SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar daar ben ik ook best tevreden mee, met uitzondering van die glitch af en toe danquote:
Tijd voor de update?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar ben ik ook best tevreden mee, met uitzondering van die glitch af en toe dan
ja maar misschien kan het nog beterquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar ben ik ook best tevreden mee, met uitzondering van die glitch af en toe dan
Ja even een software-update lijkt me een beter planquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja zullen wijquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:31 schreef UitStraling het volgende:
Dagje ruilen van hoofd zou best bijzonder zijn, wie wil?
Mwah nee weinig behoefte aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je niet eens een keer helicopteren en lekker tegen bomen aan pissen dan?
Bodemloze put-leef.quote:
Ik had net bijna quiche gekocht voor vanavond maar toen zag ik ineens wraps met pulled chicken liggen (is nieuw) dus nu ga ik dat eten vanavond.quote:
Massage nodig?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:40 schreef Ama het volgende:
Wtf het schiet mij ineens in de rug/schouders.
Lekkerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had net bijna quiche gekocht voor vanavond maar toen zag ik ineens wraps met pulled chicken liggen (is nieuw) dus nu ga ik dat eten vanavond.
Dan mag het inderdaad wel lekker zijnquote:
Is het wel genoeg, die kant-en-klaar wraps zien er altijd zo weinig uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |