Als ik jullie toch niet had om bij bij de les te houden.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nog meer compost![]()
@:AnneX, met opdruk mag hoor. De tijd dat inkt echt giftig was ligt al lang achter ons. Kranteninkt of de inkt van een kartonnen doos is dus ook prima voor op de hoop.
Als de inkt metaal bevat man het gaan fikken jaquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als ik jullie toch niet had om bij bij de les te houden.![]()
Plus dat ik sowieso geen liefhebber ben van de prints op keukenpapier en play papier.
In dit huishouden allemaal wit papier. En praktisch ook: wit keukenpapier kan in de magnetron. Zoals vanavond om plakjes spek te bakken.
En een bevroren boterham in te wikkelen om te ontdooien. Of hoeft dat ook al niet meer…?
En ik dacht dat de inkt dan vuurwerk zou geven.
Waterspetter vuurwerk ?quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Als de inkt metaal bevat man het gaan fikken ja
Maar dat bevat het gok ik niet
Waarom trouwens een boterham in een keukenpapiertje om te ontdooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Padversperrende Hooglanders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slang in het wild gespot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder had ik gisteren een grote fles uitstekende lokale cider..![]()
..en staat de tekenteller tot dusver op twee teken
[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 24-06-2021 06:59:55 ]Let me see you stripped down to the bone![]()
Hoe vond Günther de slang?
Hopelijk vandaag lekker veel zon voor jullie. Nou ja, in ieder geval geen regen. Al is dat wel traditie. En Günther ook goed nakijken op teken, maar dat doe je vast wel."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Die twee zaten op Güntherquote:Op donderdag 24 juni 2021 06:41 schreef Isabeau het volgende:
Hoe vond Günther de slang?
Hopelijk vandaag lekker veel zon voor jullie. Nou ja, in ieder geval geen regen. Al is dat wel traditie. En Günther ook goed nakijken op teken, maar dat doe je vast wel.Die is vast het lekkerst! Slang werd door 'm ontdekt, peuters zitten ook dichter bij de grond natuurlijk
Günther vind alle beestjes die kleiner zijn dan hij leuk en boeiend, dat is inclusief slang en teek
Let me see you stripped down to the bone![]()
Oh kijk mama, een beestje met een schattig glanzend bolletje heeft zijn fuzzy zwarte pootjes in mijn huid gegraven!quote:Op donderdag 24 juni 2021 06:51 schreef minilot het volgende:
Die twee zaten op GüntherDie is vast het lekkerst! Slang werd door 'm ontdekt, peuters zitten dichter bij de grond natuurlijk!
Günther vind alle beestjes die kleiner zijn dan hij leuk en boeiend, dat is inclusief slang en teek
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Mja, zo ongeveerquote:Op donderdag 24 juni 2021 06:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh kijk mama, een beestje met een schattig glanzend bolletje heeft zijn fuzzy zwarte pootjes in mijn huid gegraven!
Let me see you stripped down to the bone![]()
Wordt het vocht een beetje opgenomen en de boterham minder zompig.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Als de inkt metaal bevat man het gaan fikken ja
Maar dat bevat het gok ik niet
Waarom trouwens een boterham in een keukenpapiertje om te ontdooien?
Maar ranzig blijft het.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Mogge
Laatste dagje. Dan een week vrij
Leuke foto's miniZoals ook op Twitter al eens gezegd moet ik ook eens die kant op voor de N70
Isa Veel Plezier/Sterkte* (doorhalen wat niet van toepassing is)winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Sinds ik geen student meer ben, eet ik immer nog vers brood. Nooit meer vriezerbroodquote:Op donderdag 24 juni 2021 07:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wordt het vocht een beetje opgenomen en de boterham minder zompig.
Maar ranzig blijft het.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mijn brood wordt elke dag vers gebakken zelfsquote:Op donderdag 24 juni 2021 07:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Sinds ik geen student meer ben, eet ik immer nog vers brood. Nooit meer vriezerbrood
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Er is nog maar een uur de tijd om door een klant gebeld te worden en onze Efteling-dag te verzieken
Spoilers!![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2021 06:37 schreef minilot het volgende:
@:Cat-astrophe Aardappelschillen vooral niet omdat anders in een mum van tijd je compostbak vol aardappelen zit
Bij ons thuis ook al een paar jaar twee grote bakken. Is leuk! Teennagels gaan er niet in, keukenpapier met een opdrukje wel.
En haiiiii vanuit tent. Beter wordt die knaap snel oud genoeg voor de padvinders, dan hoef ik niet meer.
Wel mooi hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Padversperrende Hooglanders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slang in het wild gespot!
Omg gewoon een echte slang hier in de buurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder had ik gisteren een grote fles uitstekende lokale cider..![]()
..en staat de tekenteller tot dusver op twee teken
Cool
Hebben jullie de holle boom achter Hotel de Wolfsberg (ofzo) al gespot?
Daar kan je gewoon op klimmen en dan in de boom staan, was tof![]()
![]()
Mogge!
Jammer van het niet zo zonnige weer @minilot, maar de 35 graden van vorige week was ook vast niet aangenaam geweest in de tent. Leuk zo'n onderzoekende Günther.
Gebruik eigenlijk nooit gekleurd keuken of wc papier, vind die patronen vaak (lees altijd) zo lelijk
Veel plezier @Isabeau, hopelijk kan je toch ook leuke dingen voor jezelf doen.
en duimen voor @Lucky_Strike zodat de Efteling op de agenda blijftWe have far more in common than that which devides us..![]()
Ik ben gewend aan halbblatt! Ik had het niet gedacht maar het is een verrijking voor mijn leven.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:53 schreef sigme het volgende:
Naar mijn bescheiden mening is het beste WC-papier Regina:
[ afbeelding ]
En die vrolijke kamillebloemetjes staan ook op het papier. Dat moet dan maar.Spoilers!![]()
Pfew. Ik was even bang dat ik te hoog van toren geblazen hadquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben gewend aan halbblatt! Ik had het niet gedacht maar het is een verrijking voor mijn leven.![]()
's even kijken hoe dat poppetje uitpakt hoorik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: