@Nattekatquote:For this weekend's Grand Prix, Pirelli have supplied teams with C2 (hard), C3 (medium) and C4 (soft) tyres. That's the same allocation that drivers used for the French Grand Prix. However, the tyres are once step softer for the Austrian Grand Prix on July 2-4 – with C3, C4 and C5 compounds in use.
Als jij dat zegt, wint Maxquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Volgens elke mogelijke logica is dit een RB baan. Geheel volgens 2021 traditie zal Hamilton dus wel winnen.
quote:
Er staat op een paar plekken een muur 1-2 meter van de baan in het verlengde van een recht stuk. Dat lijkt me geen fijne plek om rechtdoor te schietenquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Rijden ze dit jaar eigenlijk twee keer in dezelfde richting in Oostenrijk? Of draaien ze hem een keer om?
Ze hebben het vorig jaar serieus onderzocht, maar de kosten kwamen rond de 4 a 5 miljoen om het aan te passen en de periode is ook de kort.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er staat op een paar plekken een muur 1-2 meter van de baan in het verlengde van een recht stuk. Dat lijkt me geen fijne plek om rechtdoor te schieten
Gaat niet gebeuren dus.
Wel jammer, de eerste sector zou echtquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze hebben het vorig jaar serieus onderzocht, maar de kosten kwamen rond de 4 a 5 miljoen om het aan te passen en de periode is ook de kort.
Met name bocht 1 en 3 een issue.
https://www.gptoday.net/n(...)de-lay-out-schrappen
Vorig jaar had Pirelli wel andere compounds voor de twee races om geen kopieën te krijgen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel jammer, de eerste sector zou echtzijn.
Nee, dat was Silverstone.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vorig jaar had Pirelli wel andere compounds voor de twee races om geen kopieën te krijgen.
Dat is weer nieuw voor mij. Volgende week zacht?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ow wacht, ze doen dat dit jaar in Oostenrijk. Ik las het totaal verkeerd.
Ik denk dat het alleen maar kan tegenvallenquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik verwacht minimaal complete RB dominantie volgende week nu.
Leclerc verbreekt de dominantie van RB en Mercedes dusquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen maar kan tegenvallen
Precies, zoals vorig jaar waren het toch echt 2 verschillende races. Sowieso verwacht ik niet 2x precies hetzelfde plot. Warmte, wint, toeval (crash in de training, uitvallers) maken altijd dat de uitvoering toch anders zal zijn. Nu heeft Pirelli daar nog het bandencompountverhaal aan toegevoegd. Ik denk dat we ons gewoon 2 races gaan vermaken, want Spielberg levert vrijwel nooit saaie races op.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:01 schreef Tijn het volgende:
Als het de ene week regent en de andere niet, maakt dat hele compoundverhaal ook niet meer uit
Mazepin op het podiumquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc verbreekt de dominantie van RB en Mercedes dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |