Kantoorwerk wordt niet meegenomen? Waar is dat onderbouwd?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Kantoor (werk) is nieuw voor me. Waar is dat onderbouwd?
Je bedoelt dan nachtclubs ofzo? Want de keren dat ik op een terras een biertje heb gedronken hoefde ik geen QR-code te laten scannen, hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh, dat van de horeca gebeurt al, maar okay.
Nergens, gaat ook niet gebeurenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Kantoor (werk) is nieuw voor me. Waar is dat onderbouwd?
Tja als je er zo tegenover staat snap ik dat je daar angstig voor bent.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naar mijn idee is er iets heel groots aan de hand als de complete westerse wereld irrationele bullshit zit te verkopen en binnen korte tijd een enorme controle maatschappij optuigt.
Voor zover ik weet mag een werkgever nooit naar je bijzondere persoonsgegevens zoals medische gegevens vragenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kantoorwerk wordt niet meegenomen? Waar is dat onderbouwd?
Al deze maatregelen gaan ziekelijk ver.
Dan doe ik er een mini schepje bovenop omdat ik dat vanuit het huidige klimaat heel aannemelijk vind, en dan vertel jij mij dat ik het kabinet het voordeel van de twijfel moet geven?
Dan zit je buiten. Er wordt uitgebreid gespeculeerd door je minister van gezondheid over tests m.b.t. clubs. En ik heb niet heel kort terug gezien dat er een café was die het al uitvoerde als ik het goed heb begrepen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bedoelt dan nachtclubs ofzo? Want de keren dat ik op een terras een biertje heb gedronken hoefde ik geen QR-code te laten scannen, hoor.
Nauwelijks is niet hetzelfde als geen...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Testmaatschappij geen maatregel noemen.
Bij elke gelegenheid waarbij je je niet aan de maatregelen hoeft te houden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is het eigenlijk al duidelijk waar je straks zo'n test- of vaccinatiebewijs moet laten zien? Grote events, zoals Lowlands? Grote sportwedstrijden? Anders nog iets?
Gaat niet gebeuren, lock down gaat niet gebeuren, mondkapjesplicht gaat niet gebeuren, politie achter de voordeur gaat niet gebeuren......... Testsamenleving gaat niet gebeuren.quote:
Ik had gisteren werkuitjequote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Formeel moet je ook nog steeds 1,5 meter van anderen blijven, ook al is dat eigenlijk een wassen neus op de meeste plekken.
Klopt, maar dan zit je daar op 1,5 m, etc.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bedoelt dan nachtclubs ofzo? Want de keren dat ik op een terras een biertje heb gedronken hoefde ik geen QR-code te laten scannen, hoor.
Ik kan je iig vertellen wat er wel gaat gebeuren: we zullen allemaal sterven na onze vaccinatie.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, lock down gaat niet gebeuren, mondkapjesplicht gaat niet gebeuren, politie achter de voordeur gaat niet gebeuren......... Testsamenleving gaat niet gebeuren.
Vertel me svp nog meer wat er niet gaat gebeuren dan weet ik waar ik me op moet gaan voorbereiden.
Dat zou toch in gaan tegen hoe alle andere luchtwegvirussen werken? Start van het pollenseizoen is einde griepseizoen en andersom. Corona kan meeliften op pollen en zo mensen besmetten? Kom op.quote:
Maar we zijn nog geen augustus.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.. al in Augustus zag je de cijfers in de grote steden sterk toenemen tot een niveau dat voor lokale lockdowns had kunnen/moeten zorgen. Pas half Oktober greep men toen hard in door de horeca te sluiten.
Als ondanks dalende besmettingscijfers de continue dreiging van een verregaand maatregelenpakket als een zwaard van Damocles ons boven het hoofd moet hangen zou ik het niet in mijn hoofd halen het woord 'perspectief' in de mond te nemen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:59 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het is vooral om erger te voorkomen. Alleen dalende besmettingscijfers zorgen voor perspectief en als het blijkt dat de besmettingscijfers toch stijgen, dan zijn de versoepelingen te ver gegaan en moet men meteen ingrijpen en niet pas een maand later, zoals in 2020.
Klopt, de collectieve waanzin, het aantal dissidenten dat op 0.0 staat, terwijl er overduidelijk andere zienswijzen gevormd kunnen worden over hetgeen wat speelt. Dat klopt niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tja als je er zo tegenover staat snap ik dat je daar angstig voor bent.
Ik wens je sterkte en hoop dat je een beetje positiviteit tegemoet kunt zien de komende tijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Klopt, de collectieve waanzin, het aantal dissidenten dat op 0.0 staat, terwijl er overduidelijk andere zienswijzen gevormd kunnen worden over hetgeen wat speelt. Dat klopt niet.
En er worden weinig garanties weggegeven... 2000 besmettingen per dag zou ernstig zijn.... Maar even voor de goede orde, dat is minder dan gemiddeld in een beetje griepgolf..... Dat is dus zomaar 7 maanden lang (griep 2017-2018, oktober - Mei 900.000 besmetting, ga maar tellen.)
Hoeft ook niet, je mag met je testbewijs aantonen dat je virusvrij bent, daar heb je keuze in, kan ook gewoon via een test!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:08 schreef Molo het volgende:
Voor zover ik weet mag een werkgever nooit naar je bijzondere persoonsgegevens zoals medische gegevens vragen
Meh, geloof ik ook weer niet, maar kinderen vaccineren met een risico van het virus dat nagenoeg kleiner is dan het risico van het vaccin... Tjah....................................quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik kan je iig vertellen wat er wel gaat gebeuren: we zullen allemaal sterven na onze vaccinatie.
Thx, ik zal het nodig hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte en hoop dat je een beetje positiviteit tegemoet kunt zien de komende tijd.
Jij gelooft niet dat iedereen ooit zal sterven? Okeequote:
We sturen je wel een stokbrood met een vijl erin verstopt als je gepakt wordtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:15 schreef dick_laurent het volgende:
Wij hebben hier vandaag in Frankrijk relaxed rondgecruised.
Beetje winkeltjes in, terrasje pakken, dorpjes bekijken, croissantje vreten in de zon. Lekker hoor.
Alleen mogen ze hier die mondkapjesplicht binnen ook nog ff afschaffen
Oh en ik ben nog steeds niet opgepakt omdat ik me niet heb laten testen van tevoren.
Living on the edge.
Niet na mijn (covid) vaccinatie, keb geen vaccinatie gehad immers.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat iedereen ooit zal sterven? Okee
Oh, maak je geen zorgen, zonder vaccinatie ga jij ook dood.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Niet na mijn (covid) vaccinatie, keb geen vaccinatie gehad immers.
Das waar, maar niet na mijn vaccinatie.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, maak je geen zorgen, zonder vaccinatie ga jij ook dood.
De huidige maatregelen vind ik geen verregaand maatregelpakket, daarvan is pas sprake als het huidig maatregelpakket verzwaard wordt. Daar is op dit moment geen aanleiding voor, maar gezien de dreiging van de deltavariant vind ik de versoepelingen die komende nacht ingaan ongepast en ook onnodig. De regering gaat bewust veel risico’s nemen en daar ben ik op tegen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:14 schreef galantis het volgende:
[..]
Als ondanks dalende besmettingscijfers de continue dreiging van een verregaand maatregelenpakket als een zwaard van Damocles ons boven het hoofd moet hangen zou ik het niet in mijn hoofd halen het woord 'perspectief' in de mond te nemen.
Tja die hebben er ook niet zelf voor gekozen. Als je tickets hebt voor het één en ander dan moet je wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op het journaal, mensen die 1,5 uur in de rij gaan staan voor TvT
Je moet er maar zin in hebben.
Vorig jaar zomer lag het reproductiegetal constant tussen de 1,0 en 1,2. Als je in het begin 100 besmettingen per dag hebt, neemt dat in de loop van tijd steeds sneller toe, totdat in september iedere dag honderden nieuwe besmettingen ten opzichte van de vorige dag meer werden gemeld en in oktober zelfs iedere dag duizenden besmettingen ten opzichte van de vorige dag meer werden gemeld totdat we op 10.000 nieuwe besmettingen per dag zaten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we geen zicht op de besmettingen en geen vaccins. En toen leverde versoepeling geen problemen op.
Erno is denk ik zo'n guy die tijdens het pokeren "fold" zou roepen met een royal flush in zijn handen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:37 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De huidige maatregelen vind ik geen verregaand maatregelpakket, daarvan is pas sprake als het huidig maatregelpakket verzwaard wordt. Daar is op dit moment geen aanleiding voor, maar gezien de dreiging van de deltavariant vind ik de versoepelingen die komende nacht ingaan ongepast en ook onnodig. De regering gaat bewust veel risico’s nemen en daar ben ik op tegen.
Met geen woord rep je over de miljoenen vaccinaties die zijn gezet en die als een bezetene de R drukken. Ben je een beetje antivax?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer lag het reproductiegetal constant tussen de 1,0 en 1,2. Als je in het begin 100 besmettingen per dag hebt, neemt dat in de loop van tijd steeds sneller toe, totdat in september iedere dag honderden nieuwe besmettingen ten opzichte van de vorige dag meer werden gemeld en in oktober zelfs iedere dag duizenden besmettingen ten opzichte van de vorige dag meer werden gemeld totdat we op 10.000 nieuwe besmettingen per dag zaten.
Zonder vaccinaties hadden we überhaupt geen restaurants begin juni kunnen openen, omdat de cijfers zonder vaccinatie-effect nog te slecht waren. Zonder vaccinaties was de alfavariant überhaupt niet weg te drukken geweest, laat staan de deltavariant. In denk zelfs dat de deltavariant in staat is om 10.000 nieuwe besmettingen per dag te veroorzaken bij een ongevaccineerde bevolking ondanks dat het hartje zomer is.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:43 schreef galantis het volgende:
[..]
Met geen woord rep je over de miljoenen vaccinaties die zijn gezet en die als een bezetene de R drukken. Ben je een beetje antivax?
Zouden aerosolen ook op andere aerosolen kunnen meeliften? 🤔quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat zou toch in gaan tegen hoe alle andere luchtwegvirussen werken? Start van het pollenseizoen is einde griepseizoen en andersom. Corona kan meeliften op pollen en zo mensen besmetten? Kom op.
Lekker man, enjoyquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:15 schreef dick_laurent het volgende:
Beetje winkeltjes in, terrasje pakken, dorpjes bekijken, croissantje vreten in de zon. Lekker hoor.
Oh en ik ben nog steeds niet opgepakt omdat ik me niet heb laten testen van tevoren.
Living on the edge.
Is dat slecht?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Erno is denk ik zo'n guy die tijdens het pokeren "fold" zou roepen met een royal flush in zijn handen.
En hoe zijn dat geen bijzondere persoonsgegevens?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je mag met je testbewijs aantonen dat je virusvrij bent, daar heb je keuze in, kan ook gewoon via een test!
En dan positief testen zou wel de ultieme troll zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:41 schreef galantis het volgende:
[..]
Tja die hebben er ook niet zelf voor gekozen. Als je tickets hebt voor het één en ander dan moet je wel.
Maar het verschil is dat dit jaar rond die tijd iedereen die dat wil gevaccineerd isquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer lag het reproductiegetal constant tussen de 1,0 en 1,2. Als je in het begin 100 besmettingen per dag hebt, neemt dat in de loop van tijd steeds sneller toe, totdat in september iedere dag honderden nieuwe besmettingen ten opzichte van de vorige dag meer werden gemeld en in oktober zelfs iedere dag duizenden besmettingen ten opzichte van de vorige dag meer werden gemeld totdat we op 10.000 nieuwe besmettingen per dag zaten.
Het reproductiegetal is nu gelukkig nog altijd onder de 0.8. Laten we dat vooral zo houden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar het verschil is dat dit jaar rond die tijd iedereen die dat wil gevaccineerd is
Met de Paseo op pad?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:15 schreef dick_laurent het volgende:
Living on the edge.
Valspositief. Janken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dan positief testen zou wel de ultieme troll zijn.
Haha neequote:
Kon hier altijd alquote:
Niet iedereen is een vrije denker.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kon hier altijd alwelgeteld 1 mondkapje gebruikt om mijn oude moederke naar het ziekenhuis te begeleiden... En ben nog niet dood.
Misschien maar goed ookquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet iedereen is een vrije denker.
Zondag zonder beperkingen Duitsland in, want we worden door het Robert-Koch-Institut in Berlin niet meer gezien als risicogebied (https://www.rki.de/DE/Con(...)sikogebiete_neu.html)quote:
Wel nog die FFP2 dingen op daar of is dat al afgeschaft?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zondag zonder beperkingen Duitsland in, want we worden door het Robert-Koch-Institut in Berlin niet meer gezien als risicogebied (https://www.rki.de/DE/Con(...)sikogebiete_neu.html)
Beste nieuws van de dag!
Mooi klote dat als je ergens heen wilt ja...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:41 schreef Cynicio het volgende:
Wat een teringzooi is dat TvT. Zit al uren op de uitslag te wachten. Genoeg mensen die al de hele dag wachten.
Het kon ook niet in een keer goed gaan he.
Verschilt per deelstaat. Voor mij maakt het niets uit want ik heb nog 50 FFP2-mondmaskers thuis liggen en ik heb recent nog 100 FFP2-mondmaskers besteld.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel nog die FFP2 dingen op daar of is dat al afgeschaft?
Godverdomme man..quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:48 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Verschilt per deelstaat. Voor mij maakt het niets uit want ik heb nog 50 FFP2-mondmaskers thuis liggen en ik heb recent nog 100 FFP2-mondmaskers besteld.
Beetje mondmaskers hamsteren voordat ze schaars worden.quote:
Oh, ik zou mij geen zorgen maken, daar zijn er de komende 50 jaar nog genoeg van.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Beetje mondmaskers hamsteren voordat ze schaars worden.
Tja, als een malloot een DDoS op de systemen van TvT loslaat dan geeft dat problemen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:41 schreef Cynicio het volgende:
Wat een teringzooi is dat TvT. Zit al uren op de uitslag te wachten. Genoeg mensen die al de hele dag wachten.
Het kon ook niet in een keer goed gaan he.
Daar zou ik me maar niet al te druk om maken. Die worden binnenkort voor spotprijsjes op de markt gedumpt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen zekerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, als een malloot een DDoS op de systemen van TvT loslaat dan geeft dat problemen.
Van mij mag je lachen maar ik vind het triest dat iemand dit doet en zo het plezier van heel veel mensen verziekt helemaal na het klote jaar wat we gehad hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen zeker
En dan niet voor degene die lekker weg wilden, die gun ik het zeker wel.
Ik vind het meer triest dat het blijkbaar toch weer zo makkelijk kan. Er gaan vele miljoenen in en zodra het moet werken kan een puber (ik gok maar) de hele boel vrij makkelijk saboteren.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Van mij mag je lachen maar ik vind het triest dat iemand dit doet en zo het plezier van heel veel mensen verziekt helemaal na het klote jaar wat we gehad hebben.
Alles wat aan het Internet hangt is met een DDoS offline te krijgen. En een DDoS botnet kan je voor weinig huren op het Internet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind het meer triest dat het blijkbaar toch weer zo makkelijk kan. Er gaan vele miljoenen in en zodra het moet werken kan een puber (ik gok maar) de hele boel vrij makkelijk saboteren.
Dat is niet het enige. Er wordt ook gewoon misinformatie verspreid door medewerkers. Komt allemaal niet overtuigend over.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, als een malloot een DDoS op de systemen van TvT loslaat dan geeft dat problemen.
Mondmaskers verbieden? Waarom?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:52 schreef galantis het volgende:
[..]
Daar zou ik me maar niet al te druk om maken. Die worden binnenkort voor spotprijsjes op de markt gedumpt.
Ze worden al helemaal spotgoedkoop wanneer ze verboden worden.
Je weet dat je ze vanaf morgen bijna niet meer op hoeft he..quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik zie in het toestaan van mondkapjes een conflict met het verbod op gezichtsbedekkende kleding.quote:
Ik blijf ze dragen uit respect voor het vaak ongevaccineerde winkelpersoneel, plus dat ik pas op 14 augustus volledig gevaccineerd ben. Ik hoop dat vele anderen ook de mondmaskers blijven dragen, ook nadat ze niet meer verplicht zijn te dragen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Je weet dat je ze vanaf morgen bijna niet meer op hoeft he..
Verbod op gezichtsbedekkende kleding zie ik gewoon een politiek speeltje van de VVD, het CDA, de PVV, het FvD, JA21 en de SGP. Heeft totaal niets met veiligheid of terrorismebestrijding te maken. Een verbod op het dragen van mondmaskers is gewoon bizar in mijn ogen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:07 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik zie in het toestaan van mondkapjes een conflict met het verbod op gezichtsbedekkende kleding.
Er staat een uitzondering in die wet. En volgens mij is daar geen specifieke toestemming voor nodig van de overheid. Als jij meent dat jouw gezondheid beschermt wordt door een mondkapje dan mag je het, dacht ik, dragen in de openbare ruimte.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:07 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik zie in het toestaan van mondkapjes een conflict met het verbod op gezichtsbedekkende kleding.
Ok man.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:08 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik blijf ze dragen uit respect voor het vaak ongevaccineerde winkelpersoneel, plus dat ik pas op 14 augustus volledig gevaccineerd ben. Ik hoop dat vele anderen ook de mondmaskers blijven dragen, ook nadat ze niet meer verplicht zijn te dragen.
Het heeft in ieder geval alles te maken met sociale interactie een beetje fatsoenlijk te laten verlopen. En ik zie er wel degelijk een veiligheidsissue in. Ik zie al bepaalde individuen zich op straat verschuilen achter een mondkap die ze nou niet bepaald dragen omdat hun eigen gezondheid hen zo ter harte gaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:11 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Verbod op gezichtsbedekkende kleding zie ik gewoon een politiek speeltje van de VVD, het CDA, de PVV, het FvD, JA21 en de SGP. Heeft totaal niets met veiligheid of terrorismebestrijding te maken. Een verbod op het dragen van mondmaskers is gewoon bizar in mijn ogen.
Ah juist. Op zich ook wel logisch, maar tot nu toe werd dit natuurlijk nog niet echt op die manier misbruikt. Dus dat kan wellicht nog veranderen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er staat een uitzondering in die wet. En volgens mij is daar geen specifieke toestemming voor nodig van de overheid. Als jij meent dat jouw gezondheid beschermt wordt door een mondkapje dan mag je het, dacht ik, dragen in de openbare ruimte.
Maar mischien dat @:trein2000 daar meer over kan zeggen
Yep en dat kan nog wel eens grappig worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:24 schreef galantis het volgende:
[..]
Ah juist. Op zich ook wel logisch, maar tot nu toe werd dit natuurlijk nog niet echt op die manier misbruikt. Dus dat kan wellicht nog veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |