Hij maakt vlinderstolpenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 01:13 schreef ootjekatootje het volgende:
https://instagram.com/sto(...)utm_medium=copy_link
De freak heeft ook een homo bff gevonden, tja zonder hoor je er niet bij tegenwoordig.
Wat is het toch een domme geit.
Ik zong het even hardop. Het klinkt ook echt goedquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nhoooooooog steeeeeeeds peeeeehdooooohfiieeeeeehieeel
geld en toch die drang om bekendheid.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:14 schreef shomila het volgende:
Ik zag die reclame op tv. Waarom doen die mensen daar allemaal aan mee![]()
Wat verschrikkelijk slecht dit.
Sowieso zingen er maar vier 'bekenden' mee..(Xander, Berget, Trijntje, Ruth) de rest is opvulling/achtergrondkoor/beeldvullingquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:27 schreef praadje het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien dat Acda niet meezingt? Er staat een soort van look a like achterin.
Die is in dienst bij Lidl niet bij Rachel.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:27 schreef praadje het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien dat Acda niet meezingt? Er staat een soort van look a like achterin.
Nouja je noemt ook een paar 2e rangs artiesten he? Berget is een dom klagen en Traincha is nu ook niet bepaald de wereldzangeres waar iedereen haar voor verslijt. Haar schoonzus is een stuk leuker en die heeft die hazesshit niet nodig om nog een beetje in de belangstelling te komen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
Sowieso zingen er maar vier 'bekenden' mee..(Xander, Berget, Trijntje, Ruth) de rest is opvulling/achtergrondkoor/beeldvulling
Doel bereikt, thank you and goodbye An2!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:50 schreef praadje het volgende:
OMG, ik zie nu net dat Saartje op haar profiel heeft staan 'bekende persoon' .
Als je je niets verbeeldt ben je nietsquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:50 schreef praadje het volgende:
Ik vind het nergens op slaan dat lied. De man is 17 jaar dood.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:04 schreef Deisy het volgende:
Ik hoorde vanochtend in de auto de reclame van Lidl, "Nog steeds heel geliefd"![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:50 schreef praadje het volgende:
Triest hé er is niet een bekende Nederlander die haar volgtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Doel bereikt, thank you and goodbye An2!
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zong het even hardop. Het klinkt ook echt goed
En het komt niet eens van De Speld.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:39 schreef Poppejans het volgende:
Ik zal niet eindeloos tweets blijven delen vandaag hoor, maar deze moest nog even
[ link | afbeelding ]
Had ze veel meer credits opgeleverd inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Lidl had als eerbetoon beter het bier in de aanbieding kunnen gooien.
Is it just me? Ik vind Ruth toch een beetje kijken van "iiiiiieeeew!!!!! Nuja, het levert geld op".quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Een kotsemmer met op de bodem haar eigen hoofd.
Ik vind beiden... "white people, eh..." uitstralenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:42 schreef totebel het volgende:
[..]
Is it just me? Ik vind Ruth toch een beetje kijken van "iiiiiieeeew!!!!! Nuja, het levert geld op".
Of misschien is Ruth wel oprecht fan en vindt ze het walgelijk zoals Roggel aan het lijkenpikken is... want man...dit is echt next level lijkenpikken. Valt me nog mee dat ze de kist waarin hij lag opgebaard niet tot Hazes-lucifers heeft laten hakken voor de verkoop...... en uit respect voor Dre natuurlijk
Daar slaapt ze misschien wel in.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:42 schreef totebel het volgende:
[..]
Is it just me? Ik vind Ruth toch een beetje kijken van "iiiiiieeeew!!!!! Nuja, het levert geld op".
Of misschien is Ruth wel oprecht fan en vindt ze het walgelijk zoals Roggel aan het lijkenpikken is... want man...dit is echt next level lijkenpikken. Valt me nog mee dat ze de kist waarin hij lag opgebaard niet tot Hazes-lucifers heeft laten hakken voor de verkoop...... en uit respect voor Dre natuurlijk
Ik ga voor het wc papierquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zal de week eens positief afsluiten.
Het is hartstikke fijn voor Rachel dat ze haar ondernemersdrift heeft gevonden. Hopelijk kan ze in de toekomst ook haar creativiteit terugvinden zodat ze niet meer op de ouwe hoeft te leunen.
Kijk een serie boksballen met die kop van haar erop verkopen altijd goed. Zeker met een collectorsitem in de vorm van Sarah erbij. Dat zou ze kunnen blijven herhalen bij elke nieuwe scharrel van André.
Een stressbal met die dikke lippen van Sarah erop, ook een bestseller denk ik.
Wc papier met de kop van atwee, ook fijn.
Een kotsemmer met op de bodem haar eigen hoofd.
Ik kan me toch echt niet herinneren dat André onder schot werd gehouden toen die Monique ten huwelijk voor lul zette.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:38 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.tijdschrift.n(...)k-pos0&utm_source=ad
Op ad.nl kun je (halverwege de pagina via Tijdschrift.nl) het nieuwste Story artikel van Guido den Aantrekker over An2 lezen. Punten voor fantasie: André Hazes En Sarah Negeren Aandachtzoekende Ex Monique
"Er zijn de nodige, doorgaans onbeduidende, types in de showbizz die het geluk van André Hazes (27) en zijn nieuwe liefde Sarah (25) moeilijk kunnen aanvaarden. Waar ze de kans krijgen, trekken ze de zanger en zijn vriendin door het slijk. De reden: André mag niet wérkelijk gelukkig zijn. Dat hij zich eind december tegen beter weten in verloofde met Monique Westenberg (43) en begin maart alsnog zijn ware gevoelens volgde en vertrok bij haar, staat voor veel mensen kennelijk op gelijke hoogte met een ernstig vergrijp".
Inderdaad beetje bijzonder shot voor dat beeld van die dikke witte man.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind beiden... "white people, eh..." uitstralenMaar goed, lekker cashen dames
Wat een misselijk stuk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:38 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.tijdschrift.n(...)k-pos0&utm_source=ad
Op ad.nl kun je (halverwege de pagina via Tijdschrift.nl) het nieuwste Story artikel van Guido den Aantrekker over An2 lezen. Punten voor fantasie: André Hazes En Sarah Negeren Aandachtzoekende Ex Monique
"Er zijn de nodige, doorgaans onbeduidende, types in de showbizz die het geluk van André Hazes (27) en zijn nieuwe liefde Sarah (25) moeilijk kunnen aanvaarden. Waar ze de kans krijgen, trekken ze de zanger en zijn vriendin door het slijk. De reden: André mag niet wérkelijk gelukkig zijn. Dat hij zich eind december tegen beter weten in verloofde met Monique Westenberg (43) en begin maart alsnog zijn ware gevoelens volgde en vertrok bij haar, staat voor veel mensen kennelijk op gelijke hoogte met een ernstig vergrijp".
De schrijver is niet erg objectiefquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik kan me toch echt niet herinneren dat André onder schot werd gehouden toen die Monique ten huwelijk voor lul zette.
, hij doet alles goed en Monique wil de ster blijven die ze dankzij haar relatie met An2 is geworden, het is een bizar stukquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat een misselijk stuk.
Dus Andre en Sarah mogen alles en Monique mag niets.
Maar dat Sarah zich na 4 weken een bekende Nederlander noemt hoor je niemand over. Heeft Hazes en deal met de Story?
André mag niet wérkelijk gelukkig zijn.
Ik zie dat zo voor me... misschien moet ze haar naam veranderen in Morbidia, heeft ook meer de klasse die ze denkt te hebben (man, die vrouw is echt dilusional)quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Daar slaapt ze misschien wel in.
Welnee hij was zelf toch zo blij en gelukkig. Hij gaat zelfs de hand vragen bij haar vader. Hij had zelf alles geregeld. Maar hij was verliefd geworden op die bekende Nederlander 😂😂😂 niets meer niets minder.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik kan me toch echt niet herinneren dat André onder schot werd gehouden toen die Monique ten huwelijk voor lul zette.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Welnee hij was zelf toch zo blij en gelukkig. Hij gaat zelfs de hand vragen bij haar vader. Hij had zelf alles geregeld. Maar hij was verliefd geworden op die bekende Nederlander 😂😂😂 niets meer niets minder.
Is dat zo?quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:56 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb die reclame zonder overdrijven gewoon ķeder reclameblok voorbij zien komen vanavond..
Die meuk ligt gelukkig 'maar' een weekje in de winkels dus ik neem aan dat deze reclame verdwijnt na volgende week.
En toen dacht ik bij mijzelf:quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:04 schreef Deisy het volgende:
Ik hoorde vanochtend in de auto de reclame van Lidl, "Nog steeds heel geliefd"![]()
Raggel had toch ook een vriendin met tig nep accounts om Monique af te kraken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:29 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is op de Instagram van Monique geplaatst, onder een foto met Yolanthe.
Edit: dat account blijft maar doorgaan hoe fantastisch Sarah is en Mo (en beetje Bridget) afkraken. Dit moet wel vanuit het trollenleger van Roggel of Sarah komen.
Das Saartje, want die heeft niks te doen. Praten over kinderen en trouwen, je pist toch in je broek.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:29 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is op de Instagram van Monique geplaatst, onder een foto met Yolanthe.
Edit: dat account blijft maar doorgaan hoe fantastisch Sarah is en Mo (en beetje Bridget) afkraken. Dit moet wel vanuit het trollenleger van Roggel of Sarah komen.
Er is iets aan Sarah wat mij irriteert. Hoe ze naar Monique doet. Hoe zijn zich presenteert, hoe zij achter gebonden mannen aan jaagt. Het mooiste is dat ze onder haar naam nu heeft staan bekend persoon. Dit zegt genoeg waar zij op uit is/ was. En er is geen een bekende Nederlander haar volgt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das Saartje, want die heeft niks te doen. Praten over kinderen en trouwen, je pist toch in je broek.
Volgens mij rende André daarom weg bij Monique.
Ja, ik vind het hysterisch, sorry ga het ook niet meer ontkennen. Wat een idioten en waarom deelt men dit überhaupt?
Of het is haar homo bff.
Is dat geen standaard optie?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Er is iets aan Sarah wat mij irriteert. Hoe ze naar Monique doet. Hoe zijn zich presenteert, hoe zij achter gebonden mannen aan jaagt. Het mooiste is dat ze onder haar naam nu heeft staan bekend persoon. Dit zegt genoeg waar zij op uit is/ was. En er is geen een bekende Nederlander haar volgt.
Zie jij haar straks wassen , strijken , koken ? Ik vraag me af of ze kan koken. André mag blij zijn als ze water kan koken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dat geen standaard optie?
Ze irriteert me mateloos, omdat ze anderen de hak neemt maar zelf geen donder kan, wil of doet.
Zelden zo’n dom, leeg en lui persoon gezien.
Wat bedoel je ?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dat geen standaard optie?
Ze irriteert me mateloos, omdat ze anderen de hak neemt maar zelf geen donder kan, wil of doet.
Zelden zo’n dom, leeg en lui persoon gezien.
Nou hier gaat de tv voorlopig op zwart!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:08 schreef ootjekatootje het volgende:
https://twitter.com/AVROTROS/status/1408747249102950400?s=20
André Hazes liefhebbers opgelet! Van maandag 28 juni tot en met zondag 4 juli staat de razend populaire volkszanger André Hazes Sr. centraal bij AVROTROS op NPO 3. Met 'Het beste van... André Hazes', 'Kleine Jongen', het echte leven van André Hazes, 'Bloed, Zweet en Tranen', 'Rondje Hazes' en 'André Hazes live in het Concertgebouw - 1982'. De zanger had op 30 juni van dit jaar 70 jaar oud geworden, een goede reden voor ons om de komende week de zanger te eren.
Zou Rachel de hele week in het zwart lopen?
Apart altijd als mensen een overleden iemand feliciteren..... je verjaardag is omdat je weer een jaar vol hebt gemaakt..... als je dood bent, is je dat dus niet gelukt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:08 schreef ootjekatootje het volgende:
André Hazes liefhebbers opgelet! Van maandag 28 juni tot en met zondag 4 juli staat de razend populaire volkszanger André Hazes Sr. centraal bij AVROTROS op NPO 3. Met 'Het beste van... André Hazes', 'Kleine Jongen', het echte leven van André Hazes, 'Bloed, Zweet en Tranen', 'Rondje Hazes' en 'André Hazes live in het Concertgebouw - 1982'. De zanger had op 30 juni van dit jaar 70 jaar oud geworden, een goede reden voor ons om de komende week de zanger te eren.
Gelukkig hebben we het EK en Max die week als alternatief op tv.w/
Wie denken ze hier een plezier mee te doen?
Eens hoor, die titel powervrouw is tenenkrommend en zeer onterecht.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja powervrouw heeft ook niet meer volbracht dan zich zwanger laten neuken door het kind van een BNer. Daar heeft ze zichzelf vervolgens ook een bekend persoon van gemaakt.
Laten we niet doen of die chick iets nuttigs toevoegt aan de wereld, of op enig punt verschil heeft gemaakt.
Powervrouw is ook echt belachelijk. Maarrrrr Monique heeft er dat niet onderstaan bekend persoon. Dus ik snap de vergelijking niet Monique met Sarah.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens hoor, die titel powervrouw is tenenkrommend en zeer onterecht.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat dreetje daar over 3 maanden gewoon weer op de bank zit?
Ik wil die puzzel wel hebben is het 40 stukjes?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:43 schreef DKUp het volgende:
Lekker met die ordinaire kleding buiten paraderen als een dikke vieze alcoholist.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Walgelijk allen
Raggel de zwarte weduwe ON TOUR![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Had oud geworden? Da fuck?!quote:De zanger had op 30 juni van dit jaar 70 jaar oud geworden
Dan is ze knettergek. Die zou ik nooit maar ook nooit meer terug nemen. Ik zou er niet eens zijn blijven wonen. Maar goed moet zij mee dealen. Ik houd niet van mijn hand ophouden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat dreetje daar over 3 maanden gewoon weer op de bank zit?
Monique welquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dan is ze knettergek. Die zou ik nooit maar ook nooit meer terug nemen. Ik zou er niet eens zijn blijven wonen. Maar goed moet zij mee dealen. Ik houd niet van mijn hand ophouden.
Wat gaat ze doen als hij 75 zou zijn geworden. Ik vind het bizar hoor je leest wel eens dat er wordt stilgestaan bij een sterfdag of een verjaardag maar zoals dit heb ik nog nooit gezien. Lijkenpikkerijquote:
Ja vind ik ook walgelijk.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil die puzzel wel hebben is het 40 stukjes?
quote:
Het ging me vooral om het achterlijke taalgebruik "oud had geworden" is echt heel krom Nederlands.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat gaat ze doen als hij 75 zou zijn geworden. Ik vind het bizar hoor je leest wel eens dat er wordt stilgestaan bij een sterfdag of een verjaardag maar zoals dit heb ik nog nooit gezien. Lijkenpikkerij
Woordenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging me vooral om het achterlijke taalgebruik "oud had geworden" is echt heel krom Nederlands.
Meer een nagenoeg willekeurige voorraad worden waar ze een zin mee gebouwd hebben, of dat geprobeerd hebben.
Op de Avro-site hč, niet een of ander achterlijk Utopia-blog waar ze nog geen 3 zinnen zonder spelfouten kunnen schrijven, de Avro-site.
Wek je nou de suggestie dat ze iets hadden kunnen doen wat fantastisch zou zijn?quote:
Dat vind ik ook raar hoor dat ze daar blijft wonen. Ik had allang weggeweest. Daarom denk ik ook dat ze hem gewoon terug neemt als hij weer op de stoep staat.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dan is ze knettergek. Die zou ik nooit maar ook nooit meer terug nemen. Ik zou er niet eens zijn blijven wonen. Maar goed moet zij mee dealen. Ik houd niet van mijn hand ophouden.
Echt he maak je borst maar nat voor over 5 jaarquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat gaat ze doen als hij 75 zou zijn geworden.
Ik vermoed dat ze denkt dat het beter is voor Dreetje.... Niet voor haarzelf natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:01 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar hoor dat ze daar blijft wonen. Ik had allang weggeweest. Daarom denk ik ook dat ze hem gewoon terug neemt als hij weer op de stoep staat.
Ik vind dit al over alle grenzen heen!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:23 schreef Magica het volgende:
[..]
Echt he maak je borst maar nat voor over 5 jaar
Ik begrip dat ook niet. Kleine dre is ook gelukkig in een kleiner huis. Ik had dat nooit gedaan , moet je nog dank je wel zeggen ook. Nee ik hield de eer aan mijzelf.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:01 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar hoor dat ze daar blijft wonen. Ik had allang weggeweest. Daarom denk ik ook dat ze hem gewoon terug neemt als hij weer op de stoep staat.
Kinderen zijn zo flexibel of die groot of klein wonen boeit hun niet. Het is toch de sfeer binnen die het gezellig maakt. Niet de stenen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:23 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze denkt dat het beter is voor Dreetje.... Niet voor haarzelf natuurlijk!
Ik zou het ook niet doen hoor! Maar ik denk dat ze daarom lekker blijft zitten...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kinderen zijn zo flexibel of die groot of klein wonen boeit hun niet. Het is toch de sfeer binnen die het gezellig maakt. Niet de stenen.
Misschien heeft Mo wel geeist dat zij daar mocht blijven wonen. Onder het mom van "anders zal ik eens een boekje open doen over de familie Hazes" Want geloof maar dat zij veel dirt gehoord heeft van A2 van toen hij klein was , over A1 en later tijdens de ruzie met zijn moeder en Roxquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:30 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen hoor! Maar ik denk dat ze daarom lekker blijft zitten...
Goddomme, houdt het dan nooit op met die kut familie?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom, als ze nu prettig woont en An3 een mooie tuin heeft om in te spelen met de nodige privacy?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kinderen zijn zo flexibel of die groot of klein wonen boeit hun niet. Het is toch de sfeer binnen die het gezellig maakt. Niet de stenen.
Als je goed had gelezen zeg ik ook , ik zou het zo nooit hebben gedaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:09 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Waarom, als ze nu prettig woont en An3 een mooie tuin heeft om in te spelen met de nodige privacy?
Dat huis is betaald? Gezien de manier waarop An2 momenteel zijn reputatie om zeep aan het helpen is, kan ik me ook voorstellen dat huis financiėle zekerheid en stabiliteit geeft. Dat heeft niets met trots te maken, bovendien kennen wij hun afspraken niet, zou ze nu met zoon in een rijtjeshuis moeten gaan zitten?
Ze is de hoofdopvoeder en het is verstandig dat ze haar zaken zo goed mogelijk regelt, voor haarzelf en ervoor zorgt dat haar kind in gelijke omstandigheden blijft als voor het verbreken van de relatie door de vader.
Aan de andere kant, zal Raggel hier ook ontzettend van balen. Dus wat dat betreft is het een goede movequote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen zeg ik ook , ik zou het zo nooit hebben gedaan.
Dat wel , reken maar dat zij baalt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zal Raggel hier ook ontzettend van balen. Dus wat dat betreft is het een goede move
En Sarah waarschijnlijk ook, ik gok dat ze zichzelf haar moeder de villa al helemaal zag restylen voor een tonnetje of 2.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat wel , reken maar dat zij baalt.
Ik wil die uil jaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil die puzzel wel hebben is het 40 stukjes?
Ja, ik zag het net voor het eerst helemaal inderdaad. Daarna zag ik alles op YouTube staan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:22 schreef praadje het volgende:
Net weer de reclame voorbij zien komen en iedere keer ga ik me steeds meer storen aan Xander de Buisonjé. Wat ziet die vent er smerig en smoezelig uit
En ze zingen allemaal zooo vreselijk slecht. Alleen die hele dikke zanger (kan even niet op zijn naam komen) klinkt best redelijk. Maar het blijft een kutnummer en iedereen die ik ook maar in iets van Hazes zie lopen of iets van die merchandise heeft neem ik nooit meer serieus. En nu ga ik verder aan mijn puzzel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, ik zag het net voor het eerst helemaal inderdaad. Daarna zag ik alles op YouTube staan.
Niks, die gek weet niet wat Corona was, een lockdown want die stond gewoon door te feesten.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:18 schreef Djonnie123 het volgende:
https://www.story.nl/arti(...)tzoekende-ex-monique
Hoeveel zou Andre voor dit stuk in de story betaald hebben?
Nou, met zo'n "vriendin" heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.utopianieuws.(...)ebben-er-schijt-aan/
Met Saar aan je zijde heb je geen vrienden nodig.
Zij helemaal , had liever in dat mooie huis gewoond ipv het appartementquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Sarah waarschijnlijk ook, ik gok dat ze zichzelf haar moeder de villa al helemaal zag restylen voor een tonnetje of 2.
Raggel de lijkenpikster in optima forma zal vast wel een percentage per verkocht item krijgen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat gaat ze doen als hij 75 zou zijn geworden. Ik vind het bizar hoor je leest wel eens dat er wordt stilgestaan bij een sterfdag of een verjaardag maar zoals dit heb ik nog nooit gezien. Lijkenpikkerij
Peter Beensequote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:29 schreef praadje het volgende:
[..]
En ze zingen allemaal zooo vreselijk slecht. Alleen die hele dikke zanger (kan even niet op zijn naam komen) klinkt best redelijk. Maar het blijft een kutnummer en iedereen die ik ook maar in iets van Hazes zie lopen of iets van die merchandise heeft neem ik nooit meer serieus. En nu ga ik verder aan mijn puzzel.
Daar zal wel iets in zittenquote:Op zondag 27 juni 2021 11:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zit die nu netjes aan de cola?of zit er rum in?
Ja hoor daar is ze weer.quote:
Eens, daar krijg je toch nachtmerries van als je zwaar getafeld hebtquote:Op zondag 27 juni 2021 11:59 schreef soapie het volgende:
Van mij mag Cruela voortaan wel in spoiler....
Jawel , een kamerjas had zij voor zichzelf gescoordquote:Op zondag 27 juni 2021 12:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Valt me toch een beetje tegen hoor dat ze haar geweldige lijn niet zelf draagt.
quote:Op zondag 27 juni 2021 13:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
In huize DP zingen we sinds vanmorgen "Pijn in mn aaaaaaaanussssss" op de wijze van
Moet zeggen ze ziet er best goed uit voor haar leeftijd, beetje gecremeerd, maar verder...quote:Op zondag 27 juni 2021 14:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Kijken op eigen risico,
https://www.utopianieuws.(...)owt-haar-killerbody/
Zeker, alleen zo jammer van dat oude hoofd.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:39 schreef soapie het volgende:
[..]
Moet zeggen ze ziet er best goed uit voor haar leeftijd, beetje gecremeerd, maar verder...
Dit, en die verrotte inhoud!quote:Op zondag 27 juni 2021 14:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zeker, alleen zo jammer van dat oude hoofd.
Jaquote:Op zondag 27 juni 2021 15:27 schreef maily het volgende:
[..]
Al die bijnamen kunnen ook wel in de OP onderhand (van alle hoofdpersonen)
Ik kon me ook niet voorstellen dat iemand haar die titel gegeven kon hebben :dquote:Op zondag 27 juni 2021 16:05 schreef Lief17 het volgende:
Overigens, als je op insta jouw account verandert naar een professioneel account (wat iedereen kan) dan kun je zelf bekende persoon in je profiel zetten. Dat heeft onze Saartje dus gewoon zelf gedaan.
Dat ze zoveel filters op een telefoon hebbenquote:Op zondag 27 juni 2021 14:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Kijken op eigen risico,
https://www.utopianieuws.(...)owt-haar-killerbody/
Is dat een vinkje of moet je de tekst invoeren?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:05 schreef Lief17 het volgende:
Overigens, als je op insta jouw account verandert naar een professioneel account (wat iedereen kan) dan kun je zelf bekende persoon in je profiel zetten. Dat heeft onze Saartje dus gewoon zelf gedaan.
Het is een dropdown menu:quote:Op zondag 27 juni 2021 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat een vinkje of moet je de tekst invoeren?
Dan kan ik dus gewoon "Onbekend persoon" neerzetten?
Jammer.... maar als je met alle mogelijkheden die je in dat menu hebt niet verder komt dan "bekend persoon" omdat je dat "bekend" zijn dus kennelijk niet aan een vaardigheid te danken hebt, dan is dat behoorlijk triest.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:54 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het is een dropdown menu:
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
Helemaal eens, PLUS het is marketing, het is bewezen dat mensen eerder "Bekende Figuren" volgen,quote:Op zondag 27 juni 2021 18:16 schreef Leandra het volgende:
en vaardigheid te danken hebt, dan is dat behoorlijk triest.
Maar zoals al eerder gezegd: Het is gewoon een Samantha de Jong met geld.
Zij gebruikt geloof ik ook de term "Bekend persoon"........ kan ook nie
Ze is net zo echt als die AliExpress meuk die ze pushtquote:Op zondag 27 juni 2021 18:21 schreef Leandra het volgende:
Geen vinkje hebben maar wel "bekende persoon" in je profiel hebben staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |