abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203185966
quote:
17s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe zit het met dat Koninklijke stel? Ik kan even niet op hun namen komen. Charlene oid en die saaie dude?

Misschien breien zij er eindelijk een einde aan, :7.
Ik hoop het voor haar. Ze ziet er al sinds de trouwdag diep ongelukkig uit.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 januari 2022 @ 15:05:18 #152
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203186400
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 14:07 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik ben serieus. Ze zit al maanden, misschien meer dan een jaar in Zuid-Afrika, haar geboorteland, vanwege zgn.medische redenen.

Hmmmm lees net dit:
[..]
Misschien heb ik te vroeg geoordeeld.
Oke, ik was in de war door je PI, :D.

Maar inderdaad. Volgens mij dachten veel mensen dat het verzonnen was maar blijkt toch niet. Wel vraag ik me af - als ze in Monaco was die 5 dagen (in november was ze daar) en het toen misging: waarom niet verder behandelen in Monaco dan? Je bent er nu toch al en je hebt je gezin dichtbij. Dat geeft toch te denken of zie ik iets over het hoofd?

[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 14-01-2022 16:21:42 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 14 januari 2022 @ 15:37:52 #153
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_203187025
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oke, ik was in de war door je PI, :D.

Maar inderdaad. Volgens mij dachten veel mensen dat het verzonnen was maar blijkt inderdaad niet. Toch vraag ik me af - als ze in Monaco was die 5 dagen (in november was ze daar) en het toen misging: waarom niet verder behandelen in Monaco dan? Je bent er nu toch al en je hebt je gezin dichtbij. Dat geeft toch te denken of zie ik iets over het hoofd?
Het gerucht ging dat Charlene destijds heeft willen vluchten een paar dagen voor haar huwelijk, maar ze is tegengehouden op het vliegveld. Dit zou alles te maken hebben met een buitenechtelijk kind van Albert. En ook al is dat niet het geval: een rare vibe hing er ook al tijdens die huwelijksceremonie.
With love :*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 januari 2022 @ 16:22:52 #154
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203187676
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 15:37 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Het gerucht ging dat Charlene destijds heeft willen vluchten een paar dagen voor haar huwelijk, maar ze is tegengehouden op het vliegveld. Dit zou alles te maken hebben met een buitenechtelijk kind van Albert. En ook al is dat niet het geval: een rare vibe hing er ook al tijdens die huwelijksceremonie.
Er poppen toch overal buitenechtelijke kinderen van die vent op?

Maar waarom zou ze tegengehouden zijn? Gezichtsverlies voor de papzak ofzo? Of begrijp ik het niet helemaal, :@?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 14 januari 2022 @ 16:25:41 #155
431496 girlnextdoor.
pi_203187717
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Maar waarom zou ze tegengehouden zijn? Gezichtsverlies voor de papzak ofzo? Of begrijp ik het niet helemaal, :@?
Wellicht diende ze net als Diana om 'legaal' nageslacht te produceren. Een vrouw van zijn eigen leeftijd kon dan niet meer op natuurlijke wijze. Al die buitenechtelijke kinderen hebben geen recht op de troon.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 januari 2022 @ 16:26:14 #156
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203187725
Wel smeuïg gerucht natuurlijk maar ontzettend triest. Sowieso dit hele gedoe is heel verdrietig. Ze is er echter zelf bij en kan de knoop toch doorhakken? Tenzij ze echt gechanteerd of gedwongen wordt door hogerop? In dat geval had ik het in de media gegooid om de druk op te voeren. Je wilt toch niet zo’n ongelukkig leven leiden (dan wel lijden, in dit geval).
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 januari 2022 @ 16:27:12 #157
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203187740
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 16:25 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Wellicht diende ze net als Diana om 'legaal' nageslacht te produceren. Een vrouw van zijn eigen leeftijd kon dan niet meer op natuurlijke wijze. Al die buitenechtelijke kinderen hebben geen recht op de troon.
Hmm, zou kunnen. Waarom leen je jezelf daarvoor? Of zou ze ooit ergens wel écht verliefd op hem zijn geweest?
  vrijdag 14 januari 2022 @ 16:47:12 #158
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203187984
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Deze post en dan dat PI erbij.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 14 januari 2022 @ 16:48:49 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203188001
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 16:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel smeuïg gerucht natuurlijk maar ontzettend triest. Sowieso dit hele gedoe is heel verdrietig. Ze is er echter zelf bij en kan de knoop toch doorhakken? Tenzij ze echt gechanteerd of gedwongen wordt door hogerop? In dat geval had ik het in de media gegooid om de druk op te voeren. Je wilt toch niet zo’n ongelukkig leven leiden (dan wel lijden, in dit geval).
Misschien levert dat huwelijk haar wel heel veel geld op. Zou me trouwens ook niks verbazen als haar lichaam zichzelf ziek maakt doordat ze niet gelukkig is. Lichamen kunnen gekke dingen doen om je duidelijk te maken dat je over je eigen grenzen heen gaat.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_203188029
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 15:37 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ik weet nog wel dat Máxima en Willem-Alexander na de bruiloft zeiden hoe gelukkig Albert en Charlene eruit zagen. Ik vroeg me toen echt af wie ze voor de gek hielden: het was 1 brok kilte en ongemak.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 16:54:29 #161
431496 girlnextdoor.
pi_203188084
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 16:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Hmm, zou kunnen. Waarom leen je jezelf daarvoor? Of zou ze ooit ergens wel écht verliefd op hem zijn geweest?
Misschien het op het eerste gezicht aantrekkelijke plaatje van prinses zijn, 'boven' de mensen staan. Het is hetzelfde met fame najagen, een hoop mensen doen het want het levert voordeeltjes op, maar uiteindelijk kan het een behoorlijk leeg en ongelukkig leven zijn
pi_203202304
Ik denk dat Linda en Jeroen niet heel lang meer samen zijn. :P
pi_203202335
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:21 schreef Limone het volgende:
Gelukkig voor haar zijn ze niet getrouwd, al gok ik dat de Molletjes zulks wel goed regelen op juridisch en financieel gebied.
pi_203202337
quote:
Mwah, ik denk ergens dat ze hem dit gaat vergeven. Van wat ik hier zo nu en dan lees is dat het in Hilversum geen geheim dat hij een vreemdganger is. Of het echt klopt weet ik natuurlijk niet.
pi_203202475
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Mwah, ik denk ergens dat ze hem dit gaat vergeven. Van wat ik hier zo nu en dan lees is dat het in Hilversum geen geheim dat hij een vreemdganger is. Of het echt klopt weet ik natuurlijk niet.
Ja, maar nu is er aangifte gedaan en dat is pas echt bad for business. Een partner die wordt beschuldigd van machtsmisbruik is zo slecht voor het imago van Linda de Mol dat ze hem wel de deur uit moet trappen. Wel voor een jaar content voor de Linda. :9~
pi_203202550
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:32 schreef Limone het volgende:

[..]
Ja, maar nu is er aangifte gedaan en dat is pas echt bad for business. Een partner die wordt beschuldigd van machtsmisbruik is zo slecht voor het imago van Linda de Mol dat ze hem wel de deur uit moet trappen. Wel voor een jaar content voor de Linda. :9~
Precies. Hier kan ze echt niet omheen. Net als bij Leontine: die wist allang over de affaire met Iris, maar ging pas scheiden toen alles openbaar werd.
pi_203202674
Hier ontbreekt informatie: SHO / [VOICE-GATE #1] Op zoek naar jong talent

En Jeroen Rietbergen is dus de partner van Linda de Mol.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203202764
Ik moest grinniken dat ik dit topic nu bovenin zag _O-
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:19:43 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203203227
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:45 schreef Claudia_x het volgende:
Hier ontbreekt informatie: SHO / [VOICE-GATE #1] Op zoek naar jong talent

En Jeroen Rietbergen is dus de partner van Linda de Mol.
Het is wel echt opvallend dat dit niet breed in de media naar voren wordt gebracht. Invloed van de De Molletjes :+

Die man is dus binnenkort iig dubbel toast iig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 15 januari 2022 @ 16:51:19 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203205090
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:19 schreef Molo het volgende:

[..]
Het is wel echt opvallend dat dit niet breed in de media naar voren wordt gebracht. Invloed van de De Molletjes :+

Die man is dus binnenkort iig dubbel toast iig
En dat hij stelt dat hij zichzelf als bandleider nooit als iemand in een machtspositie heeft gezien.

Gewoon even vergeten dat je niet alleen bandleider bent, maar ook zwager van John de Mol... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 15 januari 2022 @ 17:55:09 #171
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_203205878
Ik vind het zielig voor Linda, de vorige is ook al vertrokken omdat ie het met iemand anders deed. En buiten dat, de openlijke vernedering, niet tof!
But till then tramps like us baby we were born to run
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 januari 2022 @ 17:57:53 #172
22592 crew  Ole
pi_203205920
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:55 schreef doeka het volgende:
Ik vind het zielig voor Linda, de vorige is ook al vertrokken omdat ie het met iemand anders deed. En buiten dat, de openlijke vernedering, niet tof!
Nou.. Hij schijnt al langer vreemd te gaan waar Linda vanaf wist.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 januari 2022 @ 18:00:13 #173
22592 crew  Ole
pi_203205947
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
En dat hij stelt dat hij zichzelf als bandleider nooit als iemand in een machtspositie heeft gezien.

Gewoon even vergeten dat je niet alleen bandleider bent, maar ook zwager van John de Mol... :')
sure...
Ken meerdere muzikanten/ producenten. Eerlijk is eerlijk, er zijn ook jongens/ meisjes die er heel veel voor overhebben om maar door te breken! Maar hou het koppie erbij!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203206126
quote:
Ze waren tijdelijk uit elkaar, nu lijken (?) ze weer samen te samen zijn
quote:
Mijn gezin is weer bij elkaar, hoe moeilijk de situatie voor mijn vrouw ook is geweest en nu weer is."
quote:
Jeroen laat weten alleen maar 'grote bewondering en liefde te voelen' voor het feit dat Linda hem destijds niet heeft laten vallen. Bron: RTL Boulevard
  zaterdag 15 januari 2022 @ 18:32:01 #175
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_203206376
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:57 schreef Ole het volgende:

[..]
Nou.. Hij schijnt al langer vreemd te gaan waar Linda vanaf wist.
Ja, dat lees ik net, heftig hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')