Hmm. Het is dat ik druk ben komende dagen. Nog nooit Hoverboard Heroes gedaan though.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:58 schreef KennyPowers het volgende:
https://forum.psnprofiles(...)e-is-great-for-wins/
Je kan blijkbaar makkelijk Fall Guys wins grinden nu voordat ze het patchen
@:kaneelstokje @:drankster
Ah is toch vandaag al gepatched zie ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm. Het is dat ik druk ben komende dagen. Nog nooit Hoverboard Heroes gedaan though.
Als die net zo makkelijk is als in 5 wordt dat een eitjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Benieuwd hoe je mercenaries mode gaat vinden
HA HA, nee.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als die net zo makkelijk is als in 5 wordt dat een eitje
Een deja vuquote:
Hoe ver ben je met FF7 Remake?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:57 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag Doom Eternal maar gekocht, nu met die gratis PS5 upgrade.
Kan ik mooi binnenkort gaan spelen, als ik Final Fantasy 7 Remake uit heb (waarvan de eveneens gratis PS5 upgrade er ook ronduit schitterend uit ziet op mijn OLED).
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:29 schreef StateOfMind het volgende:
Nu met die gratis PS5 upgrade voor Doom Eternal even de game opgestart.
En qua HDR zijn er maar liefst 5 verschillende instelmogelijkheden (aaaaargh ik heb daar een hekel aan, aan zoveel verschillende opties).
Na enig klooien heb ik nu onderstaande settings (het gaat hier om de in-game settings, niet die van de televisie):
HDR brightness 8,5
HDR saturation 1,2
HDR min stops - 9,0
HDR white point 1,00
HDR max stops 10,0
Wat hebben jullie?
Chapter 16quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met FF7 Remake?
Alles tot chapter 16 op hard gehaald?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Chapter 16
Ben nu met die rondleiding in het Shinra Building bezig.
Net in die bioscoop geweest met dat filmpje over de Ancients.
Maar deze PS5 versie is echt belachelijk mooi![]()
![]()
Een visueel topstuk.
Is sowieso pas mijn 2e Final Fantasy game, vroeger nooit gespeeld.
FF15 was mijn eerste, maar ondanks meerdere pogingen kan ik daar maar niet inkomen.
Maar FF7R daarentegen staat nu toch wel hoog in mijn lijstje beste games ooit.
Chapter 16quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met FF7 Remake?
Ik zal straks eens kijkenquote:
Normalquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alles tot chapter 16 op hard gehaald?
Normal is gewoon van het verhaal genieten en in het begin een beetje de mechanics leren.quote:
Beter even wachten tot de hele remake compleet is.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:27 schreef StateOfMind het volgende:
Maar een top voor iedereen met een PS5, die FF7R nog niet gespeeld heeft: kopen
Maar je, dat kan nog jaaaaaren duren.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beter even wachten tot de hele remake compleet is.
Thanksquote:
Kan zijn dat je dat moet enablen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
120 fps was trouwens niet beschikbaar
Dat valt wel mee hoor, eenmaal je televisie en console goed ingesteld heb je daar verder nooit geen omkijken meer naar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:02 schreef KennyPowers het volgende:
Wat een gedoe die settings
make gaming easy again
Dit is inderdaad niet de reden dat ik console gamer ben gewordenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:02 schreef KennyPowers het volgende:
Wat een gedoe die settings
make gaming easy again
Wees blij, als pc gamer heb je per game nog veul meer in-game settings.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is inderdaad niet de reden dat ik console gamer ben geworden
Maar Doom loopt al als een tierelier. Kan prima voor Raytracing kiezen en het is alsnog zo smooth als een stel net geschoren ballen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:55 schreef DKUp het volgende:
Je moet kiezen voor de performance voorkeur……
Ergens verstopt in de settings….
quote:Op zondag 4 juli 2021 13:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb planet coaster gekocht voor de ps4, komt mooi uit als ik straks de befaamde ps5 heb![]()
Wat raden jullie aan, muis/toetsenbord of gwn ds4?
Voor Planet Coaster muis/keyboardquote:Op zondag 4 juli 2021 13:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb planet coaster gekocht voor de ps4, komt mooi uit als ik straks de befaamde ps5 heb![]()
Ik vind gamen met muis en tobo helemaal niks. Met de controller kon ik mij met planet coaster prima redden. Lekker hangen op m'n bank, en door te spelen spelen spelen worden al die knoppen combinaties soort van muscle memory.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
Is zoveel beter op de pc. Door muis en toetsenbord, maar vooral door geen limiet aan bouwstukken te hebben en de steam workshop goud is.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
Speel het origineelquote:Op maandag 5 juli 2021 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Final Fantasy 7 Remake uitgespeeld.
Wauw.
Simpelweg wauw.
Wat een game.
Ik ga er vanuit dat er in de volgende delen van de Final Fantasy 7 Remake nog wel wat meer duidelijk gaat worden over hoe dat nou precies zit met de Ancients, Jenova, Sephirot, Whispers en dergelijke?
Boze fan uitleg in de spoilerquote:Op maandag 5 juli 2021 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Final Fantasy 7 Remake uitgespeeld.
Wauw.
Simpelweg wauw.
Wat een game.
Ik ga er vanuit dat er in de volgende delen van de Final Fantasy 7 Remake nog wel wat meer duidelijk gaat worden over hoe dat nou precies zit met de Ancients, Jenova, Sephirot, Whispers en dergelijke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik vind het alleen lame datquote:Op maandag 5 juli 2021 13:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het origineel is alleen vanwege de Gold Saucer en het chocobo farmen/racen al de moeite waard om te spelen.
Verhaal vind ik bij beide niet het sterkste punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is de hele reis wel een mooi avontuurYou're Fucking Out, I'm Fucking In
En zal ook echt niet heel duur meer zijnquote:Op maandag 5 juli 2021 14:24 schreef Drankster het volgende:
Ik heb FFVII (origineel) nooit gespeeld, misschien toch maar een keer op de wishlist zetten dan maar.
Regelmatig voor ¤7,99 te scoren.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:29 schreef Purfectur het volgende:
[..]
En zal ook echt niet heel duur meer zijn
Geen geld. Maar als je van FF7R afkomt moet je wel wennenquote:Op maandag 5 juli 2021 15:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Regelmatig voor ¤7,99 te scoren.
https://psprices.com/region-nl/game/118106/final-fantasy-vii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |