Ik hoop het voor haar. Ze ziet er al sinds de trouwdag diep ongelukkig uit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe zit het met dat Koninklijke stel? Ik kan even niet op hun namen komen. Charlene oid en die saaie dude?
Misschien breien zij er eindelijk een einde aan,.
Oke, ik was in de war door je PI,quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ze zit al maanden, misschien meer dan een jaar in Zuid-Afrika, haar geboorteland, vanwege zgn.medische redenen.
Hmmmm lees net dit:
[..]
Misschien heb ik te vroeg geoordeeld.
Het gerucht ging dat Charlene destijds heeft willen vluchten een paar dagen voor haar huwelijk, maar ze is tegengehouden op het vliegveld. Dit zou alles te maken hebben met een buitenechtelijk kind van Albert. En ook al is dat niet het geval: een rare vibe hing er ook al tijdens die huwelijksceremonie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oke, ik was in de war door je PI,.
Maar inderdaad. Volgens mij dachten veel mensen dat het verzonnen was maar blijkt inderdaad niet. Toch vraag ik me af - als ze in Monaco was die 5 dagen (in november was ze daar) en het toen misging: waarom niet verder behandelen in Monaco dan? Je bent er nu toch al en je hebt je gezin dichtbij. Dat geeft toch te denken of zie ik iets over het hoofd?
Er poppen toch overal buitenechtelijke kinderen van die vent op?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Het gerucht ging dat Charlene destijds heeft willen vluchten een paar dagen voor haar huwelijk, maar ze is tegengehouden op het vliegveld. Dit zou alles te maken hebben met een buitenechtelijk kind van Albert. En ook al is dat niet het geval: een rare vibe hing er ook al tijdens die huwelijksceremonie.
Wellicht diende ze net als Diana om 'legaal' nageslacht te produceren. Een vrouw van zijn eigen leeftijd kon dan niet meer op natuurlijke wijze. Al die buitenechtelijke kinderen hebben geen recht op de troon.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er poppen toch overal buitenechtelijke kinderen van die vent op?
Maar waarom zou ze tegengehouden zijn? Gezichtsverlies voor de papzak ofzo? Of begrijp ik het niet helemaal,?
Hmm, zou kunnen. Waarom leen je jezelf daarvoor? Of zou ze ooit ergens wel écht verliefd op hem zijn geweest?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:25 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Wellicht diende ze net als Diana om 'legaal' nageslacht te produceren. Een vrouw van zijn eigen leeftijd kon dan niet meer op natuurlijke wijze. Al die buitenechtelijke kinderen hebben geen recht op de troon.
Deze post en dan dat PI erbij.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er poppen toch overal buitenechtelijke kinderen van die vent op?
Maar waarom zou ze tegengehouden zijn? Gezichtsverlies voor de papzak ofzo? Of begrijp ik het niet helemaal,?
Misschien levert dat huwelijk haar wel heel veel geld op. Zou me trouwens ook niks verbazen als haar lichaam zichzelf ziek maakt doordat ze niet gelukkig is. Lichamen kunnen gekke dingen doen om je duidelijk te maken dat je over je eigen grenzen heen gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel smeuïg gerucht natuurlijk maar ontzettend triest. Sowieso dit hele gedoe is heel verdrietig. Ze is er echter zelf bij en kan de knoop toch doorhakken? Tenzij ze echt gechanteerd of gedwongen wordt door hogerop? In dat geval had ik het in de media gegooid om de druk op te voeren. Je wilt toch niet zo’n ongelukkig leven leiden (dan wel lijden, in dit geval).
Ik weet nog wel dat Máxima en Willem-Alexander na de bruiloft zeiden hoe gelukkig Albert en Charlene eruit zagen. Ik vroeg me toen echt af wie ze voor de gek hielden: het was 1 brok kilte en ongemak.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Het gerucht ging dat Charlene destijds heeft willen vluchten een paar dagen voor haar huwelijk, maar ze is tegengehouden op het vliegveld. Dit zou alles te maken hebben met een buitenechtelijk kind van Albert. En ook al is dat niet het geval: een rare vibe hing er ook al tijdens die huwelijksceremonie.
Misschien het op het eerste gezicht aantrekkelijke plaatje van prinses zijn, 'boven' de mensen staan. Het is hetzelfde met fame najagen, een hoop mensen doen het want het levert voordeeltjes op, maar uiteindelijk kan het een behoorlijk leeg en ongelukkig leven zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen. Waarom leen je jezelf daarvoor? Of zou ze ooit ergens wel écht verliefd op hem zijn geweest?
Gelukkig voor haar zijn ze niet getrouwd, al gok ik dat de Molletjes zulks wel goed regelen op juridisch en financieel gebied.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:21 schreef Limone het volgende:
Ik denk dat Linda en Jeroen niet heel lang meer samen zijn.
Mwah, ik denk ergens dat ze hem dit gaat vergeven. Van wat ik hier zo nu en dan lees is dat het in Hilversum geen geheim dat hij een vreemdganger is. Of het echt klopt weet ik natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:21 schreef Limone het volgende:
Ja, maar nu is er aangifte gedaan en dat is pas echt bad for business. Een partner die wordt beschuldigd van machtsmisbruik is zo slecht voor het imago van Linda de Mol dat ze hem wel de deur uit moet trappen. Wel voor een jaar content voor de Linda.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mwah, ik denk ergens dat ze hem dit gaat vergeven. Van wat ik hier zo nu en dan lees is dat het in Hilversum geen geheim dat hij een vreemdganger is. Of het echt klopt weet ik natuurlijk niet.
Precies. Hier kan ze echt niet omheen. Net als bij Leontine: die wist allang over de affaire met Iris, maar ging pas scheiden toen alles openbaar werd.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:32 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja, maar nu is er aangifte gedaan en dat is pas echt bad for business. Een partner die wordt beschuldigd van machtsmisbruik is zo slecht voor het imago van Linda de Mol dat ze hem wel de deur uit moet trappen. Wel voor een jaar content voor de Linda.
Het is wel echt opvallend dat dit niet breed in de media naar voren wordt gebracht. Invloed van de De Molletjesquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:45 schreef Claudia_x het volgende:
Hier ontbreekt informatie: SHO / [VOICE-GATE #1] Op zoek naar jong talent
En Jeroen Rietbergen is dus de partner van Linda de Mol.
En dat hij stelt dat hij zichzelf als bandleider nooit als iemand in een machtspositie heeft gezien.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is wel echt opvallend dat dit niet breed in de media naar voren wordt gebracht. Invloed van de De Molletjes
Die man is dus binnenkort iig dubbel toast iig
Nou.. Hij schijnt al langer vreemd te gaan waar Linda vanaf wist.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:55 schreef doeka het volgende:
Ik vind het zielig voor Linda, de vorige is ook al vertrokken omdat ie het met iemand anders deed. En buiten dat, de openlijke vernedering, niet tof!
sure...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat hij stelt dat hij zichzelf als bandleider nooit als iemand in een machtspositie heeft gezien.
Gewoon even vergeten dat je niet alleen bandleider bent, maar ook zwager van John de Mol...
Ze waren tijdelijk uit elkaar, nu lijken (?) ze weer samen te samen zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:21 schreef Limone het volgende:
quote:Mijn gezin is weer bij elkaar, hoe moeilijk de situatie voor mijn vrouw ook is geweest en nu weer is."
quote:Jeroen laat weten alleen maar 'grote bewondering en liefde te voelen' voor het feit dat Linda hem destijds niet heeft laten vallen. Bron: RTL Boulevard
Ja, dat lees ik net, heftig hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou.. Hij schijnt al langer vreemd te gaan waar Linda vanaf wist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |