Ja dat kost geld iddquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen kliniek kon vinden die haar wilde sponsoren
Misschien had ze even contact op moeten nemen met de Lidl, die doen wel vaker ludieke acties met d sterren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen kliniek kon vinden die haar wilde sponsoren
Lees de openingspost zou ik zeggenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:19 schreef alpeko het volgende:
Ik ben afgehaakt toen ze zwanger was van Gerrit. Ik heb een hoop gemist volgens mij? Korte samemvatting?
Gewoon een middagje alles teruglezen. Leest als een goed boekquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:19 schreef alpeko het volgende:
Ik ben afgehaakt toen ze zwanger was van Gerrit. Ik heb een hoop gemist volgens mij? Korte samemvatting?
quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:12 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Gewoon een middagje alles teruglezen. Leest als een goed boek
Dit kan wel een serie worden, hoor.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:45 schreef HeelVaakBlij het volgende:
Titel van de serie.. Nieuw op Netflix: forever sperziebonen to the moon and back.
Rijst en of bonen of aardappels dat doe je niet samenquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:00 schreef Leandra het volgende:
Ik krijg net een bord rijst en boontjes en vlees voor me, maar volgens mij is het rundvlees
Ja hallo, Russische lippen, traangoten opvullen en eigendomsbewijzen overschrijven ....quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:46 schreef SQ het volgende:
Zou ze een contactverbod hebben met angelo momenteel? Of is de nieuwigheid er gewoon vanaf? Heb al maanden niks over t jong gelezen
Misschien even googlen op stickerleveranciers? Ofzo ..quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:57 schreef Snolkelderij het volgende:
Vraagje: weet iemand of je ergens zelf ontworpen plaktattoos kan bestellen? Ik wil er een paar van Barbie's nieuwste cover-up voor een gaaf gala.
https://www.faketattoo.nl(...)ull_met_Kaars__41439quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:57 schreef Snolkelderij het volgende:
Vraagje: weet iemand of je ergens zelf ontworpen plaktattoos kan bestellen? Ik wil er een paar van Barbie's nieuwste cover-up voor een gaaf gala.
"Zelf ontworpen plaktattoo" heeft ook meerdere resultatenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien even googlen op stickerleveranciers? Ofzo ..
"Zelf ontworpen stickers" geeft al veel resultaten.
Ahh fantastisch! Komt al aardig in de richting. Beter dan dan een corsage toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:50 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
https://www.faketattoo.nl(...)ull_met_Kaars__41439
Die lijkt wel wat op die van Samanda! Depressieve engelen hebben ze niet, maar misschien kan je ook je eigen ontwerp uploaden![]()
Ik wou ook ff snelle trees spelenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:03 schreef SQ het volgende:
[..]
"Zelf ontworpen plaktattoo" heeft ook meerdere resultaten
Wel eerst even met zwarte stift opschrijven van wie je het eigendom bent natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:08 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Ahh fantastisch! Komt al aardig in de richting. Beter dan dan een corsage toch?
Dat staat al gebrandmerkt op mijn voorhoofd toch? 2x is overdreven.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:21 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wel eerst even met zwarte stift opschrijven van wie je het eigendom bent natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |