abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200041346
Voor opsommingen van speelgoed, voor de kinderen of jezelf. ~O>
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_200041453
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:45 schreef exode het volgende:

[..]

Volledig out onze comfort ook, gewoon een lege loods huren. Echt alles moesten we regelen en huren tot aan de kapstokken aan toe.
De jubileum editie is mijn favoriete, op het Stadhuisplein. Met de bootjes tussen de locaties. Vergeet ik nooit meer, zeikte op een gegeven moment van de regen. 1 vriend was verantwoordelijk voor die bootjes, die was nat tot zijn onderbroek en wij maar grappen maken via de walkie talkie dingen vanuit warme backtages.
Altijd goeie herinneringen.
Ik kan me daar nauwelijks iets van herinneren, behalve dat ik geen boot heb gezien en dus ook vast op 1 locatie ben gebleven.
En er moet ook vast iemand uit zo'n boot zijn gedonderd, maar dat is heeeeeel vaag.
Volgens mij waren wij toen ook al wel aan de oude kant.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 24 juni 2021 @ 13:07:32 #3
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_200041581
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 21:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

We waren vandaag in het oude appartement van mijn ouders bezig waar we letterlijk alles uit moesten slopen, dus ik begon met de rolgordijnen die op de aluminium draai-kiepramen geschroefd zaten, de ramen die in de kiepstand stonden deed ik eerst dicht voor ik met dat rolgordijn begon te klieren (duwen, trekken, niets ging normaal los, zelfs de Luxaflex rolgordijnen niet)

Dat raam stond niet in de kiepstand maar zat gewoon dicht, dus ik klim op het trappetje om niet boven mijn macht te werken, haal afdekdingetjes weg, geef een ruk aan het rolgordijn en het raam blijkt gewoon in de draaistand te staan en draait dus open, terwijl ik ongeveer op 70 cm boven de vloer sta en de valbeveiliging net iets hoger is dan mijn voeten...

Geen idee wie dat raam dicht heeft geduwd zonder het ook weer met de hendel vast te zetten, maar ik was overal wel even klaar mee, dus ik ben maar meuk naar de stort gaan brengen, lekker met twee benen op de grond, 0 hoog.
sorry voor de late reactie maar OMG! :o :o :o
in de haak.
pi_200041655
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Altijd goeie herinneringen.
Ik kan me daar nauwelijks iets van herinneren, behalve dat ik geen boot heb gezien en dus ook vast op 1 locatie ben gebleven.
En er moet ook vast iemand uit zo'n boot zijn gedonderd, maar dat is heeeeeel vaag.
Volgens mij waren wij toen ook al wel aan de oude kant.
Ik voelde me er ook altijd oud, maar hing vooral backstage. Verloofde is ook kort vrijwilliger geweest zodat ze ook achter mocht hangen anders zagen we elkaar de hele avond niet.

Wel veel vriendschappen aan overgehouden (en veel OMG verhalen).

Kans is dan wel aannemelijk dat ik je ooit een flyer in je handen heb geduwd of zo _O-
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 13:14:14 #5
382129 crew  Donna
pi_200041671
Haha @exode er zijn weinig gladde a la Ronaldo voetballers nu idd.
pi_200041770
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:13 schreef exode het volgende:
Kans is dan wel aannemelijk dat ik je ooit een flyer in je handen heb geduwd of zo _O-
Zeker niet :D
Ik denk niet dat ik ooit een flyer heb aangenomen :P

en volgens mij ben jij nog wel wat jonger
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200041886
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zeker niet :D
Ik denk niet dat ik ooit een flyer heb aangenomen :P

en volgens mij ben jij nog wel wat jonger
Ik voel me wel superjong maar wordt toch echt bijna 41. 41! Klopt niets van natuurlijk.
pi_200042325
Yeah, het historische archief in de gemeente is weer open op afspraak. Kan ik eindelijk verder onderzoek doen naar ons huisje. Ik heb inzicht in de aanvraag van de bouwvergunning uit 1923 en de aanvraag voor bouwpremie uit 1926 gevraagd. Lijkt me leuk om te lezen en hopelijk staan er mooie tekeningen in om te kopiëren.

En ze hebben nu een tentoonstelling die mij interessant lijkt: Met een koffer vol naar Brooklyn. Over de band tussen Breukelen en Brooklyn. Ga ik ook meteen even kijken.

Zo ben ik wel erg oud he, als ik dat soort dingen interessant vind. :@ O-)

Net met B een klein taartje gegeten. Ik weet niet wie het toen een beetje gevolgd heeft, maar hij heeft met zwemdiploma A een traumatje opgelopen met zwemmen met kleding aan. Hij heeft gisteren gewoon in vol ornaat voor C met kleding aan gezwommen, jas en al. Geen centje pijn, zo trots op onze doorzetter.
pi_200042456
Ik ben dus onlangs 36 geworden maar voel me gewoon eeuwig 26 ofzo.
De laatste 10 jaar gingen zo snel.
Er zijn veel jonge guppies op werk (begin twintigers) en die zien mij vast als een oude taart of moeke. :')
Ik sprak vorige week iemand die uit 1994 was…dat is 9 jaar verschil. :')
pi_200042507
Wat goed @exode Dan is een taartje wel dik verdiend. ^O^
pi_200042616
@exode, fantastisch van en voor B! *O* Gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 24 juni 2021 @ 14:22:29 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_200042643
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:06 schreef vencodark het volgende:
Ik ben dus onlangs 36 geworden maar voel me gewoon eeuwig 26 ofzo.
De laatste 10 jaar gingen zo snel.
Er zijn veel jonge guppies op werk (begin twintigers) en die zien mij vast als een oude taart of moeke. :')
Ik sprak vorige week iemand die uit 1994 was…dat is 9 jaar verschil. :')
Als ik met mijn 40 jaar nog geen oude taart ben dan ben jij dat met je 36 ook nog niet hoor.
Tuurlijk, voor iemand van 16 klinkt 36 stokoud, maar ik ben maar wat blij dat ik geen 16 meer ben.

Ik zie om me heen juist veel moeders enorm opleven rond hun 50e, als de kinderen groot zat zijn om zichzelf in leven te houden, de carrièredruk een beetje van de ketel is enzo. Ik zou me er bijna op gaan verheugen O+
disclaimer
pi_200042848
Ik ben ook 41 en alle jonge moeders die ik ken (tussen de 33-45 ongeveer) zijn continu moe en hebben nergens tijd voor. En idd ouders met wat oudere kinderen hebben veel meer tijd voor eigen werk en hobbies. Voor mij ook de reden om het bij 1 kind te laten, dan heb ik hopelijk sneller weer meer tijd voor mezelf.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_200042899
Vanaf 40 is mijn leven echt alleen maar leuker en leuker aan het worden. 43 nu. En mijn jongsten zijn nu 8; ook stukken makkelijker. Moet nog even de puberteit met ze door maar 40 voor mij persoonlijk zeker beter dan 30!
Met een meidenkwartet
  donderdag 24 juni 2021 @ 14:44:53 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200042917
Okay, één Pax van 50 breed en 35 diep in elkaar, die van 100 breed en 58 diep komt wel als ik mijn nietpistool terug heb want ik ga niet weer een miljoenmiljard spijkertjes in de achterwand slaan.

Inrichten komt ook wel, maar we gaan de goede kant op.

Grappig: mijn vader gooide vanmorgen in de 'Verhuizing" appgroep dat mijn oudste hem nog even moest helpen 2 kasten in de slaapkamer te verplaatsen en een kledingkast uit de studeerkamer uit elkaar halen.

Nou had ik zelf al 3 meter Pax maar in de inloopkast moest ik er nog wat bij hebben, omdat de kleur die ik heb niet meer leverbaar is zijn die 2 nieuwe witte geworden. En welke kleur heeft die Pax die nu bij mijn ouders uit elkaar moet? Juist :')

Als ze dat nou iets eerder bedacht hadden dan hadden hun verhuizers die ook gewoon hier kunnen bezorgen, net als de bank, een stoel, een tafel en een schilderij :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 24 juni 2021 @ 14:46:44 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200042935
Gefeliciteerd met C voor B @exode *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 14:50:27 #17
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200042982
Ik was net gaan wandelen met Aapie en wie kwam me opeens tegemoet lopen? Mijn oude crush waar ik gisteren over vertelde _O- Ik zei "Hoi [insert naam]" en kreeg een afgemeten "hoi" terug. Ik weet nou niet of hij niet hoorde dat ik zijn naam zei (hij had oortjes in), dat hij me niet herkende of dat het hem niet boeide maar het was wel weer een ontnuchterende ervaring. Daarnaast is hij kalend _O- Niet dat het ooit aan de orde is geweest maar wat ben ik dan blij dat ik gewoon nog met mijn sexy man ben met zijn mooie bos krullen O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_200042985
Tot nu toe keek ik altijd uit naar ouder worden. Als ik eenmaal 18 ben dan... Ik vond de studietijd fantastisch, maar keek ook uit naar werken, en écht vrije weekenden plus een normaal inkomen. Daarna keek ik uit naar het moederschap, iets later juist naar de tijd dat de kinderen wat ouder waren en je uit de 'overleef-stand' kan. Nu ben ik 37 en voel ik een soort omslag. Het is wel even goed nu, ik wil best even blijven hangen op deze leeftijd :+. Pubers lijken nog een ver van mijn bed show eigenlijk, terwijl de oudste toch alweer 9 is :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 24 juni 2021 @ 14:56:14 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200043055
Ik vond midden jaren 30 heerlijk; zelfverzekerd genoeg om me niet meer druk te maken over dingen die er helemaal niet toe doen en fit genoeg om te doen wat ik wilde doen.
Dat laatste ging daarna in mijn geval snel over helaas, maar shit happens.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200043153
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:46 schreef Leandra het volgende:
Gefeliciteerd met C voor B @:exode *O*
Hij heeft hem nog niet hoor, wel bijna nu. Maar met kleding aan zwemmen is echt wel een ding.

Ik verheug me eerlijk gezegd wel op het moment dat Juul zo rond de 5 a 6 jaar is. Ik vind het reuze bewerkelijk zo'n peuter. B was altijd al makkelijk, maar nu met 7 heb je er echt amper een kind aan. Dus hoppa kom maar door met de 45+ jaren.
  donderdag 24 juni 2021 @ 15:17:02 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200043290
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:06 schreef exode het volgende:

[..]

Hij heeft hem nog niet hoor, wel bijna nu. Maar met kleding aan zwemmen is echt wel een ding.

Ik verheug me eerlijk gezegd wel op het moment dat Juul zo rond de 5 a 6 jaar is. Ik vind het reuze bewerkelijk zo'n peuter. B was altijd al makkelijk, maar nu met 7 heb je er echt amper een kind aan. Dus hoppa kom maar door met de 45+ jaren.
Komt vast snel dan nu ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200043331
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:22 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik zie om me heen juist veel moeders enorm opleven rond hun 50e, als de kinderen groot zat zijn om zichzelf in leven te houden, de carrièredruk een beetje van de ketel is enzo. Ik zou me er bijna op gaan verheugen O+
Ik ben er in ieder geval niet een van.
Ik ben 50 en vond mijn leven toen de kinderen jonger was juist makkelijker.
Ook op mijn werk wordt de druk steeds hoger. Ik heb wel een zware baan van 40 uur maar de eisen worden zwaarder en zwaarder.

Nee, geef mij maar een jaar of 10/15 geleden. Stuk relaxter.
pi_200043848
37 hier maar wel moe en moe en moe. En een pre puber dat vind ik wel lastig hoor.
pi_200043922
28 en ook moe... :'( :Z
Protège moi de mes désirs.
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 16:08:31 #25
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200044015
38 jaar en mijn leven lang al moe, ik weet helaas niet beter -O- Gek genoeg lijk ik sinds Aapie er is minder moe te zijn :o
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')