Wees blij, als pc gamer heb je per game nog veul meer in-game settings.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is inderdaad niet de reden dat ik console gamer ben geworden
Maar Doom loopt al als een tierelier. Kan prima voor Raytracing kiezen en het is alsnog zo smooth als een stel net geschoren ballen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:55 schreef DKUp het volgende:
Je moet kiezen voor de performance voorkeur……
Ergens verstopt in de settings….
quote:Op zondag 4 juli 2021 13:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb planet coaster gekocht voor de ps4, komt mooi uit als ik straks de befaamde ps5 heb![]()
Wat raden jullie aan, muis/toetsenbord of gwn ds4?
Voor Planet Coaster muis/keyboardquote:Op zondag 4 juli 2021 13:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb planet coaster gekocht voor de ps4, komt mooi uit als ik straks de befaamde ps5 heb![]()
Ik vind gamen met muis en tobo helemaal niks. Met de controller kon ik mij met planet coaster prima redden. Lekker hangen op m'n bank, en door te spelen spelen spelen worden al die knoppen combinaties soort van muscle memory.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
Is zoveel beter op de pc. Door muis en toetsenbord, maar vooral door geen limiet aan bouwstukken te hebben en de steam workshop goud is.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
Speel het origineelquote:Op maandag 5 juli 2021 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Final Fantasy 7 Remake uitgespeeld.
Wauw.
Simpelweg wauw.
Wat een game.
Ik ga er vanuit dat er in de volgende delen van de Final Fantasy 7 Remake nog wel wat meer duidelijk gaat worden over hoe dat nou precies zit met de Ancients, Jenova, Sephirot, Whispers en dergelijke?
Boze fan uitleg in de spoilerquote:Op maandag 5 juli 2021 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Final Fantasy 7 Remake uitgespeeld.
Wauw.
Simpelweg wauw.
Wat een game.
Ik ga er vanuit dat er in de volgende delen van de Final Fantasy 7 Remake nog wel wat meer duidelijk gaat worden over hoe dat nou precies zit met de Ancients, Jenova, Sephirot, Whispers en dergelijke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik vind het alleen lame datquote:Op maandag 5 juli 2021 13:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het origineel is alleen vanwege de Gold Saucer en het chocobo farmen/racen al de moeite waard om te spelen.
Verhaal vind ik bij beide niet het sterkste punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is de hele reis wel een mooi avontuurYou're Fucking Out, I'm Fucking In
En zal ook echt niet heel duur meer zijnquote:Op maandag 5 juli 2021 14:24 schreef Drankster het volgende:
Ik heb FFVII (origineel) nooit gespeeld, misschien toch maar een keer op de wishlist zetten dan maar.
Regelmatig voor ¤7,99 te scoren.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:29 schreef Purfectur het volgende:
[..]
En zal ook echt niet heel duur meer zijn
Geen geld. Maar als je van FF7R afkomt moet je wel wennenquote:Op maandag 5 juli 2021 15:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Regelmatig voor ¤7,99 te scoren.
https://psprices.com/region-nl/game/118106/final-fantasy-vii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |