SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja idd super interessant!!!quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat had ik best willen wordenMega interessant
Chunken wel, ankeren nietquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je dan ook lateraal chunken en ankeren?
Jij ook al?quote:
Alstublieft, een roosje.quote:
Proost!quote:
quote:
Heb ik ook al meer dan een week last vanquote:
Dankje Ettoquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal voortaan wat minder luid je tuin leegroven
Misschien komt het door de maan en dat mercury in retrograde isquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hangt er iets in de lucht of zo?
Same
Allicht... Ik voel mij niet helemaal in mijn kracht staanquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien komt het door de maan en dat mercury in retrograde is
reikiquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Allicht... Ik voel mij niet helemaal in mijn kracht staan![]()
Misschien moet ik de eerst volgende volle maan wat biodanza doen om wat meer transcendentie te creëren
Waar zegt google zulke dingen?quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:36 schreef Ygritte het volgende:
Volgens google moet ik mijn kasten uitmesten... Rot op joh... veel te moe voor![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien moet ik de eerst volgende volle maan wat biodanza doen om wat meer transcendentie te creëren
En biodanza ook echt, hahahahaha...wat een typetjes zijn dat die dat doenquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vindt dit wel een goeiequote:Op donderdag 24 juni 2021 21:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
Zag wel laatst dit t-shirt, en twijfelde om 'm te bestellen[ afbeelding ]
Ik moet dit even googelen.. nooit van gehoord.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En biodanza ook echt, hahahahaha...wat een typetjes zijn dat die dat doen
Zijn die van queer eye for the straight guy? 🤔quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn ziel verkocht heb aan Sergey en Larry
Ja he? Ben normaal niet zo van de statement t-shirts, maar vond deze wel erg leukquote:
Please do !quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet dit even googelen.. nooit van gehoord.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En biodanza ook echt, hahahahaha...wat een typetjes zijn dat die dat doen
Je lijkt uitstraling welquote:
goegelquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zijn die van queer eye for the straight guy? 🤔
Seks in de keuken oid ipv de slaapkamer?quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben ik te moe voor door dat slechte slapenDat is het rare, ben heel moe maar kan niet slapen
CRINGEquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap ik wel. Soms heb ik ook geen ondergoed onder mijn rokje aan.
Dit doe ik gewoon in m'n huiskamer hoorquote:
Ben lui...maar zal zo wel ff kijken danquote:
Nee deze figuren zijn/waren the bosses van googlequote:Op donderdag 24 juni 2021 21:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben lui...maar zal zo wel ff kijken dan
Volgens mij ruikt die hele zaal ook ontzettend mufquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het ziet er ook gewoon soort van uit als 'peuterdans voor volwassenen'
"En nu met z'n allen dansen als een mongool lieve biovrienden".quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het ziet er ook gewoon soort van uit als 'peuterdans voor volwassenen'
Ik ook als ik mijn pre puber nichtje wil plagenquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit doe ik gewoon in m'n huiskamer hoor
Ah ok !quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee deze figuren zijn/waren the bosses van google
We zijn moe want we slapen slechtquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ah ok !lekker nitwitty van me weer
Heyyy...scherp!quote:
Vermoed zomaar dat de josti band het nog beter kanquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"En nu met z'n allen dansen als een mongool lieve biovrienden".
Die hebben nog een excuus ookquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vermoed zomaar dat de josti band het nog beter kan
Vroeg me dat ook al af ja! Zitten zeker ergens in een kroeg te zuipen ofzoquote:
En waarom zijn wij daar niet bij?quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vroeg me dat ook al af ja! Zitten zeker ergens in een kroeg te zuipen ofzo
Snap jij het snap ik hetquote:
T'is ons ook allemaal niet gegund he... Eerst laten we die Viva mensen al schrikken... nu alle mannen weg....quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat we ze hebben weggejaagd
FAILquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[img]https://rozevla.nl/fok3/hellskitchen.gif/img]
Die viva mensen boeit me niet zo, dat de mannen weg zijn is wel sadquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
T'is ons ook allemaal niet gegund he... Eerst laten we die Viva mensen al schrikken... nu alle mannen weg....
En nu? Gaan we eenzaam op onze opblaaseenhoorns drijven?quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
T'is ons ook allemaal niet gegund he... Eerst laten we die Viva mensen al schrikken... nu alle mannen weg....
Wat nu!quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:01 schreef bitterbal het volgende:
denderend succes dat openen als je om kwart over 9 moet vragen of je mag stoppen
Opblaaseenhoorns maken wel weer blijquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En nu? Gaan we eenzaam op onze opblaaseenhoorns drijven?
quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan aan niets anders meer denken vandaag.
Alleen als het warm is en er drank isquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En nu? Gaan we eenzaam op onze opblaaseenhoorns drijven?
Slaappillenquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:03 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij begint de slaappil die ik heb genomen langzaam te werken
Ja jij wordt blij van die hoorns hé? Dat dacht ik welquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Opblaaseenhoorns maken wel weer blij
Dat dat in mijn profiel staat, wil nog niet zeggen dat het daadwerkelijk zo is.quote:
Ok Gerda.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat dat in mijn profiel staat, wil nog niet zeggen dat het daadwerkelijk zo is.
NIemand van de momenteel aanwezige heeft mij ooit IRL gezien![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja jij wordt blij van die hoorns hé? Dat dacht ik wel
ja omdat het druk is.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe zo moet je vragen of je mag stoppen met werken?
Eenhoorns zijn trouwens ook het nationale dier van Schotlandquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja jij wordt blij van die hoorns hé? Dat dacht ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |