Doe nou niet alsof Andre Hazes je wat kan verrotten.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:38 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-tbs-in-zaak-humeyra
BEKIRED![]()
@:zipportal
Dan hoop ik niet voor ze dat je daar geld voor vraagt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben de datingcoach van @:scrupuleus en @:faxie
Pro deo!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet voor ze dat je daar geld voor vraagt.
Pas als er resultaat is.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet voor ze dat je daar geld voor vraagt.
Yes!quote:Nieuws
Vrijdagavond mogen kroegen al tot middernacht open blijven
Niet pas op zaterdag maar al vrijdagavond mogen de kroegen tot middernacht openblijven, zo heeft burgemeester Halsema besloten.
Gedraag je dan ook eens!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:05 schreef Caland het volgende:
Post in COR verwijderd
Geen warm bad @:zipportal @:lenny_leonard
Hoezo tot middernacht, er was toch onbeperkte sluitingstijd?quote:
vandaag nog niet, o nee ik zie nu dat er nog wel een sluitingstijd is van middernacht vanaf morgenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo tot middernacht, er was toch onbeperkte sluitingstijd?
Niet toch? Bron? Of alleen in Amsterdam?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
vandaag nog niet, o nee ik zie nu dat er nog wel een sluitingstijd is van middernacht vanaf morgen![]()
Niet overal, hier gaan de discotheken etc vanavond om 0:00 open.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet toch? Bron? Of alleen in Amsterdam?
misschien lees ik het niet goed maar clubs etc wel na middernachtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet toch? Bron? Of alleen in Amsterdam?
https://www.parool.nl/ams(...)en-blijven~bee5a3af/quote:Door de nieuwe regels zou een bijzondere situatie ontstaan voor horecagelegenheden die onder normale omstandigheden ook tot na middernacht geopend mogen blijven. Zij zouden dan op vrijdagavond de deuren moeten sluiten, om vervolgens rond middernacht op zaterdagochtend weer open te gaan. Deze mogen dan ook openblijven vanaf 22.00 uur.
https://www.parool.nl/ams(...)F%2Fwww.google.nl%2Fquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien lees ik het niet goed maar clubs etc wel na middernacht
Succes met de spierpijn morgen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:50 schreef De_Kraam het volgende:
Eerste prik gehad allen. PFIZERED.
Op naar de kroeg.
MESquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:De_Kraam komt op mij niet over als een enorme jankbal dus dat zal wel meevallen.
Gewoon niet zo'n mietje zijn en DE HELE KANJERTENT AFBREKENquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:36 schreef Boze_Eend het volgende:
wat doen jullie als je moet sporten maar te lui bent om te gaan tag je dan ook iedereen ter info?
vraag dit voor een vriend
Ik drink nooit koffie, ik heb enkel en alleen een koffiezetapparaat hier staan omdat mijn ouders koffie wilden drinken bij mij en ze toen maar zelf een luxe-editie hebben gekocht en de oude hier hebben neergezet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuw volautomaat koffieapparaat aan het uitzoeken. Jullie nog aanraders? Ik ben geen expert op dit gebied.
@:saind @:caland @:ggmm @:maxi-mus @:jojoortje @:klaasweetalles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |