Altijd goeie herinneringen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:45 schreef exode het volgende:
[..]
Volledig out onze comfort ook, gewoon een lege loods huren. Echt alles moesten we regelen en huren tot aan de kapstokken aan toe.
De jubileum editie is mijn favoriete, op het Stadhuisplein. Met de bootjes tussen de locaties. Vergeet ik nooit meer, zeikte op een gegeven moment van de regen. 1 vriend was verantwoordelijk voor die bootjes, die was nat tot zijn onderbroek en wij maar grappen maken via de walkie talkie dingen vanuit warme backtages.
sorry voor de late reactie maar OMG!quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
We waren vandaag in het oude appartement van mijn ouders bezig waar we letterlijk alles uit moesten slopen, dus ik begon met de rolgordijnen die op de aluminium draai-kiepramen geschroefd zaten, de ramen die in de kiepstand stonden deed ik eerst dicht voor ik met dat rolgordijn begon te klieren (duwen, trekken, niets ging normaal los, zelfs de Luxaflex rolgordijnen niet)
Dat raam stond niet in de kiepstand maar zat gewoon dicht, dus ik klim op het trappetje om niet boven mijn macht te werken, haal afdekdingetjes weg, geef een ruk aan het rolgordijn en het raam blijkt gewoon in de draaistand te staan en draait dus open, terwijl ik ongeveer op 70 cm boven de vloer sta en de valbeveiliging net iets hoger is dan mijn voeten...
Geen idee wie dat raam dicht heeft geduwd zonder het ook weer met de hendel vast te zetten, maar ik was overal wel even klaar mee, dus ik ben maar meuk naar de stort gaan brengen, lekker met twee benen op de grond, 0 hoog.
Ik voelde me er ook altijd oud, maar hing vooral backstage. Verloofde is ook kort vrijwilliger geweest zodat ze ook achter mocht hangen anders zagen we elkaar de hele avond niet.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Altijd goeie herinneringen.
Ik kan me daar nauwelijks iets van herinneren, behalve dat ik geen boot heb gezien en dus ook vast op 1 locatie ben gebleven.
En er moet ook vast iemand uit zo'n boot zijn gedonderd, maar dat is heeeeeel vaag.
Volgens mij waren wij toen ook al wel aan de oude kant.
Zeker nietquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:13 schreef exode het volgende:
Kans is dan wel aannemelijk dat ik je ooit een flyer in je handen heb geduwd of zo
Ik voel me wel superjong maar wordt toch echt bijna 41. 41! Klopt niets van natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeker niet![]()
Ik denk niet dat ik ooit een flyer heb aangenomen
en volgens mij ben jij nog wel wat jonger
Als ik met mijn 40 jaar nog geen oude taart ben dan ben jij dat met je 36 ook nog niet hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:06 schreef vencodark het volgende:
Ik ben dus onlangs 36 geworden maar voel me gewoon eeuwig 26 ofzo.
De laatste 10 jaar gingen zo snel.
Er zijn veel jonge guppies op werk (begin twintigers) en die zien mij vast als een oude taart of moeke.![]()
Ik sprak vorige week iemand die uit 1994 was…dat is 9 jaar verschil.
Hij heeft hem nog niet hoor, wel bijna nu. Maar met kleding aan zwemmen is echt wel een ding.quote:
Komt vast snel dan nuquote:Op donderdag 24 juni 2021 15:06 schreef exode het volgende:
[..]
Hij heeft hem nog niet hoor, wel bijna nu. Maar met kleding aan zwemmen is echt wel een ding.
Ik verheug me eerlijk gezegd wel op het moment dat Juul zo rond de 5 a 6 jaar is. Ik vind het reuze bewerkelijk zo'n peuter. B was altijd al makkelijk, maar nu met 7 heb je er echt amper een kind aan. Dus hoppa kom maar door met de 45+ jaren.
Ik ben er in ieder geval niet een van.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zie om me heen juist veel moeders enorm opleven rond hun 50e, als de kinderen groot zat zijn om zichzelf in leven te houden, de carrièredruk een beetje van de ketel is enzo. Ik zou me er bijna op gaan verheugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |