Bedankt allemaal!
De verbouwing staat op een erg laag pitje, even bijkomen van de drukke maanden.
De meubelmaker is inmiddels van de aardbodem verdwenen, dus de afwerking van sommige onderdelen zoals zijkanten keukeneiland, werkblad van het werkplekje en de ensuitedeuren lopen wat vertraging op. Gelukkig had ik hem nauwelijks iets vooruit betaald, maar het blijft balen.
Volgende week zaterdag komt de eerste hovenier langs om de tuin te bespreken. Heb besloten dat ik de schuur toch niet helemaal zelf ga bouwen. Heb er niet zo'n zin in en we zijn nog wel een paar maanden bezig met allerlei andere klussen in en om het huis.
In tegenstelling tot de verbouwing van het huis heb ik geen echt begroting gemaakt van de tuin, ben dus erg benieuwd wat het gaat kosten. Het gaat om een schuurtje van 3 vierkante meter met een overkapping van 5 vierkante meter. Opgetrokken uit hout (zweeds rabat?) met een poeren/opsluitbanden fundering, 30x30 tegels bestrating als vloer en plat EPDM dak. En daarnaast nog 15 vierkante meter bestrating van oude gebakken klinkertjes of iets dergelijks.
Heeft iemand toevallig prijzen als referentie om aan te spiegelen? Hoop zelf dat de bestrating voor een kleine 1000 euro incl materiaal gaat lukken en de schuur en overkapping onder de 4000 euro blijven.
edit: oppervlakten gewijzigd, het is maar 8 vierkante meter in totaal.
[ Bericht 6% gewijzigd door archito op 04-02-2022 14:33:11 ]