SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ama op 24-06-2021 18:59:50 ]
quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh leuk wel om te horen, Dino was volgens mij de enige die niet ernstig geestesziek was daar
Dat was een beetje mijn trolmaatje daar, toen ik trollen nog leuk vond dan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kon altijd wel lachen met Dino. Geen idee hoe hij daar terechtgekomen is.
Ik zat er ook een tijdjequote:Op donderdag 24 juni 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cali, jij en CL zijn geestelijk perfect in orde hoor
Ok, vind sowieso de naam dino al grappigquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een toffe user uit het gekkenhuis van Fok.
Cali, CE, CL, jij en ik zijn geestelijk perfect in orde hoorquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cali, CE, CL, jij en ik zijn geestelijk perfect in orde hoor
El_Dino was het volgens mijquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, vind sowieso de naam dino al grappig
Je had wel de plek uitgezocht om te trollen dan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was een beetje mijn trolmaatje daar, toen ik trollen nog leuk vond dan.
Ik proef enig sarcasme.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort escape from alcatrazquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben met een bootje de zee overgestoken en me hier gevestigd.
De dame die daar de scepter zwaaide had echt geen nagels meer onder haar bloedquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had wel de plek uitgezocht om te trollen dan.
Da's helemaal grappigquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:41 schreef UitStraling het volgende:
Heb nog wel wat berichtjes van hem; Ja als je nu dit zegt dan krijgen die en die serieus een mental breakdown, doe NU!!!
Een week zeg je?quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Misschien wijzig ik mijn naam wel naar swinaasappel of pweer. Maar dan is @:Budapestenaar weer een week van het padje
Daar kom ik nooit overheenquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Misschien wijzig ik mijn naam wel naar swinaasappel of pweer. Maar dan is @:Budapestenaar weer een week van het padje
Waarom, zeg me WAAROM.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cali, CE, CL, jij en ik zijn geestelijk perfect in orde hoor
Jij mag sowieso blijvenquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:49 schreef TaMieke het volgende:
En die kotsende kabouter. En dat vallend standbeeld.
Ik geef trouwens best toe dat ik niet spoor
Maar Koen was niet snel genoeg om de brug op te halen
quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij mag sowieso blijvenAlle Limburgers sporen niet maar voor jou en Gianni maken we een uitzondering.
Hey, kan ik mijn username ook veranderen dan ? Gewoon in Fosh?quote:
Zo zie ik er ongeveer uitquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom, zeg me WAAROM.
Ik meteen aan Kali van Django Wagner moest denken...![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |