als dat allemaal nodig was geweest reed Bottas nu niet voor Alfa, het zal echt nog niet meevallen voor Russel om Hamilton meteen bij te gaan houden, laat staan verslaanquote:Op dinsdag 7 september 2021 11:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Denken dat hij mag racen tegen Sir Lulu.
Inb4 terug geschroefd vermogen, inb4 extra stop uit voorzorg, inb4 geen nieuwe upgrades, inb4 verkeerde banden bij pitstops.
En dat was nog bijna mislukt ook. Het was daarna vooral de lekke band die hem de overwinning kostte.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De Sakhir GP classic: 'per ongeluk' een verkeerd setje monteren om George een overwinning door de neus te boren. Dit zullen we nog regelmatig zien als 'ie voor HAM rijdt...
Als je zag hoeveel sneller hij al was dan Bottas en hoe dicht Bottas soms op Hamilton zit, laat ik me graag verrassenquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
als dat allemaal nodig was geweest reed Bottas nu niet voor Alfa, het zal echt nog niet meevallen voor Russel om Hamilton meteen bij te gaan houden, laat staan verslaan
Mwah. Bottas zit er per seizoen z'n 5x voor op zaterdag en gemiddeld een tiende achter Lewis. Als Russell ook maar een tiende sneller is dan Bottas was en minder een voetveeg op zondag is dan kan je qua weerstand wel iets van het niveau Rosberg verwachten denk ik. Hoe gezellig het dan is laat ik even buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
als dat allemaal nodig was geweest reed Bottas nu niet voor Alfa, het zal echt nog niet meevallen voor Russel om Hamilton meteen bij te gaan houden, laat staan verslaan
ik ook hoor, zie er naar uit, Hamilton zal ook niet meer op z'n top zijn maar ik heb wel het idee dat hij hier een beetje onderschat wordtquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als je zag hoeveel sneller hij al was dan Bottas en hoe dicht Bottas soms op Hamilton zit, laat ik me graag verrassen
En zeiden we dat ook niet toen Hamilton naast Alonso in de McLaren plaats nam?
dat zou al heel leuk zijn en ik schat Russell ook hoger in dan Bottas maar eigenlijk is niveau Rosberg niet genoegquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:44 schreef opreis het volgende:
[..]
Mwah. Bottas zit er per seizoen z'n 5x voor op zaterdag en gemiddeld een tiende achter Lewis. Als Russell ook maar een tiende sneller is dan Bottas was en minder een voetveeg op zondag is dan kan je qua weerstand wel iets van het niveau Rosberg verwachten denk ik. Hoe gezellig het dan is laat ik even buiten beschouwing.
Lewis is inmiddels ook al 5 jaar verder richting zijn pensioenquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou al heel leuk zijn en ik schat Russell ook hoger in dan Bottas maar eigenlijk is niveau Rosberg niet genoeg
het zou al lekker zijn en niet alleen voor Russel als hij WK af isquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Lewis is inmiddels ook al 5 jaar verder richting zijn pensioen
Ze hebben een contract tot en met 2025 voor de Mercedes motoren.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:25 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Betekent dit dat Williams 2022 of daarna met Redbull motoren gaat rijden?
Ik snap er geen jota vanquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze hebben een contract tot en met 2025 voor de Mercedes motoren.
Al ging begin dit jaar het gerucht dat ze van plan waren om over te stappen op Renault motoren.
De Vries dan, die heeft Mercedes connecties ipv Albon.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Albon naar Williams begint ook wel vrij sterk te worden.
Ik zeg dat het erop begint te lijken dat het Albon wordt, kom jij op eens met De Vriesquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
De Vries dan, die heeft Mercedes connecties ipv Albon.
Waar begint het erop te lijken dat het Albon wordt dan?quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg dat het erop begint te lijken dat het Albon wordt, kom jij op eens met De Vries
Volgens Dieter Rencken, die goed ingevoerd is bij de teams.quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waar begint het erop te lijken dat het Albon wordt dan?
https://www.racefans.net/(...)final-2022-f1-seats/quote:Kimi Raikkonen’s retirement announcement set in motion an extraordinary chain of events that will see his compatriot Valtteri Bottas transfer to Alfa Romeo as his replacement, in turn making space for Mercedes to promote George Russell from Williams – with his place taken by returnee Alexander Albon, temporarily released by Red Bull to take up the gig with the Mercedes-powered team. Announcements to this effect are expected soon.
De Vries wordt genoemd bij Alfa.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:49 schreef Dazalbest het volgende:
Ik snap ook echt niet wat Albon bij Williams moet en waarom?? Toch geen enkele reden voor......![]()
![]()
Geloof ook eerder dat de Vries logischer is...
Ervaring.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:49 schreef Dazalbest het volgende:
Ik snap ook echt niet wat Albon bij Williams moet en waarom?? Toch geen enkele reden voor......![]()
![]()
Geloof ook eerder dat de Vries logischer is...
Da's niet echt een eerlijke beschrijving van Perez' tijd bij McLaren, het is accurater om te zeggen dat de McLaren waar hij mee reed gewoon erg slecht was, Perez' resultaten waren niet veel slechter dan die van Button in 2013.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:50 schreef Rossdale het volgende:
Perez is na zijn sauber debuut enorm geflopt bij McLaren. Kijk hem nu.
Albon deed het prima in de Toro Rosso en deed toen niet onder voor Gasly/Kvyat, nu zien mensen Gasly na zijn RB flop toch weer als een goede coureur.
Ik heb Albon nog niet afgeschreven hoor, het is alleen geen buitencategorie maar prima voor Williams
Gasly faalde onder druk bij RBR, bij AT staat die druk er niet op en dat is toch echt wel een andere situatie. Ik had overigens Gasly volgend seizoen wel in de RB terug willen zien maar ik snap ook dat men bij RBR daar wat huiverig voor is.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:39 schreef beantherio het volgende:
Falen bij RBR maakt je nog niet ongeschikt voor Formule 1. Gasly bewijst dat de laatste 2 seizoenen. En op de omgekeerde manier Perez ook.
Wat ik ervan begrijp is dat ie in zijn tijd bij RBR nogal wat mensen tegen de schenen heeft geschopt (onder andere Newey) en kritiek heeft geleverd op een manier waarmee hij zich niet populair heeft gemaakt. Dat kun je doen als je succesvol bent maar niet als je faalt. En daardoor schijnt de weg terug naar RBR nu heel lastig geworden te zijn.quote:Op woensdag 8 september 2021 00:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gasly faalde onder druk bij RBR, bij AT staat die druk er niet op en dat is toch echt wel een andere situatie. Ik had overigens Gasly volgend seizoen wel in de RB terug willen zien maar ik snap ook dat men bij RBR daar wat huiverig voor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |