Ik zag in Andersen de nieuwe Laudrup.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik dacht dat Dolberg een absolute topspits zou worden.
Maar die struikelt nog wel geregeld over zijn eigen benen.quote:
Neequote:Op donderdag 24 juni 2021 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je dat hij wereldtop gaat worden?
Ja.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je dat hij wereldtop gaat worden?
De timing van het toernooi door heel Europa is wel hilarisch.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
Dit blijkt uit een interne mail van de Duitse bond, ingezien door het persbureau DPA. Een uitzondering wordt alleen gemaakt als het gaat om Duitsers die in Groot-Brittannië of Ierland wonen.
Inmiddels heeft de Italiaanse voetbalbond laten weten dat fans uit dat land ook niet naar Londen mogen reizen voor de achtste finale tegen Oostenrijk, komende zaterdag op Wembley. Ze zouden eerst in quarantaine moeten, maar de termijn om aan die voorwaarde te voldoen is te kort.
De maatregelen hebben mogelijk ook gevolgen voor fans in de eindfase van het toernooi. Zowel de halve finales als de finale van het EK worden op Wembley gespeeld.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dat voor een kleurenstelling joh? Geel-blauw voor Brazilie en Blauw-geel voor Colombia. Lachwekkend
Jaquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:10 schreef JaapKroket het volgende:
Wat is dit joh een programma presenteren met bbq spatel in je hand? Is dit hip of heb ik een trend gemist.
Jij had liever gehad dat ze bij een frituurpan stonden?quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:10 schreef JaapKroket het volgende:
Wat is dit joh een programma presenteren met bbq spatel in je hand? Is dit hip of heb ik een trend gemist.
Raf denk ik wel.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij had liever gehad dat ze bij een frituurpan stonden?
WE gaan voor de gouden medailles.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over een maand is de eerste serieuze sportdag op de spelen al voorbij.
Zal lekker rustig zijn in de livetopics.
Dan kun je dag 1 gerust overslaan.quote:
Ik sta alle dagen over.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kun je dag 1 gerust overslaan.
Die halen ze elke 2 jaar wel een keer van stal ook.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
Het voevoezela moment in deze rubriek gaat niet meer getopt worden.
Die waar die in zijn oor toetert?quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
Doe maar een oventje.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij had liever gehad dat ze bij een frituurpan stonden?
Knip & Plakquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt Plak nog bij die volleybalsters?
Ja, maar die zal niet aanwezig zijn op de Spelen, want NL heeft zich helaas niet gekwalificeerd.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt Plak nog bij die volleybalsters?
Ja lastig om te definieren.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:12 schreef Coco het volgende:
Wat versta jij onder wereldtop? @:Jr-Style-93
Ajax.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:12 schreef Coco het volgende:
Wat versta jij onder wereldtop? @:Jr-Style-93
Hmm nog iets te vroeg om te zeggen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja lastig om te definieren.
Laten we zeggen dat hij dan een bepalende speler moet worden bij een top-club uit Europa (en ook beslissend bij Oranje zoals Robben en Sneijder waren).
Buren?quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Programmatje van de Belg terugkijken.
Ach.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar die zal niet aanwezig zijn op de Spelen, want NL heeft zich helaas niet gekwalificeerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |