Ja heb gelijk een mapje aangemaaktquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:07 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Heeft iemand die pics opgeslagen van @:naardegallemiezen uit Discord want die server is ineens weg
gooi ff in KPD please?quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja heb gelijk een mapje aangemaakt
🥂quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:48 schreef Makrelis het volgende:
Als ik het niet dacht. Zo goed als volle maan. Het recept voor gezeik tussen mensen.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:48 schreef Makrelis het volgende:
Als ik het niet dacht. Zo goed als volle maan. Het recept voor gezeik tussen mensen.
Jij ook al?? Dacht dat @IceCreamSandwich en ik de enige waren...quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Anders wordt ze boos en stuurt ze me geen privé foto's meer.
dacht ook dat het exclusief was...quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:54 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Jij ook al?? Dacht dat @:icecreamsandwich en ik de enige waren...
Het is sluimerend bewolkt tho.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:53 schreef Makrelis het volgende:
Binnen een uur komt 'ie op:
[ afbeelding ]
Ja dat sowieso.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Gaat om het effect.
Ik zou niet eens weten hoe mijn sterrenbeeld (stier) zich zou gedragen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:00 schreef Azula het volgende:
Ben niet eens bijgelovig. Als iedereen zich nou eens niet precies zou gedragen naar z’n sterrenbeeld, zou fijn zijn.
Is het de moeite waard of is het gewoon een random dik wijf dat geile foto's/filmpjes post, zodat ze aandacht krijgt en haar eigenwaarde kan opkrikken?quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:07 schreef okselzweet het volgende:
Maar die discord stond wel vol idd met geile pics en filmpjes van @:naardegallemiezen en ze wilde niet dat anderen die ook konden zien.
Ga dan uit huis met je cryptocash.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:21 schreef Dimachaerus het volgende:
ik trek het gwn niet meer
[ afbeelding ]
fakking 1.5 miljoen verdampt in weken tijdquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga dan uit huis met je cryptocash.
Ow nee wacht![]()
Epic market meltdown
![]()
![]()
hihiquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
fakking 1.5 miljoen verdampt in weken tijd
kanker elon musk
aknnker elite
kanker china
kanker iedreen en zijn hoere moeder
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kanker elon musk
aknnker elite
kanker china
oprutte
Als de waarde van je crypto echt meer dan 1 miljoen waard was, dan had je een gedeelte al moeten uitcashen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kanker elon musk
aknnker elite
kanker china
oprutte
En paar k uit geven aan drugs en hoeren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:30 schreef Fok-it het volgende:
1,5 miljoen boh
Die zou ik toch jankend naar fysiek geld hebben uit laten betalen
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En paar k uit geven aan drugs en hoeren.
Dit was serieus? Dan is deze toch een stuk leuker, amirite?!quote:
Lucky moffenquote:
EN 2-1 HONGARIJE HAHAHquote:
Die Viva wijven maken ook direct rechtsomkeertquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:34 schreef Fok-it het volgende:
Traag is wel understatement van de eeuw
Man man, dit is echt niet te doen
Overal de norm vgm behalve weste.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:41 schreef Azula het volgende:
1.5m en dan nog bij je ouders wonen goed verhaal wel.
Dat is wel het toppunt van hebberig zijn en nooit genoeg hebben maargoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |