Dit, met duckface lippen.quote:
quote:
Gemaakt bohémien, en volgens mij is die man zo ontzettend vol van zichzelf dat er helemaal geen plek meer is voor iemand anders in zijn hoofd.quote:
Als hij al vol van zichzelf zou zijn (wat hij niet is, getuige z'n interviews over z'n angsten en problemen met drank), dan zou hij dat terecht zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:07 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Gemaakt bohémien, en volgens mij is die man zo ontzettend vol van zichzelf dat er helemaal geen plek meer is voor iemand anders in zijn hoofd.
Nog alcoholist ook, moet toch niet gekker worden met hem.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als hij al vol van zichzelf zou zijn (wat hij niet is, getuige z'n interviews over z'n angsten en problemen met drank), dan zou hij dat terecht zijn.
Tja, is het niet beter een ontevreden Socrates te zijn dan een tevreden varken?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:43 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nog alcoholist ook, moet toch niet gekker worden met hem.
Anyway, de afkeer is wederzijds lijkt me in dit geval dus het universum blijft mooi in balans.
Nee, dat is al meer dan een jaar geleden ofzoquote:
Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tja, is het niet beter een ontevreden Socrates te zijn dan een tevreden varken?
Sorry.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is al meer dan een jaar geleden ofzo
Maar iemand moest posts van vorig jaar juni even naar voren halen om te miepen over het feit dat 2 users hem wel leuk vinden.
Geeft niks, jij was die persoon niet die quotes van een jaar geleden aanpaste en daarmee de helft weg liet, en vervolgens over dat resterende stukje inhoud ging lopen zeiken.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:11 schreef Claudia_x het volgende:
Zo komt-ie op mij niet over. Hij vertelde eens over zijn angsten en hoe hij niet over een brug durfde te fietsen en rechtsomkeert maakte. Die heeft zo zijn demonen en is zich daar bewust van.
En hij valt zeker niet in dezelfde smoezelige categorie als Derksen en Van Rossem. Net gekleed, goed figuur - niks mis mee. Het is dat ik al een slimme, eloquente en succesvolle man heb.
Die zijn al heel anders dan wanneer je gaat zitten liegen dat ze alleen gezegd hebben wat er overbleef nadat de rest eruit gesloopt was.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:27 schreef lily het volgende:
De vergelijking met Derksen en Van Rossem zie ik ook niet echt nee![]()
Matthijs is inderdaad slim, slank, welbespraakt en het wat langere haar, vind ik ook altijd wel leuk.
Kennen jullie Martin Bril nog, vond ik ook zo’n leuke man.
Maar goed; ik ken ze allemaal niet persoonlijk dus ik kan er verder ook niks van zeggen.
Ik weet ook niet waarom ik even zo getriggerd raakte, hahaha.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:02 schreef Leandra het volgende:
Dit waren namelijk de complete posts:
[..]
[..]
Die zijn al heel anders dan wanneer je gaat zitten liegen dat ze alleen gezegd hebben wat er overbleef nadat de rest eruit gesloopt was.
Shakira en Piqué gaan schijnbaar scheiden! (bron)quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:18 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ik even zo getriggerd raakte, hahaha.
Anyway, ik wilde weer on topic gaan, maar de enige split die ik tegenkwam die me wat zegt was Kanye en zijn ex-vriendin. Persoonlijk kan ik me voorstellen dat je niet blij bent met iemand te daten die meerdere keren zijn ex-vrouw oproept om vooral weer bij hem terug te komen....
Dat is toch ook een relatie waarbij ik soms mijn wenkbrauwen optrek....quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Shakira en Piqué gaan schijnbaar scheiden! (bron)
Oud nieuws. Een roddel over Will en Jada Smith dan maar.
Zou-ie daarom zo opgefokt zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Shakira en Piqué gaan schijnbaar scheiden! (bron)
Oud nieuws. Een roddel over Will en Jada Smith dan maar.
Dit filmpje vind ik wel tekenend voor hun relatie:quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ik voel het ook nooit zo, tussen die twee. Ik zie zo voor me dat ze (ondertussen) meer een verstandshuwelijk hebben en bij elkaar blijven om praktische redenen, maar verder een beetje hun eigen leven leiden. Maar ik kan het mis hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |