Als ze tegen Slowakije winnen zijn ze toch gewoon door?quote:
Hmmm, klinkt niet heel leuk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet echt om eerlijk te zijn.. erg matig nivo
Was hij gemeen naar ze jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het de schuld van Rafa vd Vaart met zn woorden over ze
Niet echt, maar hij zei iets in de trend van "Heel slecht en meer dan wat gebrei met die bal buiten de 16 is het niet "quote:
Zonder het geniale van Xavi en Iniesta wordt het ook moeilijker jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet echt, maar hij zei iets in de trend van "Heel slecht en meer dan wat gebrei met die bal buiten de 16 is het niet "
Nee niet echt.. Alle toppers in de Spaanse competitie zijn buitenlandersquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonder het geniale van Xavi en Iniesta wordt het ook moeilijker ja
En echte topspelers hebben ze toch niet meer?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Deze dan in plaats van de vijl? [ afbeelding ]
in vin het allemaal niks.........quote:
Dat wat Engeland ook zo lang heeft teruggehouden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt.. Alle toppers in de Spaanse competitie zijn buitenlanders
Ik heb overal muggenhorren zitten, de balkondeur is nu open, net als mijn slaapkamerraam. Heerlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hebben jullie ook last van muggen,hier is het vreselijk
Misschien zitten ze dit jaar in een ander bosquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Muggen slaan mij al jaren over. Of ik merk niks van muggenbulten,
Check, de mepper en azaron liggen standaard vlak bij mequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hebben jullie ook last van muggen,hier is het vreselijk
morguhquote:
waarom?quote:Op woensdag 23 juni 2021 05:42 schreef SolidasRock het volgende:
GOEDEMORGEN!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* SolidasRock heeft zijn maatpak en stropdas weer opgeborgen