Ja, die verscherpte regels lijkt Mercedes vooral zelf nodig te hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat had veel slechter kunnen aflopen, als er een McLaren voor een bandenwissel had gestaan dan was het bowlen met monteurs geweest (Ik denk dat het de McLaren pits is?)
Voor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
Misschien moet Mercedes maar verplicht worden de bandenwissels in de pitbox uit te voeren
Laten we anders gewoon met zijn allen thuisblijven, ik vind dat racen maar levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:51 schreef StephanL het volgende:
Aanpassen die pitstraat, levensgevaarlijk. Pitstop lekker in de box doen
Iemand een audo-clipje? Kan niet terugspoelen in een live streamquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sow, McLaren WOEDEND op Bottas tegen Masi.
Ook een idee ja. Motorracen is ook gevaarlijk en daar rijden ze ook nog.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laten we anders gewoon met zijn allen thuisblijven, ik vind dat racen maar levensgevaarlijk
Mischien kunnen ze nieuwe regels maken voor pitstops?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:50 schreef Netsplitter het volgende:
Idioot.
Hup, maatregelen tegen Mercedes.
Mercedes mag geen undercuts meer proberen. Dat zal de veiligheid ten goede komen. Zie Bottas.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien kunnen ze nieuwe regels maken voor pitstops?
ze mogen alleen stoppen als er geen andere teams buiten staanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mercedes mag geen undercuts meer proberen. Dat zal de veiligheid ten goede komen. Zie Bottas.
Als alle teams dat een beetje goed timen hebben ze bij Merc een serieus probleem.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze mogen alleen stoppen als er geen andere teams buiten staan
'Ok Max, box box, we're out there waiting for you'quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze mogen alleen stoppen als er geen andere teams buiten staan
Je hebt 6 teams die het spelletje dan kunnen spelen. Ik ga er vanuit dan de Benz-teams er niet aan mee mogen doenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als alle teams dat een beetje goed timen hebben ze bij Merc een serieus probleem.
Hammie was de snelste in VT2, dus niets aan de handquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:01 schreef Rianne84 het volgende:
Rick zei dat de P1 in vt2 nog nooit heeft gewonnen
There's a first for everything.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:01 schreef Rianne84 het volgende:
18 rijders. Diegene met een merc klantenmotor zijn natuurlijk uitgesloten van deze maatregel.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt 6 teams die het spelletje dan kunnen spelen. Ik ga er vanuit dan de Benz-teams er niet aan mee mogen doen
Zelfs de snelste in vt 1 heeft nog niet de race gewonnenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:01 schreef Rianne84 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |