Schijnbaar was hij erg actief op (datingapp) Raya en scoorde aan de lopende band promo girls van een jaartje of 20 die hem eigenlijk vooral interessant vonden omdat hij de man van Shakira was.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam een vrouw als Shakira verlaten
Wat een draak van een artikel zeg om te lezenquote:Op zondag 5 juni 2022 00:50 schreef Smart_ass het volgende:
Michael B. Jordan en Lori Harvey zijn ook niet meer.
https://people.com/movies(...)-exclusive/?amp=true
Yo no hablo español?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:42 schreef JourneyBlue het volgende:
por que eres un gran embustero
Y nadie lo puede negar
EDIT:
Bevestigd:
Shakira y Piqué anuncian su ruptura tras 12 años de relación y dos hijos en común
Shakira y Gerard Piqué han emitido un comunicado conjunto confirmando su ruptura y pidiendo "respeto" por el bienestar de sus hijos
https://www.huffingtonpos(...)35e2e4b016c4eef9ca5b
Sorry, was mobiel op het terras. Maar verrassing, ze zijn dus uit elkaar. En gebaseerd op de vage selfies (incluief vergrote pupillen en captions als 'salty' /'wet' etc.) die Gerard al maandenlang op IG post waarschijnlijk al langere tijd.quote:
Als al die celebs jou toch niet hadden wanneer hun relatie over is....quote:Op zondag 5 juni 2022 10:30 schreef Scorpie het volgende:
Kom maar Shakira, ik wil wel een luisterend oor voor je zijn
Misschien is dat wel alles wat ze te bieden heeft: talk, talk, talk.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:30 schreef Scorpie het volgende:
Kom maar Shakira, ik wil wel een luisterend oor voor je zijn
Het is een zware last maar ik ben bereid die te dragen !quote:Op zondag 5 juni 2022 11:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als al die celebs jou toch niet hadden wanneer hun relatie over is....
Ja sorry, eerste wat ik zo snel kon vindenquote:Op zondag 5 juni 2022 09:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een draak van een artikel zeg om te lezen
quote:Pique and Shakira 'had an open relationship' and 'there was no infidelity'
According to journalist Jose Antonio Aviles
quote:Jose Antonio Aviles, who appeared on the 'Viva la Vida' show after speaking to people close to Pique.
"Someone very, very close to Pique has assured me that there was no infidelity on his part," the reporter stated.
"There is great surprise at the breakup and the statement that Shakira has sent."
Dit kan best interessant wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:52 schreef JourneyBlue het volgende:
Shakira update:
https://www.marca.com/en/(...)2601d1f508b45f0.html
[..]
[..]
quote:Tom Waes (53) en Mieke Morel (49) zijn uit elkaar. Dat melden verschillende bronnen aan Dag Allemaal. De tv-maker en zijn verloofde waren achttien jaar samen, tien daarvan als verloofd stel.
Wie?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:21 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tien-jaar-uit-elkaar
[..]
En net of de mogelijkheid vreemdgaan niet bestaan binnen een open relatiequote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:21 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tien-jaar-uit-elkaar
[..]
Die kinderen zijn lang en breed volwassen (uit eerdere relaties vóór deze van achttien jaar). Die komen er vast wel overheen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:54 schreef Molo het volgende:
[..]
En net of de mogelijkheid vreemdgaan niet bestaan binnen een open relatie
Ach, ze zoeken het allemaal maar lekker uit. Sneu voor de kinderen uit, maar och, die redden zich vast ook wel weer
Verkeerde quote van mijn kant, ik bedoelde Shakira en Piquéquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die kinderen zijn lang en breed volwassen (uit eerdere relaties vóór deze van achttien jaar). Die komen er vast wel overheen inderdaad.
Komt goed, dit weekend was het hele gezin nog samen in Tsjechië (Hluboká nad Vltavou)quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Verkeerde quote van mijn kant, ik bedoelde Shakira en Piqué
Oh haha!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Verkeerde quote van mijn kant, ik bedoelde Shakira en Piqué
quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:11 schreef Claudia_x het volgende:
En hij valt zeker niet in dezelfde smoezelige categorie als Derksen en Van Rossem. Net gekleed, goed figuur - niks mis mee. Het is dat ik al een slimme, eloquente en succesvolle man heb.
Ik weet dat het oude posts betreft, maar Matthijs, slim, slank, eloquent, goed figuur, goed gekleed, WTF?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:27 schreef lily het volgende:
Matthijs is inderdaad slim, slank, welbespraakt en het wat langere haar, vind ik ook altijd wel leuk.
Ja, slim, slank, eloquent, goed figuur, goed gekleed.quote:Op woensdag 8 juni 2022 00:23 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat het oude posts betreft, maar Matthijs, slim, slank, eloquent, goed figuur, goed gekleed, WTF?
Ik vind hem een viezige scharminkel, dommig ook. Altijd met getuite lippen op de foto en dat zgn nonchalante haar, creepy shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |