Er zitten slimme lampen in die op een schema aan en uitschakelen, maar vond het wel handig om een schakelaar te hebben om ze sporadisch van de stroom af te kunnen halen. Bij het verwisselen van de armaturen of als we langere tijd gaan reizen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:24 schreef bleiblei het volgende:
Wat is het idee van die schakelaar? Loop je savonds naar die schakelaar om de verlichting aan te doen en voordat je naar bed gaat weer uit? Of in het geval van kortsluiting buiten dat je het de boel buiten uit kan zetten?
Ah ok, en je hebt geen aparte groep voor de tuinlampen? Dan is het wel handig ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:27 schreef archito het volgende:
[..]
Er zitten slimme lampen in die op een schema aan en uitschakelen, maar vond het wel handig om een schakelaar te hebben om ze sporadisch van de stroom af te kunnen halen. Bij het verwisselen van de armaturen of als we langere tijd gaan reizen bijvoorbeeld.
Ik zie in de groepverklaring dat de verlichting voorgevel, achtertuin en wcd op het kookeiland is gecombineerd. Kan op zich de groep uitzetten maar schakelaar is toch wel makkelijk dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah ok, en je hebt geen aparte groep voor de tuinlampen? Dan is het wel handig ja.
Thanks!quote:Op zondag 30 januari 2022 17:07 schreef Seven. het volgende:
Supergaaf geworden!
Het ziet er helemaal af uit, of zie ik dat verkeerd?
Balen zeg, dat zo iemand niets meer van zich laat zien of horen...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:30 schreef archito het volgende:
De verbouwing staat op een erg laag pitje, even bijkomen van de drukke maanden.
De meubelmaker is inmiddels van de aardbodem verdwenen, dus de afwerking van sommige onderdelen zoals zijkanten keukeneiland, werkblad van het werkplekje en de ensuitedeuren lopen wat vertraging op. Gelukkig had ik hem nauwelijks iets vooruit betaald, maar het blijft balen.
Haha, zou ook saai worden als iedereen hetzelfde mooi vindt.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:51 schreef Vonkenboer het volgende:
Mooi geworden ! Past allemaal erg goed bij het huis.
Al ben ik zelf niet helemaal weg van de kleur van de deurtjes in de keuken, maar dat is persoonlijk![]()
Hoe bevalt dat eigenlijk die afzuiging in het keukenblad ?
[..]
Balen zeg, dat zo iemand niets meer van zich laat zien of horen...
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:10 schreef Claudia_x het volgende:
Heel gaaf! Het nisje is wel spectaculair, zeg.
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:39 schreef yinu het volgende:
Oh, mooi dat nisje! En het stoeltje. Past bij de vaas
Thanks!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |