Dan krijg je het nieuwe viva forum!quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maakt me niet uit als ik maar met de banhammer kan zwaaien.
Ga samenwonen met hem, win-win!quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:56 schreef Fugue het volgende:
[..]![]()
Particuliere huurwoning vinden is met een fulltime salaris al niet te doen. Kijkt die clueless nooit op Funda ofzo
Je kunt met een wajong gewoon een hypotheek krijgen hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:56 schreef Fugue het volgende:
[..]![]()
Particuliere huurwoning vinden is met een fulltime salaris al niet te doen. Kijkt die clueless nooit op Funda ofzo
Maar denk je ook dat hij een levensverzekering kan afsluitenquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt met een wajong gewoon een hypotheek krijgen hoor.
Nice zal daar eens met de zweep doorheen gaanquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan krijg je het nieuwe viva forum!![]()
En maak er wat van.
Ja tuurlijk. Zijn leven is toch niets waard.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar denk je ook dat hij een levensverzekering kan afsluiten
Misschien makkelijker juist, bank hoeft niet bang te zijn dat hij werkloos wordt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt met een wajong gewoon een hypotheek krijgen hoor.
Tja dat heb je met een bullshitjob.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:02 schreef Tlaloc het volgende:
Weet je, soms heb ik er even geen zin meer aan. Stress, deadlines, gedoe, mensen die allemaal tegelijk de ganse dag aan het trekken zijn aan je. En waarvoor? Een paar gvd rotcenten waarvan bijna de helft weer naar de holle bolle staat gaat.
Heb ik niet hoor. Maar zo voelt het wel soms.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:07 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Tja dat heb je met een bullshitjob.
Of juist wel en het voelt soms niet zoquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:12 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Heb ik niet hoor. Maar zo voelt het wel soms.
Mwah, als ik mijn werk niet goed doe kunnen bedrijven wel in de financiële problemen komen. Denk dat de term bullshit job meer is voor diversiteit adviseurs van de gemeente Appingedam etc is. Of ziekenhuis middle managers.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of juist wel en het voelt soms niet zo
Oké UitStraling.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:25 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Mwah, als ik mijn werk niet goed doe kunnen bedrijven wel in de financiële problemen komen.
Nou wat erg dat een bedrijf misschien omvalt. Gebrek aan diversiteit in Appingedam kost mensenlevens.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:25 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Mwah, als ik mijn werk niet goed doe kunnen bedrijven wel in de financiële problemen komen. Denk dat de term bullshit job meer is voor diversiteit adviseurs van de gemeente Appingedam etc is. Of ziekenhuis middle managers.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat 13-jarigen info over kontneuken ontzegd wordt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou wat erg dat een bedrijf misschien omvalt. Gebrek aan diversiteit in Appingedam kost mensenlevens.
Dan betaalt hij gewoon 50 cent, de rest is fooi.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Zijn leven is toch niets waard.
30 cent premie in de maand
"Streamed 2 hrs ago"quote:BradgeTV
1 hour ago
Kleine opsomming:
Telefoonnummer gelekt.
Begrafenisbeelden van mijn opa online gegooid met mijn naam/telefoonnummer/adres erbij en leuzen als "kk opa" en "pedofiel"
Dus, het livestreamen is OVER.
Nr 1 & 2 doet hij zelf ook voor gratis vreten, 3 & 4 oud nieuws. Wat loopt die bolle nou weer te janken dan. Vorige week was het nog ''oh ze hebben mijn nummer weer gelekt. Weet je het boeit mij niet''quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:38 schreef Modus het volgende:
Je zal toch maar dag in dag uit de meest ongeloofwaardige verhalen posten, geld is geen issue, 651 vrouwen verslonden en still counting, een superbelangrijke baan hebben in de belangrijkste branche van NL, iedereen van enig aanzien persoonlijk kennen of ooit ontmoet hebbenWie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een totale droeftoeter is het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |