SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee, zit op kantoor. Maar wel al veel te lang naar m'n wallpaper zitten staren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Heb je echt de verwarming aan?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was weer niet aan het oplettenNog nooit zoveel topics geopend.
Nee, zit op kantoor. Maar wel al veel te lang naar m'n wallpaper zitten staren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:43 schreef koffief1lter het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 23 juni 2021 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Heb je echt de verwarming aan?
Komt het door mij, ja hè?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was weer niet aan het oplettenNog nooit zoveel topics geopend.
Kende ik niet !quote:
Je moet gewoon beter lezen!quote:
Echt niet!quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, zit op kantoor. Maar wel al veel te lang naar m'n wallpaper zitten staren.
steun
[quote]
Hihi, jouw quote is kapot
Eigenlijk door het feit dat het al half 4 was geweest en ik er met mijn pet niet bij konquote:
Het is overdraagbaar.quote:
Dat dansje lukt me nog welquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kende ik niet !gaan we zaterdag zo dansen?
Really? Geen halve invalide meer ? Hahahaquote:
sterktequote:Op woensdag 23 juni 2021 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo nog een meeting om 16 uur. Zou liever een uurtje gaan slapen
Het gaatquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Really? Geen halve invalide meer ? Hahaha
Mooi ! Klinkt positief! Misschien kan je snel weer quirky dansjes doenquote:
Kan nog komenquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:47 schreef UitStraling het volgende:
Het is ook weer niet zo dat het hier echt stikt van de Viva girls
Momentje, ik strooi even wat vogelzaad op het dorpsplein, gaan we samen na je meeting op het bankje toekijken.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De wat saucier videoclip bij dat liedje van nethttps://vimeo.com/165853574
Vreemd!🤔 hahahaquote:
Zo vind ik dit nog steeds balletje in echt alles, vooral het dansjequote:Op woensdag 23 juni 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben straks een hele serie balliecons
Ik kom hier juist een beetje afleiding zoeken van m'n werk.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:54 schreef koffief1lter het volgende:
Jullie schieten alle kanten op. Ik ga wel weer "werken". Is toch wat meer rustgevend.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vind ik dit nog steeds balletje in echt alles, vooral het dansje![]()
Ja echt hè?quote:
@bitterbal zing eens een stukje?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vind ik dit nog steeds balletje in echt alles, vooral het dansje![]()
Die ligt haar kussen onder te kwijlen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal zing eens een stukje?
Waarom doe je dat dan ?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit steeds op mijn oogdruppelampullen te knagen. En dan slik ik weer het halve etiketje in
Heathcliff and Cathyquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
![]()
Ik kan nog best goed hoog dat refrein meezingen
Ik had vroeger ook zo'n plastic verslaving, geen enkele BIC pen was veilig voor me.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit steeds op mijn oogdruppelampullen te knagen. En dan slik ik weer het halve etiketje in
Ok, you've lost me now..bedoel je dat Brontë het verhaal gejat heeft? Of andersom? Of Kate Bush ? Hahahaquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heathcliff and Cathy![]()
Toch wel de meest indrukwekkende pagina die ik ooit gelezen heb maar hij zit wonderwel bijna hetzelfde in de Hyperion Canto's en in A Song of Susannah.
mevrouw paddenstoelquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik kom hier juist een beetje afleiding zoeken van m'n werk.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook zo'n plastic verslaving, geen enkele BIC pen was veilig voor me.
Eeeuhm Kate Bush van Brontë uiteraard en Simmons en King eigenlijk ook van Brontë denk ik zo.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, you've lost me now..bedoel je dat Brontë het verhaal gejat heeft? Of andersom? Of Kate Bush ? Hahaha
Ik weet de smaak ook nog preciesquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ik zat altijd te zuigen aan mijn vulpen en had dan ineens een blauwe mond
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet de smaak ook nog precies
En fireballen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:10 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Vroeger had je ook van die blauwe tong lolly's.
hoe is het?quote:
Ja ik snap wel dat Kate Bush het verhaal van Emily Brontë heeft uitgebeeld, hence de titel van het liedquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm Kate Bush van Brontë uiteraard en Simmons en King eigenlijk ook van Brontë denk ik zo.
Wij vroegen dan "heb je een smurf gepepen of zo haha"quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:10 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Vroeger had je ook van die blauwe tong lolly's.
Lees ik wel een keer voor.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
J
[..]
Ja ik snap wel dat Kate Bush het verhaal van Emily Brontë heeft uitgebeeld, hence de titel van het liedken die andere twee gewoon niet, dus wist niet of zij schrijvers waren uit de tijd van de brontës of muzikanten uit de tijd van Kate Bush
Ok danquote:
Shit, sorryquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En fireballen.
@:whiskers82 dat waren snoepjes, geen vunzigheid
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:15 schreef Karzai het volgende:
De schotten liggen er alweer uit, ik heb niet gekeken, terecht?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:15 schreef Karzai het volgende:
De schotten liggen er alweer uit, ik heb niet gekeken, terecht?
Deutschland!quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:16 schreef Karzai het volgende:
Straks een paar leuke wedstrijdjes
Duitsland- Hongarije en Frankrijk - Portugal
Dat dan weer welquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, dikke winst voor Duitsland.
beetje van hetzelfde.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Mwah op diverse vlakken, maar verder prima.![]()
En met jou?
Bestaan die nog?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:28 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik een zak chips haal en zo''n zakje dipsaus kruiden die je moet aanlengen met mayonaise
Ik was een beetje onaardig tegen hem twee weken geleden, weet niet waar die isquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar is die biljetjes verzamelaar eigenlijk?
Boos op ons weer.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar is die biljetjes verzamelaar eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Gofferquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fles ook wel. Alleen krijgt ie dan direct een mental breakdown.
Ik vind deze leukquote:
Ja die is ook wel leuk maar weet niet wanneer ik die zou gebruiken. Deze:quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind deze leukalleen nog kijken of ik 'm ooit kan gebruiken
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als iemand onzin zit te verkopen maar je hebt bewijs van het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja redenen waarom iemand irritant is ofzo? Hahahaquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja die is ook wel leuk maar weet niet wanneer ik die zou gebruiken. Deze:is ook leuk.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Die kan ik standaard op @:uitstraling zijn berichtjes doen.
I've got the receipts motherfuckerquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iemand onzin zit te verkopen maar je hebt bewijs van het tegenovergestelde.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Veel smileys gebruik ik eigenlijk nooit zie ik nu.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]![]()
![]()
Is dit dan eigenlijk: ik heb een TR gezet?
Geen idee nog wat ik ga etenquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga straks groentesoep maken en eten.
Wist het ook niet zo goed maar dit is wel makkelijk en heb ik morgen ook eten.quote:
True, ben persoonlijk geen fan van groentesoep, maar smaken verschillenquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wist het ook niet zo goed maar dit is wel makkelijk en heb ik morgen ook eten.
Quelle surprise !quote:
Ik vind groentesoep zo naar zieke bejaarden ruiken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
True, ben persoonlijk geen fan van groentesoep, maar smaken verschillen
Dat ligt meer aan jou denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind groentesoep zo naar zieke bejaarden ruiken.
Weer wat gemeenquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter! Lekker sparerib Express bestellenquote:
Met fijngekookte vermicelli.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee moet niet steeds eten bestellen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter! Lekker sparerib Express bestellen
Ja ZO onvoorspelbaar altijd!quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom altijd verrassend uit de hoek
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee moet niet steeds eten bestellen.
Dat wil ik ook een keer maken! Zag net een lekkere variant met zuurkool.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:45 schreef kwiwi het volgende:
De maandelijkse pan töltött káposzta staat weer op het vuur @:BudapestenaarHoe laat schuif je aan?
De balspin al gezien?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee je bent lief!quote:
@Flory, staartjes?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aha !quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb al Turkse pizza gehad van de week dus mag niet.
Hajrá Magyarországquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:16 schreef Karzai het volgende:
Straks een paar leuke wedstrijdjes
Duitsland- Hongarije en Frankrijk - Portugal
Ja die maak ik ook, dat is de klassieke versie denk ikquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook een keer maken! Zag net een lekkere variant met zuurkool.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:45 schreef kwiwi het volgende:
De maandelijkse pan töltött káposzta staat weer op het vuur @:BudapestenaarHoe laat schuif je aan?
Dat er spinnen in de vlechtjes blijven hangen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:56 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gaat steeds net goed.Wachten is op de smiley dat het niet goed gaat.
Hij houdt niet van voetbal, maar ik ga het toch wel even opzetten denk ikquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kom eraan. Gaat Gergi ook naar de wedstrijd kijken? Dit zijn zijn twee vaderlanden tegen elkaar
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat er spinnen in de vlechtjes blijven hangen?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij kan gewoon niet verliezen vanavondquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij houdt niet van voetbal, maar ik ga het toch wel even opzetten denk ik
Fruitdag??? But why???quote:
Hongaars gerecht. Maar heb een hekel aan het maken omdat je kleine beetjes gehakt in zuurkoolbladeren moet rollen en dat duurt een eeuwigheidquote:
Goed zo. Hou 'm eager!quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hongaars gerecht. Maar heb een hekel aan het maken omdat je kleine beetjes gehakt in zuurkoolbladeren moet rollen en dat duurt een eeuwigheidDus Gergi krijgt het maar 1x per maand
Ja zoiets.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha ok dan! Echt nooit last vanquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja paar dagen geen fruit op, dan begint het te jeuken psychisch of zo.
want?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb zin in pizza maar dat mag ik nooit meer
Ananas zorgt voor zoete heerlijke lichaamssappen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha ok dan! Echt nooit last van
Ik kan niet tegen producten waar (bakkers) gist of gistextract in zitquote:
Dat is wel weer waar jaquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ananas zorgt voor zoete heerlijke lichaamssappen.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen producten waar (bakkers) gist of gistextract in zit
Dan begint je fo te shizzlen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
aha das wel jammer jaquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
I know!!! Nooit meer pizza's en brood (jes) of focaccia's of ciabattas etc etc etcquote:
Ik zou een tikje depri worden van dat vooruitzichtquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
I know!!! Nooit meer pizza's en brood (jes) of focaccia's of ciabattas etc etc etc![]()
Omg wat kut. Ciabatta is ook zo lekker.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
I know!!! Nooit meer pizza's en brood (jes) of focaccia's of ciabattas etc etc etc![]()
Dit ja, ik hou van broodquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou een tikje depri worden van dat vooruitzicht
Maar echt hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gooien ze ook gist bij,zal je verbazen in hoeveel producten gist en gistextract Zit, bizar veel, gistextract is namelijk ook een smaakmaker, zo omzeilen ze de E-numners van MSG enzoquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
aha das wel jammer ja
bloemkoolbodem misschien een optie? geen idee of daar iets van gist bij gegooid wordt..
jij bent niet de enige, ik zou het ook echt niet tof vindenquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En zelf deeg maken zonder gist, en dat uitrollen als dunne pizza bodem?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gooien ze ook gist bij,zal je verbazen in hoeveel producten gist en gistextract Zit, bizar veel, gistextract is namelijk ook een smaakmaker, zo omzeilen ze de E-numners van MSG enzo
ohquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gooien ze ook gist bij,zal je verbazen in hoeveel producten gist en gistextract Zit, bizar veel, gistextract is namelijk ook een smaakmaker, zo omzeilen ze de E-numners van MSG enzo
Ik was in het begin ook best depri erover, maar Ja, had helse buikpijnen, dus dan maar geen brood enzo, beter..quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja als je er elke keer zo'n buikpijn van krijgt gaat de zin je ook wel over denk ik..quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik was in het begin ook best depri erover, maar Ja, had helse buikpijnen, dus dan maar geen brood enzo, beter..
ook al van 1 sneetje brood?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik was in het begin ook best depri erover, maar Ja, had helse buikpijnen, dus dan maar geen brood enzo, beter..
Ik maak pizza met bladerdeeg, best lekker hoor maar haalt het niet bij een echt lekkere pizza bodemquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En zelf deeg maken zonder gist, en dat uitrollen als dunne pizza bodem?
En dat uitgegiste natuurbrood, bakkers in Nederland verkopen een paar uur oud brood terwijl het eigenlijk drie dagen moet gisten, schijtveel mensen die hier gezondheidsklachten van krijgen want het gist gewoon door in je darmen met allerlei problemen op de korte termijn maar zeer zeker op de lange termijn?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dan raak ik aardig opgezet alquote:
Vervelendquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dan raak ik aardig opgezet al
Precies! Jij snapt 'm ! Waarom denk je dat zoveel mensen last hebben van opgezette buikenquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dat uitgegiste natuurbrood, bakkers in Nederland verkopen een paar uur oud brood terwijl het eigenlijk drie dagen moet gisten, schijtveel mensen die hier gezondheidsklachten van krijgen want het gist gewoon door in je darmen met allerlei problemen op de korte termijn maar zeer zeker op de lange termijn?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
Zit er ook gist in sperma eigenlijk?
Really?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
Zit er ook gist in sperma eigenlijk?
Broodjes aap ook?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dat uitgegiste natuurbrood, bakkers in Nederland verkopen een paar uur oud brood terwijl het eigenlijk drie dagen moet gisten, schijtveel mensen die hier gezondheidsklachten van krijgen want het gist gewoon door in je darmen met allerlei problemen op de korte termijn maar zeer zeker op de lange termijn?
Hmm dat wist ik nietquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
nee zit in van alles en nog watquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vervelend![]()
zit het alleen in brood wat je niet mag eten?
Ga dat toch eens proberen, schijnen nog een paar bakkers te zijn die zo brood bakken, eigenlijk ook logisch he, gooi maar eens een paar druppels water bij gist, zie je wat er gebeurt in je lichaam.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies! Jij snapt 'm ! Waarom denk je dat zoveel mensen last hebben van opgezette buikenen het wordt ook overal ingepleurd, geloof dat het in zo'n 60% van de producten in de supermarkten zit
Preciesquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga dat toch eens proberen, schijnen nog een paar bakkers te zijn die zo brood bakken, eigenlijk ook logisch he, gooi maar eens een paar druppels water bij gist, zie je wat er gebeurt in je lichaam.
Ligt eraan. Op mijn werk hebben we nu een bakkerij en die maken echt heerlijk brood.quote:
Ooit een halve fles most opgedronken. Toen was buda ook behoorlijk aan het borrelen en bubbelenquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga dat toch eens proberen, schijnen nog een paar bakkers te zijn die zo brood bakken, eigenlijk ook logisch he, gooi maar eens een paar druppels water bij gist, zie je wat er gebeurt in je lichaam.
Ja, van die ambachtelijke desembroden. Die zijn wel lekker en smaakvolquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt eraan. Op mijn werk hebben we nu een bakkerij en die maken echt heerlijk brood.Maar is wel brood wat je niet in de supermarkt koopt.
Nee echt niet, ik ben echt stapelgek op brood maar brood maakt moe en futloos op zijn minst omdat je lichaam het nogal zwaar vind om die actieve zich voortplantende gisten te verteren.quote:
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, van die ambachtelijke desembroden. Die zijn wel lekker en smaakvol![]()
Wat?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooit een halve fles most opgedronken. Toen was buda ook behoorlijk aan het borrelen en bubbelen
Mostquote:
Oooh dat ja, wist je dat zelfs kinderen vroeger bier met broodgist kregen met van die klonten, was veiliger dan water en daar kregen ze lekker een opgezet buikje van om de honger te stillen en het was nog eens redelijk voedzaam ook nog.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Most![]()
Het halffabrikaat tussen druivensap en wijn. Ofwel: sap dat nog aan het gisten is. Heerlijk drankje.
Dit is echt niet waar US.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee echt niet, ik ben echt stapelgek op brood maar brood maakt moe en futloos op zijn minst omdat je lichaam het nogal zwaar vind om die actieve zich voortplantende gisten te verteren.
Iewquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh dat ja, wist je dat zelfs kinderen vroeger bier met broodgist kregen met van die klonten, was veiliger dan water en daar kregen ze lekker een opgezet buikje van om de honger te stillen en het was nog eens redelijk voedzaam ook nog.
Ik pleeg dan ook niet de waarheid in pacht te hebben, het is wat ik denk en ik ben aardig thuis in analytisch logisch nadenken, mijn radar klopt gewoon vaak, niet dat ik niet alles vreet wat er voor mijn neus komtquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is echt niet waar US.
Er is maar 1 persoon die er alles van weet en wetenschappelijk onderzoek heeft gedaan en dat is Fred Brouns, hoogleraar.
https://www.linkedin.com/(...)den-over-fred-brouns
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iew![]()
Ooit een docu gezien over een Afrikaanse stam die zo hun eigen drank maken. Lekker brood kauwen, uitspugen en laten gisten. En dat opdrinken.
Beetje zoals die mop van CL laatst. Maar dan in Afrika.
Middeleeuws bier zal vol met bonkjes en sliertjesquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iew![]()
Ooit een docu gezien over een Afrikaanse stam die zo hun eigen drank maken. Lekker brood kauwen, uitspugen en laten gisten. En dat opdrinken.
Beetje zoals die mop van CL laatst. Maar dan in Afrika.
Hihiquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:06 schreef bitterbal het volgende:
kijk programma over mensen die stalkers hebben gehad. wat een drama
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Middeleeuws bier zal vol met bonkjes en sliertjes
Knap meisje vond ik dat.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook familie van dat turkse meisje wat op haar schoolplein is vermoord
Was inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij vroegen dan "heb je een smurf gepepen of zo haha"
Echt leuke humor was dat.
Volgens mij bestaan die nog!quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En fireballen.
@:whiskers82 dat waren snoepjes, geen vunzigheid
Sneu verhaal was dat.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook familie van dat turkse meisje wat op haar schoolplein is vermoord
Een wat?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het schijnt dat er nog mensen zijn met een leven naast FOK!
Lijkt me heerlijke TV ja, extreem nieuwsgierig en het hartje op de goede plek.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie in ballie wel een documentairemaakster.
Past wel bij haar.
Een wat.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja toch?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijke TV ja, extreem nieuwsgierig en het hartje op de goede plek.
Ik wou t zeggen en jij zegt tquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Door zo'n dikke vadsige incel Turk met het IQ van een kikker.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
blijkbaar 2 uur vermoord voordat ze weer afspraak had op politie bureau
Minder vurig dan vroegerquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:28 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die nog!
Ja met zo'n sausje van sensatie en gestuntel waardoor een reportage over palingbeestjes al boeiend is.quote:
' hallo, ik kom even kijken wat u doetquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijke TV ja, extreem nieuwsgierig en het hartje op de goede plek.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja met zo'n sausje van sensatie en gestuntel waardoor een reportage over palingbeestjes al boeiend is.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja met zo'n sausje van sensatie en gestuntel waardoor een reportage over palingbeestjes al boeiend is.
Daarna hard wegrennen, ja hè?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' hallo, ik kom even kijken wat u doet [ afbeelding ]'
Hierom ben je nu mijn idoolquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
“Vanavond in Balpunt: het lot van Rotterdamse palingbeestjes. Gevangen en genadeloos aan hun lot overgelaten. Wij gaan de confrontatie aan!”
Kan je dat bestellen?quote:
Correctieondergoed?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
Bijna 4000 euro teveel overgemaakt naar Zalando
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
“Vanavond in Balpunt: het lot van Rotterdamse palingbeestjes. Gevangen en genadeloos aan hun lot overgelaten. Wij gaan de confrontatie aan!”
ik zou kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Woepsquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
Bijna 4000 euro teveel overgemaakt naar Zalando
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb nete en broek besteld die Yasmin heet. kon ik niet laten liggen en het shirtje met palmboompjesquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Correctieondergoed![]()
Nee leren jasje en nog wat zomerjurkjes.
Zou je serieus passen als een fladderjurkje op zo'n mooie zomerse stranddag waar iedereen zijn horloge vergeten is.quote:
Ik heb een shirt met watermeloentjesquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb nete en broek besteld die Yasmin heet. kon ik niet laten liggen en het shirtje met palmboompjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |