Genante voiceberichten heeft-ie gedeeld.. mijn god.quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:47 schreef Eightyone het volgende:
Binnenkort Charly Luske en Tanja Jess?
https://www.mediacourant.(...)hulling-roddelpraat/
Het gaat vrijwel gelijk op daarquote:Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Charly Luske wordt neergezet als vreemdganger. Gaat RoddelPraat te ver?
• Nee, prima als een vreemdganger wordt ontmaskerd
• 51% (1.724 Stemmen)
• Ja, dit is toch wel heel privé
• 49% (1.626 Stemmen)
Totaal aantal stemmen: 3.350
Heb alvast een topic aangemaaktquote:Op donderdag 31 maart 2022 09:59 schreef Deisyy het volgende:
Dit zou zomaar eens een mooie gate kunnen worden
quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb alvast een topic aangemaakt
SHO / ‘Charly Luske en Tanja Jess uit elkaar na onthulling RoddelPraat’
Mensen die roddels geloven en mensen die moedwillig anderen bewust in een kwaad daglicht willen zetten terwijl ze echt totáál niet weten of het waar is......quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:15 schreef Samhain het volgende:
Wat smerig.
Van Roddelpraat welteverstaan.
Je hebt het toch wel over Roddelpraat en niet over mij hé?quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mensen die roddels geloven en mensen die moedwillig anderen bewust in een kwaad daglicht willen zetten terwijl ze echt totáál niet weten of het waar is......
Oh....ja! Sorry als het verkeerd overkwam....quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:20 schreef Samhain het volgende:
[..]
Je hebt het toch wel over Roddelpraat en niet over mij hé?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh....ja! Sorry als het verkeerd overkwam....
Ja nee, deze roddel geloven??quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:26 schreef Samhain het volgende:
[..]![]()
Haha, ik was ff op het verkeerde been gezet omdat ik natuurlijk reageer op Roddelpraat en dus de roddel die zij brengen geloof.![]()
Maar hij 's duidelijk verder hoor, je reactie!
Ach, je hebt gelijk ook.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja nee, deze roddel geloven??
Ieder z'n mening hè, maar ik geloof het pas als ze allebei of één van de twee zijn/haar echte verhaal heeft gedaan....quote:
Gaan ze toch niet doen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ieder z'n mening hè, maar ik geloof het pas als ze allebei of één van de twee zijn/haar echte verhaal heeft gedaan....
Nou precies dit dus....quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:09 schreef Samhain het volgende:
[..]
Gaan ze toch niet doen.
Zou trouwens nog veel smeriger van RP zijn om dan toch wat naar buiten te brengen.
Dat is inderdaad oud nieuws:quote:Op vrijdag 15 april 2022 01:21 schreef loveli het volgende:
Ik zag Van Nieuwkerk voorbijkomen bij een roddelprogramma, of is dat oud nieuws?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:33 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)iden-nieuwe-vriendin
Matthijs van Nieuwkerk is in het geheim gescheiden en heeft alweer een nieuw liefje.
quote:Extraordinary moment Hollywood star Olivia Wilde was served with custody papers by her ex Jason Sudeikis - while ON STAGE discussing her new film
Olivia was flustered as she was served custody papers in a manila envelope with the words 'personal & confidential' on the front
The actress was at the center of the presentation for her film Don't Worry Darling at CinemaCon in Las Vegas
Sources close to Sudeikis have insisted he didn't realise Wilde would be served on-stage
The two stars, who were previously engaged, separated in late 2020 and share two children together: Eight-year-old son Otis and five-year-old daughter Daisy
Die heeft z’n lul ook niet in de la opgeborgen zeg.quote:Op vrijdag 15 april 2022 01:21 schreef loveli het volgende:
Ik zag Van Nieuwkerk voorbijkomen bij een roddelprogramma, of is dat oud nieuws?
Zag al wat dirt voorbijkomenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat dan? Ik kan niks vinden?
Toch niet weer samen met Katja hè...
Afgekeken van Marco Bquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:20 schreef Limone het volgende:
Jeetje joh. Een fanclub. Dat dat nog bestaat..
Een fanwithbenefitsclub, mehehe
Een fanclub van Thijs Römer vind ik nog verbazingwekkender.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:20 schreef Limone het volgende:
Jeetje joh. Een fanclub. Dat dat nog bestaat..
Een fanwithbenefitsclub, mehehe
quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die heeft z’n lul ook niet in de la opgeborgen zeg.
Waarom zou je in godsnaam een vrouw als Shakira verlatenquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:44 schreef JourneyBlue het volgende:
De roddel in Spanje is dat Shakira gaat scheiden
https://www.elperiodico.c(...)cial&utm_campaign=cm
Shakira caught Gerard Piqué cheating on her with another woman. They will separate soon. For weeks, Piqué has been living alone in an apartment in Barcelona.
Ik zou het niet weten Semtexquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam een vrouw als Shakira verlaten
Waarom niet? Kan wel een rare bitch zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hips Dicks pics don’t lie!quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan wel een rare bitch zijn.
Ze heeft sowieso korte pootjes.
Plus: het is al jaren een stevig 'gerucht' dat Gerardus Piqué van Piemels houdt. Inc. legio foto's
Met Zlatan na de training bij Barcelona lang terug:![]()
[ afbeelding ]
Mas fotos
https://www.fanpop.com/cl(...)tle/pique-gays-photo
En later jankie doenquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten Semtexik zou Shakira echt kei-hard doen namelijk!
Maar ja, als Shakira zich consequent niet wil láten doen...quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten Semtexik zou Shakira echt kei-hard doen namelijk!
quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En later jankie doenals ze nog gekker dan Ambert blijkt te zijn en je trailer home en nieuwe leren schoenen komt ophalen met de deurwaarder en advocaat
Zou het?quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:20 schreef Samhain het volgende:
[..]
Maar ja, als Shakira zich consequent niet wil láten doen...
quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]![]()
[..]
Zou het?
Je weet het niet hé...
Maar het kan.
Zij heeft hem de deur gewezen, aldus NU.nlquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien wilde hij gewoon eens wat anders.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |