abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200035791
Kaat :*
pi_200036618
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nog meer compost *O*

@:AnneX, met opdruk mag hoor. De tijd dat inkt echt giftig was ligt al lang achter ons. Kranteninkt of de inkt van een kartonnen doos is dus ook prima voor op de hoop.
Als ik jullie toch niet had om bij bij de les te houden. :@
Plus dat ik sowieso geen liefhebber ben van de prints op keukenpapier en play papier.
In dit huishouden allemaal wit papier. En praktisch ook: wit keukenpapier kan in de magnetron. Zoals vanavond om plakjes spek te bakken.
En een bevroren boterham in te wikkelen om te ontdooien. Of hoeft dat ook al niet meer…?
En ik dacht dat de inkt dan vuurwerk zou geven.
  woensdag 23 juni 2021 @ 23:59:39 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200036763
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:46 schreef AnneX het volgende:

[..]

Als ik jullie toch niet had om bij bij de les te houden. :@
Plus dat ik sowieso geen liefhebber ben van de prints op keukenpapier en play papier.
In dit huishouden allemaal wit papier. En praktisch ook: wit keukenpapier kan in de magnetron. Zoals vanavond om plakjes spek te bakken.
En een bevroren boterham in te wikkelen om te ontdooien. Of hoeft dat ook al niet meer…?
En ik dacht dat de inkt dan vuurwerk zou geven.
Als de inkt metaal bevat man het gaan fikken ja

Maar dat bevat het gok ik niet

Waarom trouwens een boterham in een keukenpapiertje om te ontdooien?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200037033
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Waterspetter vuurwerk ?
Ooit heb ik mij dat aangeleerd voordat google bestond. Of fok. B-)
Vrijwel alles gaat afgedekt in de magnetron, behalve de melk met havermoutmix en bekers warme melk voor de koffie, bedenk ik mij.
pi_200037356
Goedemorgen :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200037358
Goedemorgen P *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200037363
@Cat-astrophe Aardappelschillen vooral niet omdat anders in een mum van tijd je compostbak vol aardappelen zit ;)
Bij ons thuis ook al een paar jaar twee grote bakken. Is leuk! Teennagels gaan er niet in, keukenpapier met een opdrukje wel.

En haiiiii vanuit tent. Beter wordt die knaap snel oud genoeg voor de padvinders, dan hoef ik niet meer. :7

Wel mooi hier!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Padversperrende Hooglanders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slang in het wild gespot! O+ O+
SPOILER
Verder had ik gisteren een grote fles uitstekende lokale cider.. *O*
..en staat de tekenteller tot dusver op twee teken -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 24-06-2021 06:59:55 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_200037367
Hoe vond Günther de slang? _O_

Hopelijk vandaag lekker veel zon voor jullie. Nou ja, in ieder geval geen regen. Al is dat wel traditie. En Günther ook goed nakijken op teken, maar dat doe je vast wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200037384
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 06:41 schreef Isabeau het volgende:
Hoe vond Günther de slang? _O_

Hopelijk vandaag lekker veel zon voor jullie. Nou ja, in ieder geval geen regen. Al is dat wel traditie. En Günther ook goed nakijken op teken, maar dat doe je vast wel.
Die twee zaten op Günther ;) Die is vast het lekkerst! Slang werd door 'm ontdekt, peuters zitten ook dichter bij de grond natuurlijk ^O^ Günther vind alle beestjes die kleiner zijn dan hij leuk en boeiend, dat is inclusief slang en teek :')
pi_200037385
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 06:51 schreef minilot het volgende:

Die twee zaten op Günther ;) Die is vast het lekkerst! Slang werd door 'm ontdekt, peuters zitten dichter bij de grond natuurlijk! ^O^ Günther vind alle beestjes die kleiner zijn dan hij leuk en boeiend, dat is inclusief slang en teek :')
Oh kijk mama, een beestje met een schattig glanzend bolletje heeft zijn fuzzy zwarte pootjes in mijn huid gegraven! *O*

_O-
pi_200037388
Halve teruglees, @sigme en @Molo ik had distels in mijn trouwboeketje :9

Wat een opluchting wat betreft het er op tijd bij zijn geweest van je vader, @Lonaa! :* Wens 'm maar alle succes met stoppen met roken! O+
pi_200037394
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 06:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh kijk mama, een beestje met een schattig glanzend bolletje heeft zijn fuzzy zwarte pootjes in mijn huid gegraven! *O*

_O-
Mja, zo ongeveer :')
pi_200037405
Goedemorgen :W

Leuke foto's mini
pi_200037429
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Wordt het vocht een beetje opgenomen en de boterham minder zompig.
Maar ranzig blijft het.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 juni 2021 @ 07:20:18 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200037432
Mogge :W
Laatste dagje *O*. Dan een week vrij :)

Leuke foto's mini :) Zoals ook op Twitter al eens gezegd moet ik ook eens die kant op voor de N70 ;)

Isa Veel Plezier/Sterkte* (doorhalen wat niet van toepassing is)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 24 juni 2021 @ 07:24:14 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200037443
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 07:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wordt het vocht een beetje opgenomen en de boterham minder zompig.
Maar ranzig blijft het.
Sinds ik geen student meer ben, eet ik immer nog vers brood. Nooit meer vriezerbrood _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200037452
Goedemorgen!
Weer een gele bloeier:

Dit blijkt Akkerkool. Waarheid gebiedt te zeggen dat ik daar nog nooit van gehoord had. Terwijl het hier her en der staat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200037739
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 07:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Sinds ik geen student meer ben, eet ik immer nog vers brood. Nooit meer vriezerbrood _O_
Mijn brood wordt elke dag vers gebakken zelfs :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200037776
Er is nog maar een uur de tijd om door een klant gebeld te worden en onze Efteling-dag te verzieken :o
Spoilers!
  donderdag 24 juni 2021 @ 08:24:48 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200037809
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 06:37 schreef minilot het volgende:
@:Cat-astrophe Aardappelschillen vooral niet omdat anders in een mum van tijd je compostbak vol aardappelen zit ;)
Bij ons thuis ook al een paar jaar twee grote bakken. Is leuk! Teennagels gaan er niet in, keukenpapier met een opdrukje wel.

En haiiiii vanuit tent. Beter wordt die knaap snel oud genoeg voor de padvinders, dan hoef ik niet meer. :7

Wel mooi hier!
SPOILER
Padversperrende Hooglanders:
SPOILER
Slang in het wild gespot! O+ O+
SPOILER
Verder had ik gisteren een grote fles uitstekende lokale cider.. *O*
..en staat de tekenteller tot dusver op twee teken -O-
Omg gewoon een echte slang hier in de buurt? :o
Cool *O*

Hebben jullie de holle boom achter Hotel de Wolfsberg (ofzo) al gespot?
Daar kan je gewoon op klimmen en dan in de boom staan, was tof *O*
pi_200038007
Mogge!

Jammer van het niet zo zonnige weer @minilot, maar de 35 graden van vorige week was ook vast niet aangenaam geweest in de tent. Leuk zo'n onderzoekende Günther.

Gebruik eigenlijk nooit gekleurd keuken of wc papier, vind die patronen vaak (lees altijd) zo lelijk

Veel plezier @Isabeau, hopelijk kan je toch ook leuke dingen voor jezelf doen.

en duimen voor @Lucky_Strike zodat de Efteling op de agenda blijft
We have far more in common than that which devides us..
pi_200038081
Naar mijn bescheiden mening is het beste WC-papier Regina:

En die vrolijke kamillebloemetjes staan ook op het papier. Dat moet dan maar.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200038256
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juni 2021 08:53 schreef sigme het volgende:
Naar mijn bescheiden mening is het beste WC-papier Regina:
[ afbeelding ]
En die vrolijke kamillebloemetjes staan ook op het papier. Dat moet dan maar.
Ik ben gewend aan halbblatt! Ik had het niet gedacht maar het is een verrijking voor mijn leven.
Spoilers!
pi_200038272
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben gewend aan halbblatt! Ik had het niet gedacht maar het is een verrijking voor mijn leven.
Pfew. Ik was even bang dat ik te hoog van toren geblazen had :lijstje:

's even kijken hoe dat poppetje uitpakt hoor
pi_200038297
Wat is halbblatt?
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')