SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja idd super interessant!!!quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat had ik best willen wordenMega interessant
Chunken wel, ankeren nietquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je dan ook lateraal chunken en ankeren?
Jij ook al?quote:
Alstublieft, een roosje.quote:
Proost!quote:
quote:
Heb ik ook al meer dan een week last vanquote:
Dankje Ettoquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal voortaan wat minder luid je tuin leegroven
Misschien komt het door de maan en dat mercury in retrograde isquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hangt er iets in de lucht of zo?
Same
Allicht... Ik voel mij niet helemaal in mijn kracht staanquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien komt het door de maan en dat mercury in retrograde is
reikiquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Allicht... Ik voel mij niet helemaal in mijn kracht staan![]()
Misschien moet ik de eerst volgende volle maan wat biodanza doen om wat meer transcendentie te creëren
Waar zegt google zulke dingen?quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:36 schreef Ygritte het volgende:
Volgens google moet ik mijn kasten uitmesten... Rot op joh... veel te moe voor![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien moet ik de eerst volgende volle maan wat biodanza doen om wat meer transcendentie te creëren
En biodanza ook echt, hahahahaha...wat een typetjes zijn dat die dat doenquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vindt dit wel een goeiequote:Op donderdag 24 juni 2021 21:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
Zag wel laatst dit t-shirt, en twijfelde om 'm te bestellen[ afbeelding ]
Ik moet dit even googelen.. nooit van gehoord.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En biodanza ook echt, hahahahaha...wat een typetjes zijn dat die dat doen
Zijn die van queer eye for the straight guy? 🤔quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn ziel verkocht heb aan Sergey en Larry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |