Ja, twijfelde al een beetje, zal het misschien even laten aanpassenquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:17 schreef babylon het volgende:
Lokken we daar niet allerlei rare lui mee die niet snappen wat een SC is?
Is meer brood dan ik atquote:
Echt wel, want dan zijn we zo te hacken door Rusland en dergelijke.quote:
Ook mensen die niet weten wat een FODMAP isquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:17 schreef babylon het volgende:
Lokken we daar niet allerlei rare lui mee die niet snappen wat een SC is?
Hongarije is heel mooi!quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt wel, want dan zijn we zo te hacken door Rusland en dergelijke.
Of HONGARIJE!
Wel eens geweest ja. Balaton meer, Boedapest. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Hongarije is heel mooi!
Er wonen jammer genoeg wel Hongaren.
Ja. Mensen doen dit dieet om hip te zijn iddquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:27 schreef Ang3l het volgende:
Fermentable Oligo, Di- en Mono-sacchariden en polyolen...
O ja, die.
Weer zo'n hip dieet
Voortaan vragen of t gluten, lactose en FODMAP vrij is dus?
Ga vanavond uit eten. Zal t eens proberen
quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:27 schreef Ang3l het volgende:
O ja, die.
Weer zo'n hip dieet
Last van je darmen?quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja. Mensen doen dit dieet om hip te zijn idd
Was het maar een hip dieetquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:27 schreef Ang3l het volgende:
O ja, die.
Weer zo'n hip dieet
O sorry, is er weer een allergie bijgekomen de laatste jaren waarvan ik nog niets weet?quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja. Mensen doen dit dieet om hip te zijn idd
Zo te zien is het iets wat al een tijdje bestaatquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry, is er weer een allergie bijgekomen de laatste jaren waarvan ik nog niets weet?
Ik hou 't allemaal niet meer bij
Geïrriteerde darm is al heel lang een ding.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry, is er weer een allergie bijgekomen de laatste jaren waarvan ik nog niets weet?
Ik hou 't allemaal niet meer bij
En een heel lang ding, dat ook.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:30 schreef babylon het volgende:
[..]
Geïrriteerde darm is al heel lang een ding.
Op zich is het wel een goeie manier om erachter te komen waar je last van hebt, maar glutenvrije pasta, speltbrood al dat soort dingen is gewoon rukquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:29 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Last van je darmen?
2 vriendinnen van mij hebben ook FODMAP gedaan. Heeft ze wel veel geleerd, maar het is ook wel heftig hoor!
I know.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:30 schreef babylon het volgende:
[..]
Geïrriteerde darm is al heel lang een ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |