Nee, dat niet. Hier maken ze elke 2 minuten schoon ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig stond je halfvolle kopje koffie nog op dezelfde plek?
Nee echt. Mensen die dieren mishandelen mogen echt dood. Maar niet al te snel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Toch wel een hardcore uitspraak voor Viva mensjes
het roept zoveel haat opquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind het maar niks ....
die nieuwe emoji
Ben het er ook wel mee eens hoor, verwacht het gewoon niet van oud viva forumledenquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:14 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Nee echt. Mensen die dieren mishandelen mogen echt dood. Maar niet al te snel.
Ik vind hem leuk, als iemand die lekker vrolijk door blijft dansen ook al is hij net op staande voet ontslagen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind het maar niks ....
die nieuwe emoji
dat zijn toch allemaal lieve mensenquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben het er ook wel mee eens hoor, verwacht het gewoon niet van oud viva forumleden
Ik vind het meer een "ik heb opgezegd bij Sloom en Sjofel".quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, als iemand die lekker vrolijk door blijft dansen ook al is hij net op staande voet ontslagen.
Weer een balpoppetje dus.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het meer een "ik heb opgezegd bij Sloom en Sjofel".
quote:
Ik vind 'm ook best leuk , beetje dat trappelen in zo'n zwembad als kind, hoe dat ook heet, hahahaquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, als iemand die lekker vrolijk door blijft dansen ook al is hij net op staande voet ontslagen.
Zou je denken hčquote:
dus @bitterbal liep zo weg?quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het meer een "ik heb opgezegd bij Sloom en Sjofel".
Ja of eentje voor @kwiwi als ze weer eens aan het trollen is geweest.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook best leuk , beetje dat trappelen in zo'n zwembad als kind, hoe dat ook heet, hahaha
Ik vermoed van niet, want nog dingen van ze willen enzo.quote:
ja eigenlijk wel.quote:
Ik liep meestal zo weg met mn handen/middelvingers zijwaarts en naar achteren gerichtquote:
Ik heb de optie om een Macbook te bestellen voor werk. Die kun je makkelijk een jaar aan laten staan bewijs van spreken zonder problemen. Misschien eens testen of dat werkt voor mij...quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan zo: 99%
dan na weer 20min te wachten:
update failed, rolling back changes
Ik om pasgeboren kuikentjes te aaien en te ruiken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb echt zin in spareribs.
#random.
bestellen dan maar voor de lunchquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb echt zin in spareribs.
#random.
dus die strandfoto's van de week waren een leugen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige wat mist is nog een subtiel gaswolkje uit haar kleine bipsje.
Beter dan platstampenquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik om pasgeboren kuikentjes te aaien en te ruiken.
Die ruiken naar zaagsel en kippenstront?quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik om pasgeboren kuikentjes te aaien en te ruiken.
Omnomonnomquote:
Ruikt lekker hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ruiken naar zaagsel en kippenstront?
ik kan mijn windows pc ook makkelijk paar maanden aan laten zonder dat ik er last van heb, moet je alleen windows update de nek omdraaien (wat prima kan)quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:20 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik heb de optie om een Macbook te bestellen voor werk. Die kun je makkelijk een jaar aan laten staan bewijs van spreken zonder problemen. Misschien eens testen of dat werkt voor mij...
Oke, ik geloof je directquote:
lijkt me welquote:
In de biotech branche zijn ze toch iets strenger met dat soort geintjes..quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan mijn windows pc ook makkelijk paar maanden aan laten zonder dat ik er last van heb, moet je alleen windows update de nek omdraaien (wat prima kan)
quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of eentje voor @:kwiwi als ze weer eens aan het trollen is geweest.
Ik mag om 14.50 uur (combinatie mondhygienistequote:Op woensdag 23 juni 2021 10:25 schreef Karzai het volgende:
Zo dat zit er weer op, er kan weer gelachen worden!
[ afbeelding ]
De frietboer aan de overkant heeft vandaag spareribsdag, hopelijk serveert hij die ook in de middagquote:
I wonder why 🤔 hahahaquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:28 schreef Seeburg54 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 23 juni 2021 10:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zou je denken hč
Ik paste ook niet zo goed bij Viva..
Ja, jij kost teveel tijd en brengt te weinig op.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn tandarts zei dat de halfjaarlijkse controle wel naar een jaarlijkse controle kon.
Uh.. wil je geen geld verdienen dan?
Misschien is het iets persoonlijks?quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn tandarts zei dat de halfjaarlijkse controle wel naar een jaarlijkse controle kon.
Uh.. wil je geen geld verdienen dan?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, jij kost teveel tijd en brengt te weinig op.
Misschien stink ik welquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien is het iets persoonlijks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |