Ik moest me 24 uur heel netjes gedragen. Werd onder de loep genomen door het bestuur van 40+. Er is zelfs een notulist, wist je dat?quote:
En? is t gelukt?quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik moest me 24 uur heel netjes gedragen. Werd onder de loep genomen door het bestuur van 40+. Er is zelfs een notulist, wist je dat?
Linkje naar de notulen (ff spoiler openklikken): 40+ / [40+ SC #4068] Viva Kapers
Tis nog vroeg ehquote:Op woensdag 23 juni 2021 06:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock doet de salsa met Sestra666 met een roos in zijn mond
Een hele goedemorgen pullup!!quote:
Aside from bees and butterflies, bats are one of the most important pollinators on the planet - especially in tropical and desert regions.quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een hele goedemorgen pullup!!![]()
* SolidasRock gaat er eens goed voor zitten voor de plaatjesfeest die pullup elke ochtend houdt en is benieuwd naar wat vandaag gepost gaat worden.![]()
betterquote:Op woensdag 23 juni 2021 06:21 schreef pullup het volgende:
Een een blommetje voor de dames
[ afbeelding ]
Glitterbloemquote:Op woensdag 23 juni 2021 06:21 schreef pullup het volgende:
Een een blommetje voor de dames
[ afbeelding ]
Dees! DEEEHEEES! DEES!quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:25 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen! Wat een drukte op de vroege ochtend
Misschien moet je 's ochtends thee drinken in plaats van koffiequote:Op woensdag 23 juni 2021 06:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dees! DEEEHEEES! DEES!
KIJK JONGENS, DEES IS ER!
![]()
![]()
![]()
Ja dat is al bijna, over een week is het juli, de maanden gaan zo snel, ik heb het gevoel dat het nog voorjaar is.quote:
Ik heb er al 3 op, normaal maar 2.quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je 's ochtends thee drinken in plaats van koffie
Komt misschien doordat we nogal wisselvallig en onbetrouwbaar weer hebben? Zou me niks verbazen als het straks gaat sneeuwen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is al bijna, over een week is het juli, de maanden gaan zo snel, ik heb het gevoel dat het nog voorjaar is.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:41 schreef FANNN het volgende:
[..]
[..]
in vin het allemaal niks.........
Kicken op Machtsmisbruik
Jij ook werkse Solid, take it easy met de koffiequote:Op woensdag 23 juni 2021 06:42 schreef SolidasRock het volgende:
Goed, ik ga me klaarmaken voor mijn werk. Wens jullie allemaal een fijne (en een rustige) dag.
Toi toi toi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |