+ alle tijd die pa, oom Beunhaas en de ANWB hebben geïnvesteerd om het pauperhok rijdende te houden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hoi meeleesbraddie, 250 euro is toch niet helemaal een correcte voorstelling van zaken? Het was inruil Focus + 250 euro bijbetalen. Dat is nogal een ander kostenplaatje.
Die fietsen zijn dan ook reteduur. En niet te retournerenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:51 schreef Solotovski het volgende:
Stevige fiets als ie bossie kan houden. Mss ook iets voor braddie
Daar heb je een prima tweedehands voor jaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die fietsen zijn dan ook reteduur. En niet te retourneren
Racefietsen en met name de wielen zijn normaal gesproken niet gebouwd voor mensen van 150 kilo.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:51 schreef Solotovski het volgende:
Stevige fiets als ie bossie kan houden. Mss ook iets voor braddie
Bij Braddie is het vooral de ketting die zijn wattage niet aan kanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:09 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Racefietsen en met name de wielen zijn normaal gesproken niet gebouwd voor mensen van 150 kilo.
Als je hem wil helpen kun je nog het beste zijn auto total loss rammen met een honkbalknuppel.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hoi meeleesbraddie, 250 euro is toch niet helemaal een correcte voorstelling van zaken? Het was inruil Focus + 250 euro bijbetalen. Dat is nogal een ander kostenplaatje.
Jij gaat er vanuit dat de waarde van die Focus positief wasquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Nachtwinkelquote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:51 schreef Vliegbaard het volgende:
17.000 km in een jaar (met covid). Ik rijd elke dag naar mijn werk. Breng de kinderen overal naartoe en haalde afgelopen jaar amper 15.000.
Hoe de f*ck komt hij aan 17.000km in een jaar???
Die reïncarnatie maakt die wagen juist extra bijzonder.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:41 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Na het overlijden en de halfgebakken reanimatie van zijn auto 2 weken geleden gaat hij hem nu weer helemaal de hemel in prijzen zeker
Tja. Vrienden rondrijden. 's Nachts keyboards ophalen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:51 schreef Vliegbaard het volgende:
17.000 km in een jaar (met covid). Ik rijd elke dag naar mijn werk. Breng de kinderen overal naartoe en haalde afgelopen jaar amper 15.000.
Dit is inderdaad aantoonbaar haast 17k in een jaar geweest (hij heeft hem vorig jaar juni gekocht met 193k, hij staat nu in het filmpje op 210k), maar dat houdt wel in dat sommige van zijn andere beweringen onmogelijk kunnen kloppen. Zo beweerde hij nog in zijn rijtest van de nieuwe Clio rond 0:55 dat hij tankt om per week zo'n 70 km te kunnen rijden, maar dan kom je bij lange na niet uit op 17k per jaar.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:51 schreef Vliegbaard het volgende:
omdat mensen dan gaan donerenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is inderdaad aantoonbaar haast 17k in een jaar geweest (hij heeft hem vorig jaar juni gekocht met 193k, hij staat nu in het filmpje op 210k), maar dat houdt wel in dat sommige van zijn andere beweringen onmogelijk kunnen kloppen. Zo beweerde hij nog in zijn rijtest van de nieuwe Clio rond 0:55 dat hij tankt om per week zo'n 70 km te kunnen rijden, maar dan kom je bij lange na niet uit op 17k per jaar.
Ook zei hij eerder, in filmpjes en op livestreams, dat hij elke keer maar voor een paar liter tankt omdat hij toch nog maar heel weinig rijdt. Nou, als je elke keer voor zo'n 7,50 euro tankt en niettemin 17k in een jaar rijdt moet je dus zo'n beetje elke dag (!) een tankbeurtje van een paar liter doen. Waarom braad, in vredesnaam gooi hem dan vol. Je houdt jezelf voor de gek zo.
Geen haar op mijn hoofd die daar over peinst.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat mensen dan gaan doneren
Je bent kaal Habib net als mijquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die daar over peinst.
Ik heb alweer een poos haar op mijn schedel, maar serieus. Kan me niet voorstellen dat iemand van ons (KLB) doneert aan braad.quote:
liever kaal als een baalquote:
Wetenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
liever kaal als een baal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |