SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee, zit op kantoor. Maar wel al veel te lang naar m'n wallpaper zitten staren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Heb je echt de verwarming aan?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was weer niet aan het oplettenNog nooit zoveel topics geopend.
Nee, zit op kantoor. Maar wel al veel te lang naar m'n wallpaper zitten staren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:43 schreef koffief1lter het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 23 juni 2021 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Heb je echt de verwarming aan?
Komt het door mij, ja hè?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was weer niet aan het oplettenNog nooit zoveel topics geopend.
Kende ik niet !quote:
Je moet gewoon beter lezen!quote:
Echt niet!quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, zit op kantoor. Maar wel al veel te lang naar m'n wallpaper zitten staren.
steun
[quote]
Hihi, jouw quote is kapot
Eigenlijk door het feit dat het al half 4 was geweest en ik er met mijn pet niet bij konquote:
Het is overdraagbaar.quote:
Dat dansje lukt me nog welquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kende ik niet !gaan we zaterdag zo dansen?
Really? Geen halve invalide meer ? Hahahaquote:
sterktequote:Op woensdag 23 juni 2021 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo nog een meeting om 16 uur. Zou liever een uurtje gaan slapen
Het gaatquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Really? Geen halve invalide meer ? Hahaha
Mooi ! Klinkt positief! Misschien kan je snel weer quirky dansjes doenquote:
Kan nog komenquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:47 schreef UitStraling het volgende:
Het is ook weer niet zo dat het hier echt stikt van de Viva girls
Momentje, ik strooi even wat vogelzaad op het dorpsplein, gaan we samen na je meeting op het bankje toekijken.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De wat saucier videoclip bij dat liedje van nethttps://vimeo.com/165853574
Vreemd!🤔 hahahaquote:
Zo vind ik dit nog steeds balletje in echt alles, vooral het dansjequote:Op woensdag 23 juni 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben straks een hele serie balliecons
Ik kom hier juist een beetje afleiding zoeken van m'n werk.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:54 schreef koffief1lter het volgende:
Jullie schieten alle kanten op. Ik ga wel weer "werken". Is toch wat meer rustgevend.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vind ik dit nog steeds balletje in echt alles, vooral het dansje![]()
Ja echt hè?quote:
@bitterbal zing eens een stukje?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vind ik dit nog steeds balletje in echt alles, vooral het dansje![]()
Die ligt haar kussen onder te kwijlen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal zing eens een stukje?
Waarom doe je dat dan ?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit steeds op mijn oogdruppelampullen te knagen. En dan slik ik weer het halve etiketje in
Heathcliff and Cathyquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
![]()
Ik kan nog best goed hoog dat refrein meezingen
Ik had vroeger ook zo'n plastic verslaving, geen enkele BIC pen was veilig voor me.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit steeds op mijn oogdruppelampullen te knagen. En dan slik ik weer het halve etiketje in
Ok, you've lost me now..bedoel je dat Brontë het verhaal gejat heeft? Of andersom? Of Kate Bush ? Hahahaquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heathcliff and Cathy![]()
Toch wel de meest indrukwekkende pagina die ik ooit gelezen heb maar hij zit wonderwel bijna hetzelfde in de Hyperion Canto's en in A Song of Susannah.
mevrouw paddenstoelquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik kom hier juist een beetje afleiding zoeken van m'n werk.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook zo'n plastic verslaving, geen enkele BIC pen was veilig voor me.
Eeeuhm Kate Bush van Brontë uiteraard en Simmons en King eigenlijk ook van Brontë denk ik zo.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, you've lost me now..bedoel je dat Brontë het verhaal gejat heeft? Of andersom? Of Kate Bush ? Hahaha
Ik weet de smaak ook nog preciesquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ik zat altijd te zuigen aan mijn vulpen en had dan ineens een blauwe mond
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet de smaak ook nog precies
En fireballen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:10 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Vroeger had je ook van die blauwe tong lolly's.
hoe is het?quote:
Ja ik snap wel dat Kate Bush het verhaal van Emily Brontë heeft uitgebeeld, hence de titel van het liedquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm Kate Bush van Brontë uiteraard en Simmons en King eigenlijk ook van Brontë denk ik zo.
Wij vroegen dan "heb je een smurf gepepen of zo haha"quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:10 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Vroeger had je ook van die blauwe tong lolly's.
Lees ik wel een keer voor.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
J
[..]
Ja ik snap wel dat Kate Bush het verhaal van Emily Brontë heeft uitgebeeld, hence de titel van het liedken die andere twee gewoon niet, dus wist niet of zij schrijvers waren uit de tijd van de brontës of muzikanten uit de tijd van Kate Bush
Ok danquote:
Shit, sorryquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En fireballen.
@:whiskers82 dat waren snoepjes, geen vunzigheid
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:15 schreef Karzai het volgende:
De schotten liggen er alweer uit, ik heb niet gekeken, terecht?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:15 schreef Karzai het volgende:
De schotten liggen er alweer uit, ik heb niet gekeken, terecht?
Deutschland!quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:16 schreef Karzai het volgende:
Straks een paar leuke wedstrijdjes
Duitsland- Hongarije en Frankrijk - Portugal
Dat dan weer welquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, dikke winst voor Duitsland.
beetje van hetzelfde.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Mwah op diverse vlakken, maar verder prima.![]()
En met jou?
Bestaan die nog?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:28 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik een zak chips haal en zo''n zakje dipsaus kruiden die je moet aanlengen met mayonaise
Ik was een beetje onaardig tegen hem twee weken geleden, weet niet waar die isquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar is die biljetjes verzamelaar eigenlijk?
Boos op ons weer.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar is die biljetjes verzamelaar eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |