Door of met vaccinquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef Bocaj het volgende:
Tja, het vaccin is nog steeds in de testfase en men test het uit op mensen...
Er gaan mensen dood aan het vaccin... 409 op dit moment... https://www.lareb.nl/news(...)oronavaccins-week-25
Ook kun je nog steeds het virus krijgen en het ook weer doorgeven...
Enz, enz...
Dus neen, ik doe het niet!
En laten we eerlijk zijn... Het is een verkoudheidsvirus... (Gommers zegt het zelf!)
Het? welke bedoel je ?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef Bocaj het volgende:
Tja, het vaccin is nog steeds in de testfase
Het schijnt dat iedereen sowieso ooit eens komt te overlijden. Het schijnt dat dit vaccin in ieder geval Corona wegneemt als oorzaakquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:24 schreef Nattekat het volgende:
Het schijnt dat iedereen die het vaccin neemt komt te overlijden
En wat zijn die redenen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik meld me maar om hele andere redenen dan hier genoemd.
Ik heb er geen zin in. Het is mij teveel gedoe.quote:
Je leeftijd....quote:Op woensdag 23 juni 2021 01:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen sleutelhanger of foldertje gehad. En geen influencer op bezoek gehad en de mensen die de vaccinatie deden waren heel serieus. Wat doe ik verkeerd?
Wanneer krijg ik m'n sleutelhanger? Zeker ook weer de schuld van Hugo dat ik die niet heb gekregen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 01:16 schreef hjansen82 het volgende:
Ik ga me wel laten vaccineren. Maar ik heb er totaal geen zin in, omdat het een grote poppenkast is geworden. Eigenlijk wil ik gewoon wachten tot deze vaccinatie flauwekul is afgelopen. Zodat je je gewoon serieus kan inenten. Zonder sleutelhangers of achterlijke foldertjes. Ik hoef me toch niet te laten behandelen als een klein kind.
Wat vindt je precies teveel gedoe?quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin in. Het is mij teveel gedoe.
Echt heel veel gedoe inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2021 08:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen in mijn omgeving met klachten na vaccinatie, wellicht een keer naar buiten gaan en mensen aanspreken?quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:00 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
lekker betrouwbaar bron ook
niemand in mijn omgeving heeft ook maar iets van ene klacht gehad, wellicht een keer naar buiten gaan en mensen aanspreken?
Zekerquote:
Bellen (kan ook online)quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Zeker
Bellen
Wachten
Afspraak maken
Vrij regelen
Daarheen rijden
Niet kunnen parkeren ivm plaatsgebrek
Betalen voor parkeren
Wachten
Prik jrijgen
Weer wachten
Naar huis rijden
Paar weken later hetzelfde riedelje weer
En voor wat? Ik zou het niet weten. Daarheen rijden met de auto 2x kan weleens gevaarlijker zijn.
okquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Zeker
Bellen
Wachten
Afspraak maken
Vrij regelen
Daarheen rijden
Betalen voor parkeren
Wachten
Prik jrijgen
Weer wachten
Naar huis rijden
En voor wat? Ik zou het niet weten. Daarheen rijden met de auto 2x kan weleens gevaarlijker zijn.
Weekje ziek op bed is veel meer gedoe.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Zeker
Bellen
Wachten
Afspraak maken
Vrij regelen
Daarheen rijden
Betalen voor parkeren
Wachten
Prik jrijgen
Weer wachten
Naar huis rijden
Ik heb hier al eerder op fok geschreven dat ik een sticker op mijn voorhoofd plakquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:59 schreef fathank het volgende:
[..]
ok
Ik hoop dat er kledingstickers voor mensen zoals jij komen.
Liever dat dan een ongeluk als ik daarheen rij.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Weekje ziek op bed is veel meer gedoe.
Ben je zo'n brokkenpiloot?quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Liever dat dan een ongeluk als ik daarheen rij.
Een prik doet vaak helemaal geen pijn?quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |