Typisch Windows. Goed excuus om koffie te drinken de komende 4 uur.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Schakel de pc niet uit, staat er.
Hij staat al tien minuten op 0%
Gelukkig stond je halfvolle kopje koffie nog op dezelfde plek?quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:09 schreef koffief1lter het volgende:
Kom je weer eens op kantoor, is je stoel gejat en je hoog bureau ontstelt.
Ik stond op het punt weer naar huis te gaan.
gelukkig kan je ook remote play doen met de ps4. als de tv hier in gebruik is kan ik via de laptop alsnog op de ps4 spelenquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming heb ik daarom een laptop gekocht nu, ik speel toch nooit het nieuwste van het nieuwste (al kán ik dat nog wel een tijdje met deze), dus met wat ik er mee doe, kan ik wel even voort.
Consoles zijn lastig, want kerel is dus vooral een consolegamer. Nooit zo'n zin om de extra tv te pakken.
Sterkte.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Schakel de pc niet uit, staat er.
Hij staat al tien minuten op 0%
Oeh, even induiken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
gelukkig kan je ook remote play doen met de ps4. als de tv hier in gebruik is kan ik via de laptop alsnog op de ps4 spelen
Nee, dat niet. Hier maken ze elke 2 minuten schoon ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig stond je halfvolle kopje koffie nog op dezelfde plek?
Nee echt. Mensen die dieren mishandelen mogen echt dood. Maar niet al te snel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Toch wel een hardcore uitspraak voor Viva mensjes
het roept zoveel haat opquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind het maar niks ....
die nieuwe emoji
Ben het er ook wel mee eens hoor, verwacht het gewoon niet van oud viva forumledenquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:14 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Nee echt. Mensen die dieren mishandelen mogen echt dood. Maar niet al te snel.
Ik vind hem leuk, als iemand die lekker vrolijk door blijft dansen ook al is hij net op staande voet ontslagen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind het maar niks ....
die nieuwe emoji
dat zijn toch allemaal lieve mensenquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben het er ook wel mee eens hoor, verwacht het gewoon niet van oud viva forumleden
Ik vind het meer een "ik heb opgezegd bij Sloom en Sjofel".quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, als iemand die lekker vrolijk door blijft dansen ook al is hij net op staande voet ontslagen.
Weer een balpoppetje dus.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het meer een "ik heb opgezegd bij Sloom en Sjofel".
quote:
Ik vind 'm ook best leuk , beetje dat trappelen in zo'n zwembad als kind, hoe dat ook heet, hahahaquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, als iemand die lekker vrolijk door blijft dansen ook al is hij net op staande voet ontslagen.
Zou je denken hčquote:
dus @bitterbal liep zo weg?quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het meer een "ik heb opgezegd bij Sloom en Sjofel".
Ja of eentje voor @kwiwi als ze weer eens aan het trollen is geweest.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook best leuk , beetje dat trappelen in zo'n zwembad als kind, hoe dat ook heet, hahaha
Ik vermoed van niet, want nog dingen van ze willen enzo.quote:
ja eigenlijk wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |