef Tijn het volgende:

[..]

Klopt, maar dan zit je daar op 1,5 m, etc.
Als het restaurant geen maatregelen meer wil naleven, dan kan dat middels toegangsbewijzen.
pi_200060980
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren, lock down gaat niet gebeuren, mondkapjesplicht gaat niet gebeuren, politie achter de voordeur gaat niet gebeuren......... Testsamenleving gaat niet gebeuren.

Vertel me svp nog meer wat er niet gaat gebeuren dan weet ik waar ik me op moet gaan voorbereiden.
Ik kan je iig vertellen wat er wel gaat gebeuren: we zullen allemaal sterven na onze vaccinatie.
pi_200060987
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:44 schreef Molo het volgende:
Die pollentheorie :D
Dat zou toch in gaan tegen hoe alle andere luchtwegvirussen werken? Start van het pollenseizoen is einde griepseizoen en andersom. Corona kan meeliften op pollen en zo mensen besmetten? Kom op.
pi_200060994
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:05 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Niet helemaal waar.. al in Augustus zag je de cijfers in de grote steden sterk toenemen tot een niveau dat voor lokale lockdowns had kunnen/moeten zorgen. Pas half Oktober greep men toen hard in door de horeca te sluiten.
Maar we zijn nog geen augustus.
pi_200060998
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar we zijn nog geen augustus.
:{
pi_200061009
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:59 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Het is vooral om erger te voorkomen. Alleen dalende besmettingscijfers zorgen voor perspectief en als het blijkt dat de besmettingscijfers toch stijgen, dan zijn de versoepelingen te ver gegaan en moet men meteen ingrijpen en niet pas een maand later, zoals in 2020.
Als ondanks dalende besmettingscijfers de continue dreiging van een verregaand maatregelenpakket als een zwaard van Damocles ons boven het hoofd moet hangen zou ik het niet in mijn hoofd halen het woord 'perspectief' in de mond te nemen.
I'll give you something to do
pi_200061010
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:07 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Tja als je er zo tegenover staat snap ik dat je daar angstig voor bent.
Klopt, de collectieve waanzin, het aantal dissidenten dat op 0.0 staat, terwijl er overduidelijk andere zienswijzen gevormd kunnen worden over hetgeen wat speelt. Dat klopt niet.

En er worden weinig garanties weggegeven... 2000 besmettingen per dag zou ernstig zijn.... Maar even voor de goede orde, dat is minder dan gemiddeld in een beetje griepgolf..... Dat is dus zomaar 7 maanden lang (griep 2017-2018, oktober - Mei 900.000 besmetting, ga maar tellen.)

De media met gescripte vragen op de dinsdagavond met de ministers.........
:D
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 19:15:16 #92
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200061016
Wij hebben hier vandaag in Frankrijk relaxed rondgecruised.
Beetje winkeltjes in, terrasje pakken, dorpjes bekijken, croissantje vreten in de zon. Lekker hoor.
Alleen mogen ze hier die mondkapjesplicht binnen ook nog ff afschaffen :')

Oh en ik ben nog steeds niet opgepakt omdat ik me niet heb laten testen van tevoren.

Living on the edge. :7
pi_200061023
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klopt, de collectieve waanzin, het aantal dissidenten dat op 0.0 staat, terwijl er overduidelijk andere zienswijzen gevormd kunnen worden over hetgeen wat speelt. Dat klopt niet.

En er worden weinig garanties weggegeven... 2000 besmettingen per dag zou ernstig zijn.... Maar even voor de goede orde, dat is minder dan gemiddeld in een beetje griepgolf..... Dat is dus zomaar 7 maanden lang (griep 2017-2018, oktober - Mei 900.000 besmetting, ga maar tellen.)

Ik wens je sterkte en hoop dat je een beetje positiviteit tegemoet kunt zien de komende tijd.
pi_200061025
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:08 schreef Molo het volgende:
Voor zover ik weet mag een werkgever nooit naar je bijzondere persoonsgegevens zoals medische gegevens vragen
Hoeft ook niet, je mag met je testbewijs aantonen dat je virusvrij bent, daar heb je keuze in, kan ook gewoon via een test!
pi_200061056
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik kan je iig vertellen wat er wel gaat gebeuren: we zullen allemaal sterven na onze vaccinatie.
Meh, geloof ik ook weer niet, maar kinderen vaccineren met een risico van het virus dat nagenoeg kleiner is dan het risico van het vaccin... Tjah....................................

Je kan alleen denken dat je daarmee goed doet als je écht gelooft dat corona het ultieme kwaad is, maar dan is onze huidige aanpak niet meer rationeel. Dan dring je het virus terug tot 0. Asap, en dat gaat hard, sneller dan iedereen vaccineren. Zijn we alleen onze vrijheid kwijt voor 1-2 maanden, denk alleen niet dat ze de bevolking meekrijgen en dat zou ook genoeg moeten zeggen.
pi_200061082
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik wens je sterkte en hoop dat je een beetje positiviteit tegemoet kunt zien de komende tijd.
Thx, ik zal het nodig hebben.
pi_200061088
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Meh, geloof ik ook weer niet,
Jij gelooft niet dat iedereen ooit zal sterven? Okee
pi_200061093
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:15 schreef dick_laurent het volgende:
Beetje winkeltjes in, terrasje pakken, dorpjes bekijken, croissantje vreten in de zon. Lekker hoor.

Oh en ik ben nog steeds niet opgepakt omdat ik me niet heb laten testen van tevoren.

We sturen je wel een stokbrood met een vijl erin verstopt als je gepakt wordt :+
pi_200061098
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:21 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Jij gelooft niet dat iedereen ooit zal sterven? Okee
Niet na mijn (covid) vaccinatie, keb geen vaccinatie gehad immers.
pi_200061109
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet na mijn (covid) vaccinatie, keb geen vaccinatie gehad immers.
Oh, maak je geen zorgen, zonder vaccinatie ga jij ook dood.
pi_200061117
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, maak je geen zorgen, zonder vaccinatie ga jij ook dood.
Das waar, maar niet na mijn vaccinatie.
Allicht wel voor mijn vaccinatie als ze mij ;post-mortem vaccineren.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:37:28 #102
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_200061307
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:14 schreef galantis het volgende:

[..]

Als ondanks dalende besmettingscijfers de continue dreiging van een verregaand maatregelenpakket als een zwaard van Damocles ons boven het hoofd moet hangen zou ik het niet in mijn hoofd halen het woord 'perspectief' in de mond te nemen.
De huidige maatregelen vind ik geen verregaand maatregelpakket, daarvan is pas sprake als het huidig maatregelpakket verzwaard wordt. Daar is op dit moment geen aanleiding voor, maar gezien de dreiging van de deltavariant vind ik de versoepelingen die komende nacht ingaan ongepast en ook onnodig. De regering gaat bewust veel risico’s nemen en daar ben ik op tegen.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:39:34 #103
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200061341
Op het journaal, mensen die 1,5 uur in de rij gaan staan voor TvT :')

Je moet er maar zin in hebben.
pi_200061377
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op het journaal, mensen die 1,5 uur in de rij gaan staan voor TvT :')

Je moet er maar zin in hebben.
Tja die hebben er ook niet zelf voor gekozen. Als je tickets hebt voor het één en ander dan moet je wel.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:41:55 #105
405562 Erno-BE
pi_200061379
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden we geen zicht op de besmettingen en geen vaccins. En toen leverde versoepeling geen problemen op.
Vorig jaar zomer lag het reproductiegetal constant tussen de 1,0 en 1,2. Als je in het begin 100 besmettingen per dag hebt, neemt dat in de loop van tijd steeds sneller toe, totdat in september iedere dag honderden nieuwe besmettingen ten opzichte van de vorige dag meer werden gemeld en in oktober zelfs iedere dag duizenden besmettingen ten opzichte van de vorige dag meer werden gemeld totdat we op 10.000 nieuwe besmettingen per dag zaten.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 19:43:29 #106
Dick Laurent Is Dead
pi_200061402
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:37 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

De huidige maatregelen vind ik geen verregaand maatregelpakket, daarvan is pas sprake als het huidig maatregelpakket verzwaard wordt. Daar is op dit moment geen aanleiding voor, maar gezien de dreiging van de deltavariant vind ik de versoepelingen die komende nacht ingaan ongepast en ook onnodig. De regering gaat bewust veel risico’s nemen en daar ben ik op tegen.
Erno is denk ik zo'n guy die tijdens het pokeren "fold" zou roepen met een royal flush in zijn handen. :D
pi_200061408
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:41 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Vorig jaar zomer lag het reproductiegetal constant tussen de 1,0 en 1,2. Als je in het begin 100 besmettingen per dag hebt, neemt dat in de loop van tijd steeds sneller toe, totdat in september iedere dag honderden nieuwe besmettingen ten opzichte van de vorige dag meer werden gemeld en in oktober zelfs iedere dag duizenden besmettingen ten opzichte van de vorige dag meer werden gemeld totdat we op 10.000 nieuwe besmettingen per dag zaten.
Met geen woord rep je over de miljoenen vaccinaties die zijn gezet en die als een bezetene de R drukken. Ben je een beetje antivax?
pi_200061433
Resultaten van test events UK ook binnen:

Special events held in April and May were attended by 58,000 people - including the Brit Awards ceremony, the FA Cup Final, the World Snooker Championship and a clubbing event. The report said 28 cases of COVID were recorded during the Events Research Programme's (ERP) first nine indoor and outdoor events.

Of these, 11 were identified as "potentially infectious at an event", while a further 17 were "potentially infected at or around the time of the event", according to the report, published on Friday.

"Mitigation measures" - such as wearing face coverings, ventilation, testing, social distancing and food and drink restrictions - could help to manage risks at events. Areas which have an "increased density of people", including half time at a football match, have been identified as higher risk.

Breakdown of events and COVID cases:

Circus Nightclub in Liverpool hosted almost 7,000 people over two nights and recorded 10 cases
The World Snooker Championship, which welcomed more than 10,000 over 17 days, recorded six cases
The Brit Awards, which hosted 3,500 music fans at London's O2 arena, found zero cases
The FA Cup semi-final and final, and the Carabao Cup final, recorded a combined total of eight cases out of almost 30,000 attendees
An outdoor festival pilot at Sefton Park in Liverpool, attended by more than 6,000 people, recorded two cases.
The Reunion 5k run at Kempton Park, Surrey, recorded two cases out of 2,000 people present.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_200061501
twitter
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:48:54 #110
405562 Erno-BE
pi_200061503
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:43 schreef galantis het volgende:

[..]

Met geen woord rep je over de miljoenen vaccinaties die zijn gezet en die als een bezetene de R drukken. Ben je een beetje antivax?
Zonder vaccinaties hadden we überhaupt geen restaurants begin juni kunnen openen, omdat de cijfers zonder vaccinatie-effect nog te slecht waren. Zonder vaccinaties was de alfavariant überhaupt niet weg te drukken geweest, laat staan de deltavariant. In denk zelfs dat de deltavariant in staat is om 10.000 nieuwe besmettingen per dag te veroorzaken bij een ongevaccineerde bevolking ondanks dat het hartje zomer is.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:50:31 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200061532
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:12 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat zou toch in gaan tegen hoe alle andere luchtwegvirussen werken? Start van het pollenseizoen is einde griepseizoen en andersom. Corona kan meeliften op pollen en zo mensen besmetten? Kom op.
Zouden aerosolen ook op andere aerosolen kunnen meeliften? 🤔
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:56:32 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200061630
quote:

Lekker man, enjoy _O_
pi_200061633
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:43 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Erno is denk ik zo'n guy die tijdens het pokeren "fold" zou roepen met een royal flush in zijn handen. :D
Is dat slecht?
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:57:26 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200061638
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, je mag met je testbewijs aantonen dat je virusvrij bent, daar heb je keuze in, kan ook gewoon via een test!
En hoe zijn dat geen bijzondere persoonsgegevens? :D
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:57:51 #115
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200061645
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:41 schreef galantis het volgende:

[..]

Tja die hebben er ook niet zelf voor gekozen. Als je tickets hebt voor het één en ander dan moet je wel.
En dan positief testen zou wel de ultieme troll zijn.
pi_200061652
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:41 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Maar het verschil is dat dit jaar rond die tijd iedereen die dat wil gevaccineerd is
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:00:08 #117
405562 Erno-BE
pi_200061681
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar het verschil is dat dit jaar rond die tijd iedereen die dat wil gevaccineerd is
Het reproductiegetal is nu gelukkig nog altijd onder de 0.8. Laten we dat vooral zo houden.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:00:57 #118
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_200061697
quote:

Met de Paseo op pad?
pi_200061775
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

En dan positief testen zou wel de ultieme troll zijn.
Valspositief. Janken.
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 20:15:41 #120
Dick Laurent Is Dead
pi_200061943
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:00 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Met de Paseo op pad?
Haha nee :{ Met de brave Kia van vrouwlief.
De Paseo is verlaagd en heeft een aardig luide uitlaat.

Dat, in combinatie met dik 900km rijden en Franse country-roads waar aardige putten in zitten leek het ons veiliger voor ons eigen welzijn om met de zacht-geveerde Kia op pad te gaan :P

Maar mis 'm wel beetje nu :'(
pi_200062029
Morgen zonder mondkapje de winkel in. _O_ *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:24:39 #122
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200062085
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Kon hier altijd al :) welgeteld 1 mondkapje gebruikt om mijn oude moederke naar het ziekenhuis te begeleiden... En ben nog niet dood.
Lach met een schone bips
pi_200062106
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Kon hier altijd al :) welgeteld 1 mondkapje gebruikt om mijn oude moederke naar het ziekenhuis te begeleiden... En ben nog niet dood.
Niet iedereen is een vrije denker.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:27:27 #124
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200062121
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:26 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Niet iedereen is een vrije denker.
Misschien maar goed ook :)
Lach met een schone bips
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:38:33 #125
405562 Erno-BE
pi_200062296
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Zondag zonder beperkingen Duitsland in, want we worden door het Robert-Koch-Institut in Berlin niet meer gezien als risicogebied (https://www.rki.de/DE/Con(...)sikogebiete_neu.html)

Beste nieuws van de dag!
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_200062358
Wat een teringzooi is dat TvT. Zit al uren op de uitslag te wachten. Genoeg mensen die al de hele dag wachten.

Het kon ook niet in een keer goed gaan he.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:43:40 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200062402
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:38 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Zondag zonder beperkingen Duitsland in, want we worden door het Robert-Koch-Institut in Berlin niet meer gezien als risicogebied (https://www.rki.de/DE/Con(...)sikogebiete_neu.html)

Beste nieuws van de dag!
Wel nog die FFP2 dingen op daar of is dat al afgeschaft?
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:44:13 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200062414
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:41 schreef Cynicio het volgende:
Wat een teringzooi is dat TvT. Zit al uren op de uitslag te wachten. Genoeg mensen die al de hele dag wachten.

Mooi klote dat als je ergens heen wilt ja...
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:48:10 #129
405562 Erno-BE
pi_200062468
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Wel nog die FFP2 dingen op daar of is dat al afgeschaft?
Verschilt per deelstaat. Voor mij maakt het niets uit want ik heb nog 50 FFP2-mondmaskers thuis liggen en ik heb recent nog 100 FFP2-mondmaskers besteld.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:49:25 #130
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_200062489
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:48 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Verschilt per deelstaat. Voor mij maakt het niets uit want ik heb nog 50 FFP2-mondmaskers thuis liggen en ik heb recent nog 100 FFP2-mondmaskers besteld.
Godverdomme man.. :')
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:50:31 #131
405562 Erno-BE
pi_200062506
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:49 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Godverdomme man.. :')
Beetje mondmaskers hamsteren voordat ze schaars worden.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_200062535
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:50 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Oh, ik zou mij geen zorgen maken, daar zijn er de komende 50 jaar nog genoeg van.
pi_200062543
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:41 schreef Cynicio het volgende:

Tja, als een malloot een DDoS op de systemen van TvT loslaat dan geeft dat problemen.
pi_200062549
quote:

[..]

Daar zou ik me maar niet al te druk om maken. Die worden binnenkort voor spotprijsjes op de markt gedumpt.
Ze worden al helemaal spotgoedkoop wanneer ze verboden worden.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:57:05 #135
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_200062608
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, als een malloot een DDoS op de systemen van TvT loslaat dan geeft dat problemen.
Ik mag niet lachen zeker :X

En dan niet voor degene die lekker weg wilden, die gun ik het zeker wel.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_200062632
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:57 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ik mag niet lachen zeker :X

En dan niet voor degene die lekker weg wilden, die gun ik het zeker wel.
Van mij mag je lachen maar ik vind het triest dat iemand dit doet en zo het plezier van heel veel mensen verziekt helemaal na het klote jaar wat we gehad hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2021 20:58:49 ]
  vrijdag 25 juni 2021 @ 21:01:23 #137
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_200062691
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Van mij mag je lachen maar ik vind het triest dat iemand dit doet en zo het plezier van heel veel mensen verziekt helemaal na het klote jaar wat we gehad hebben.
Ik vind het meer triest dat het blijkbaar toch weer zo makkelijk kan. Er gaan vele miljoenen in en zodra het moet werken kan een puber (ik gok maar) de hele boel vrij makkelijk saboteren.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_200062735
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:01 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ik vind het meer triest dat het blijkbaar toch weer zo makkelijk kan. Er gaan vele miljoenen in en zodra het moet werken kan een puber (ik gok maar) de hele boel vrij makkelijk saboteren.
Alles wat aan het Internet hangt is met een DDoS offline te krijgen. En een DDoS botnet kan je voor weinig huren op het Internet.
pi_200062749
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is niet het enige. Er wordt ook gewoon misinformatie verspreid door medewerkers. Komt allemaal niet overtuigend over.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 21:06:09 #140
405562 Erno-BE
pi_200062776
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:52 schreef galantis het volgende:

[..]

Daar zou ik me maar niet al te druk om maken. Die worden binnenkort voor spotprijsjes op de markt gedumpt.
Ze worden al helemaal spotgoedkoop wanneer ze verboden worden.
Mondmaskers verbieden? Waarom?
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  vrijdag 25 juni 2021 @ 21:06:27 #141
445514 DonDruiper
pi_200062786
quote:

[..]

Je weet dat je ze vanaf morgen bijna niet meer op hoeft he..
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_200062807
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:06 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Mondmaskers verbieden? Waarom?
Ik zie in het toestaan van mondkapjes een conflict met het verbod op gezichtsbedekkende kleding.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 21:08:50 #143
405562 Erno-BE
pi_200062822
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:06 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Je weet dat je ze vanaf morgen bijna niet meer op hoeft he..
Ik blijf ze dragen uit respect voor het vaak ongevaccineerde winkelpersoneel, plus dat ik pas op 14 augustus volledig gevaccineerd ben. Ik hoop dat vele anderen ook de mondmaskers blijven dragen, ook nadat ze niet meer verplicht zijn te dragen.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  vrijdag 25 juni 2021 @ 21:11:25 #144
405562 Erno-BE
pi_200062856
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:07 schreef galantis het volgende:

[..]

Ik zie in het toestaan van mondkapjes een conflict met het verbod op gezichtsbedekkende kleding.
Verbod op gezichtsbedekkende kleding zie ik gewoon een politiek speeltje van de VVD, het CDA, de PVV, het FvD, JA21 en de SGP. Heeft totaal niets met veiligheid of terrorismebestrijding te maken. Een verbod op het dragen van mondmaskers is gewoon bizar in mijn ogen.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_200062871
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:07 schreef galantis het volgende:

[..]

Er staat een uitzondering in die wet. En volgens mij is daar geen specifieke toestemming voor nodig van de overheid. Als jij meent dat jouw gezondheid beschermt wordt door een mondkapje dan mag je het, dacht ik, dragen in de openbare ruimte.

Maar mischien dat @trein2000 daar meer over kan zeggen :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2021 21:14:39 ]
  vrijdag 25 juni 2021 @ 21:16:37 #146
445514 DonDruiper
pi_200062926
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:08 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ik blijf ze dragen uit respect voor het vaak ongevaccineerde winkelpersoneel, plus dat ik pas op 14 augustus volledig gevaccineerd ben. Ik hoop dat vele anderen ook de mondmaskers blijven dragen, ook nadat ze niet meer verplicht zijn te dragen.
Ok man.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_200063010
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:11 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Verbod op gezichtsbedekkende kleding zie ik gewoon een politiek speeltje van de VVD, het CDA, de PVV, het FvD, JA21 en de SGP. Heeft totaal niets met veiligheid of terrorismebestrijding te maken. Een verbod op het dragen van mondmaskers is gewoon bizar in mijn ogen.
Het heeft in ieder geval alles te maken met sociale interactie een beetje fatsoenlijk te laten verlopen. En ik zie er wel degelijk een veiligheidsissue in. Ik zie al bepaalde individuen zich op straat verschuilen achter een mondkap die ze nou niet bepaald dragen omdat hun eigen gezondheid hen zo ter harte gaat.
Bijzonder dat je recent opgerichte JA21 noemt terwijl de wet al dateert van jaren terug. Maar goed dat terzijde.
pi_200063042
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er staat een uitzondering in die wet. En volgens mij is daar geen specifieke toestemming voor nodig van de overheid. Als jij meent dat jouw gezondheid beschermt wordt door een mondkapje dan mag je het, dacht ik, dragen in de openbare ruimte.

Maar mischien dat @:trein2000 daar meer over kan zeggen :)
Ah juist. Op zich ook wel logisch, maar tot nu toe werd dit natuurlijk nog niet echt op die manier misbruikt. Dus dat kan wellicht nog veranderen.
pi_200063067
Hoe snel krijg je een vaccinatiebewijs als QR code in de CoronaCheck app? Direct na de tweede prik of zit daar nog een tijdsinterval tussen? 5 juli de tweede prik namelijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200063070
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:24 schreef galantis het volgende:

[..]

Ah juist. Op zich ook wel logisch, maar tot nu toe werd dit natuurlijk nog niet echt op die manier misbruikt. Dus dat kan wellicht nog veranderen.
Yep en dat kan nog wel eens grappig worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')