SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Je moet in korte tijd best veel omschakelingen doen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:50 schreef livelink het volgende:
Zij heeft ook een rare stage gehad. Toen ze begon was de Intratuin nog volledig gesloten. Een paar weken later mochten er bestellingen afgehaald worden, een paar weken daarna mochten er maximaal 2 klanten per verdieping op afspraak komen; vrij snel daarna mochten ze maximaal 50 klanten op reservering ontvangen en vervolgens mocht dat zonder reservering en daarna onbeperkt maar met inachthouding 1,5 meter.
Met alle daarbij behorende werkzaamheden. In het begin zonder klanten heeft ze vooral schoongemaakt en geschilderd en alles voorbereid voor de eventuele komst van klanten, daarna moest ze ook vaak aan de deur staan om reserveringen te controleren en langzaam aan kon ze eindelijk het werk doen waarvoor ze eigenlijk kwam. Maar ze heeft wel heel veel geleerd, vind ik. Eigenlijk was dit misschien wel een betere stage wat dat betreft.
Toch met Yquote:
Ik tegenwoordig ook.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is 1x meer dan ik. Ik ga al over mijn nek van de geur.
We begrijpen je wel...quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch met Y
Dat had ik eerst getypt, maar dat stond zo raar.
Dit ja, nog smeriger dan sigarettenquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is 1x meer dan ik. Ik ga al over mijn nek van de geur.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:56 schreef just me het volgende:
Op de golfbaan waar ik vandaag was mocht helemaal niet gerookt worden en ik vond dat helemaal prima
Ik ook.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:00 schreef zorro28 het volgende:
Maar goed, ik ga ook over mijn nek van de geur van pannekoeken![]()
maar toch niet van de pre-fab dingen ?quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik eet ze daarom alleen koud vanuit de koelkast, dan ruiken ze niet meer...
Nee, hele dunne zelfgebakken.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
maar toch niet van de pre-fab dingen ?
oei, dat klinkt wel heel, heel lekkerquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hele dunne zelfgebakken.
Met Nutella, vanille kwark of lemon ijs er tussen...
Die pre-fab ruiken nergens naar en smaken nauwelijks naar pannekoek, maar ik vind ze eigenlijk best lekkerquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
maar toch niet van de pre-fab dingen ?
Junior heeft ze heel heel veel gegeten en zijn kabouter is er ook dol opquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Die pre-fab ruiken nergens naar en smaken nauwelijks naar pannekoek, maar ik vind ze eigenlijk best lekker
Ik heb de film op Netflix gezien, maar heeft weinig indruk gemaakt eigenlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:04 schreef MadMaster het volgende:
De titelsong van Soof 2:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |