Je had ze beter kunnen bewaren. Die 400 UNI waren op een gegeven moment 18k waard.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
Bizar inderdaad. Ik kwam er toevallig een maand geleden achter toen in mijn pc wilde formateren en mij bedacht dat ik nog een heel klein eth in die wallet had zitten(metamask). Een wallet die ik ergens in 2019 of 2020 ooit een keer gebruikt had. Zaten daar tot mijn verbazing 400 uniswap coins in die ik nog kon claimen. Voor hetzelfde geld had ik geformateerd en die wallet nooit meer bekeken of aangeraakt. Gelijk alles omgezet in btc en ada.
Misschien wel. Ze stonden op 23 euro toen ik ze geflipt heb. Maar ja, ada en bitcoin stonden ook ooit op 64000$ en ada op 2,41$ zo ongeveer. En aangezien ik alleen bitcoin en ada had heb ik het gewisseld.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je had ze beter kunnen bewaren. Die 400 UNI waren op een gegeven moment 18k waard.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:51 schreef Piva het volgende:
Craig Wrong gaat er weer voor hoor...
[ twitter ]
Cobra heeft verloren en mag de bitcoin whitepaper niet meer hosten op www.bitcoin.org aangezien Craig heeft geclaimd dat ie satoshi is en het een copyright fraud is.
Mijn god die mensen zijn gestoord en toch winnen ze gerechtelijk zoveel...
God complex met teveel geld..quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:52 schreef dimmak het volgende:
[..]Snap echt niet waarmee die mongool bezig is.
When in doubt, zoom out.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:33 schreef Kaizen_ het volgende:
Nog steeds op 20% verlies vanwege de Big Dip. Enige wat ik doe is maar de inzet laten rusten en alles staken. Eventueel wat bijgooien als blijkt dat we het ergste dal gehad hebben, maar mijn focus op crypto's is nu eigenlijk zo goed als verdwenen. Valt voor mij meer te halen in de aandelen.
gebeurt ook niet veel. De etf’s hebben net hun dividend opgehoest en de meme stocks zijn ook rustig. Alleen virgin piekte leuk vorige week.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:33 schreef Kaizen_ het volgende:
Nog steeds op 20% verlies vanwege de Big Dip. Enige wat ik doe is maar de inzet laten rusten en alles staken. Eventueel wat bijgooien als blijkt dat we het ergste dal gehad hebben, maar mijn focus op crypto's is nu eigenlijk zo goed als verdwenen. Valt voor mij meer te halen in de aandelen.
Tesla zou ik sowieso verkopen, zwaar overrated, dus als je daar nog winst op kunt maken zou ik dat doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:57 schreef sirdanilot het volgende:
De bitcoin staat nog altijd lekker laag. Maar ik wil nou ook weer niet al mijn spaargeld in bitcoin stoppen.
Ik heb iets van 1000 in tesla of zo, zal ik dat verkpoen (kleine winst) en in bitcoin stoppen? Aangezien ik niet meer van mijn spaargeld in bitcoin wil doen.
enige andere potje is aandelen van het bedrijf waar ik werk en daar kan ik moeilijker bij dus die laat ik nog even ongemoeid.
Da's m'n buffer ja. Ik gok over het algemeen met een paar duizendjes, meer niet want anders moet ik dus interen op mijn buffer.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tesla zou ik sowieso verkopen, zwaar overrated, dus als je daar nog winst op kunt maken zou ik dat doen.
Bedoel je met spaargeld ook je gewone buffer, of is dit geld wat je kunt missen?
Ik zou in ieder geval een paar duizend sowieso als buffer houden, wel zo makkelijk als je in 1 keer onverwachte kosten moet maken. Persoonlijk ben ik van mening dat wat je in crypto/aandelen steekt ook voor langere tijd moet kunnen aanhouden, het is zonde dat wanneer je in geldnood zit je dan je zaken met verlies moet verkopen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:18 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Da's m'n buffer ja. Ik gok over het algemeen met een paar duizendjes, meer niet want anders moet ik dus interen op mijn buffer.
Vooralsnog beschouw ik alles wat te maken heeft met crypto , aandelen e.d. als puur gokken. Ja ik kan wel wat in een indexfonds zetten en dan is het serieuzer dan puur gokken maar dat is een discussie voor een andere draad.
Nee anders dan crypto/aandelen heb ik nog zat staan hoor. Het moet wel héél erg fout gaan met me dat ik plotsklaps mijn aandelen/crypto op verlies moet verkopen om te overleven hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval een paar duizend sowieso als buffer houden, wel zo makkelijk als je in 1 keer onverwachte kosten moet maken. Persoonlijk ben ik van mening dat wat je in crypto/aandelen steekt ook voor langere tijd moet kunnen aanhouden, het is zonde dat wanneer je in geldnood zit je dan je zaken met verlies moet verkopen.
Zelf heb ik ongeveer de helft van mijn spaargeld in Bitcoin zitten, maar als ik dat nog 5 jaar moet laten staan dan lig ik daar niet wakker van.
Oh ok, want dat bedoelde ik met bufferquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:22 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Nee anders dan crypto/aandelen heb ik nog zat staan hoor. Het moet wel héél erg fout gaan met me dat ik plotsklaps mijn aandelen/crypto op verlies moet verkopen om te overleven hoor.
Ik heb 100 euro cardano gekocht gewoon om het eens uit te proberen. Leuke tip !quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh ok, want dat bedoelde ik met buffer
Mjah in dat geval denk ik dat BTC gewoon geen verkeerde keuze is, wil je wat avontuurlijker zijn dan kun je misschien ook nog een stukje Cardano doen, maar goed, altijd eigen keuze uiteraard
Wat is je excuus eigenlijk? De prijs was lang rond de 30k... De 2de dip was zelfs een maand later...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:04 schreef Nattekat het volgende:
30k was idd een mooi inkoopmoment. Jammer dat ik geen geld op een exchange had.
Cmc coingecko, maakt niet uit. Waarom is het zo vlak?quote:
Cardano avontuurlijk noemenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh ok, want dat bedoelde ik met buffer
Mjah in dat geval denk ik dat BTC gewoon geen verkeerde keuze is, wil je wat avontuurlijker zijn dan kun je misschien ook nog een stukje Cardano doen, maar goed, altijd eigen keuze uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |